نوشته شده توسط : alipour
برای این‌که به اهمیت قالب تارنما در سئو پی ببرید بایستی بگوییم که صرفا یکی از عناصر موجود در قالب سایت، کدهای بخش هد وب سایت است، که اطلاعاتی نظیر لهجه تارنما و ریسپاسیو بودن وبسایت را نگه داری می کنند، این اطلاعات شیوه خوانش موتورهای جستجو از تارنما را میتوانند تغییردهند . به این ترتیب با اطمینان میتوان ذکر کرد قالب وبسایت از نظر سئو بسیارحائز اهیمت است . 
 
 
 
قالب 
سایت در سئو 
 
قالب 
وب سایت چیست با ورود نرم افزارهای مدیریت محتوا به بازار، قالب وب سایت از محتوای تارنما قطع شد . طراحان تارنما کدهای قالب را در فایل هایی نوشته، و این پوشه ها محتوای وبسایت را از خزانه داده فراخوانی می نمایند . 
 
قالب سایت انتخاب کننده مکان قرار گیری عنصرها وب سایت می‌باشد . قالب وب سایت در نرم افزارهای رئیس محتوا بصورت ماژولار پباده سازی میشود، یعنی یک صفحه، قالب هدر سایت را نگه داری می کند، یک صفحه قالب بخش محتوای صفحه ها را، برگه دیگر قالب بخش ساید بار، و به همین ترتیب، برای هر نصیب سایت، یک صفحه وجود دارد، قالب کلی تارنما هر کدام از این تکه ها را فراخوانی می نماید . به این ترتیب برای طراحی قالب اضطراری نمی‌باشد همیشه کدهای خویش را تکرار کنیم . مثلا میخواهیم قالبی متعدد برای ورقه محصول ها ساخت کنیم، هدر وبسایت باید در این برگه با صفحه های دیگر یکی باشد . به این ترتیب در کاغذ قالب برای بخش هدر امر فراخوانی کاغذ هدر را درج می کنیم، به این ترتیب می‌توانیم کدهای خویش را در خلاصه ترین منش ممکن ایجاد کنیم . 
 
قالب وب سایت انتخاب کننده تگ هایی نظیر H1 وغیره در وبسایت است . بنابراین هنگام پباده سازی قالب تارنما می بایست به روش بکارگیری این تگ ها اعتنا حتمی را داشته باشید . 
 
خصوصیت 
های قالب وبسایت از حیث سئو تفاوت برگه و پست در قالب سایت اولی زمینه ای می باشد که در سئو سایت شما زیاد تاثیر می گذارد . ورقه حساس وبسایت شما نمی تواند بصورت پست باشد . در شرای اینطور است، وبسایت شما از لحاظ موتورهای جستجو یک وبلاگ در نظر گرفته میگردد و نه یک سایت، این مسئله در جايگاه گرفتن سایت شما در موتورهای جسجتو مضاعف با اهمیت است . براین اساس او‌لین گام شما این میباشد که برای صفحه با اهمیت سایت خود یک ورقه پباده سازی نمائید . تلاش نمائید بیش از 70 درصد صفحه ها وب سایت همواره اثبات باشند . تعریف کاغذ بیان می کند که صفحه های دارای مطالبی می‌باشند که بروز رسانی نمی شوند، بدین ترتیب صفحه ها وب سایت خود را مدام پیدایش رسانی نکنید . بروز رسانی وب سایت می بایست در پست های شما انجام شود . برخی از وبسایت ها گزیده از صفحه اساسی خود را به سناریو پست های بروز گردیده اختصاص وارد می کنند . که تکنیک بسیار عالی و موثری برای جذب مخاطبان میباشد و مشکلی هم از لحاظ سئو ندارد . 
 
استفاده 
از سیستم کد نویسی HTML5 با ورود HTML5 بسیاری از تگ های نو برای طراحی وبسایت بیشتر شده اند . در این مورد ما شاهد دو خطای بارز در دربین طراحان تارنما هستیم : 1- پباده سازی با همان روش های کهن بجای استعمال از کد های HTML5 2- پباده سازی با کدهای HTML5 فارغ از به کار گیری از Doctype مناسب . هر دو این مشکلات را می بایست کنار گذاشت . بزودی تمام تارنما ها به HTML5 مسافرت خواهند کرد . HTML5 خیلی خوبتر از نسخه های قبلی با موتورهای کاوش رابطه برقرار می نماید . با استفاده از HTML5 احتمال بروز خلل در وبسایت مضاعف کمتر هست . چون HTML5 بسیاری از نادرست ها را هندل می کند . 
 
اگر میخواهیم به موتور جستجو بگویید که در یک بخش از وب سایت یک مطلب وجود دارد، میتوانید براحتی با یک تگ HTML5 این مقاله را به اطلاع موتور کاوش برسانیم . اگر می خواهیم مطلبی را از سایتی نسخه برداری کرده و در وبسایت خویش قرار دهیم، می توانیم براحتی به موتور کاوش اعلام کنیم، که این متن با رفرنس به وبسایت کلیدی کپی گردیده هست . این مساله سبب به این گردیده است، که امروزه برای بدست آوردن سکو های بهتر در موتورهای کاوش تارنما های بیشتری با HTML5 قالب خود را پباده سازی نمایند . 
 
تمام نصیب های تارنما از Doctype تا سایر تگ ها را با سیستم HTML5 کد نویسی فرمائید . بخاطر داشته باشید که استایل دهی Css3 برای Html5 پباده سازی گردیده میباشد و ممکن هست در نسخه های کهن بدرستی عمل نکند . با توجه به اینکه سرعت اینترنت امروزه فراوان فراتر رفته می باشد . کاربران وبسایت ها انتظار دارا‌هستند که گرافیک متحرک بیشتری در وبسایت ببیند که با امداد CSS3 و canvas این قابلیت و امکان وجود دارد که با دستکم حجم، گرافیک های بسیار زیبایی در وب اخلاق کرد . 
 
 
 
پباده سازی 
ریسپانسیو 
 
طراحی 
ریسپانسیو این قالب تارنما می باشد که بایستی در هنگام نمایش در کاغذ های گوناگون تغییر تحول شکل دهد . امروزه ریسپانسیو بودن به تنهایی کافی نمی باشد . سایتها، امروزه سعی می نمایند که در تلفن همراه ها و تبلت ها به زیبایی نمایش داده شوند . گاهی اضطراری می‌باشد بخش هایی از مطالب وب سایت در موبایل ها حذف شود، تا یوزرها با برگه زیباتری روبرو شوند . طراحی منوی مختلف برای تلفن همراه ها و تغییرات گرافیکی مثل آن، از پاراگراف مواردی است که امروزه یک ضرورت در پباده سازی قالب تارنما ها می‌باشد . 
 
در این مطلب از ذکر مواقعی مثل با جدول، وبسایت را قالب بندی نکنید، میگذریم . چون که این مساله آنقدر تکرار شده اند که نیازی به تکرار مجدد نمی باشد . 
 
هنگام طراحی ریسپانسیو در شرای از پلت فرم های مهیا مثل بوت استرپ برای پباده سازی ریسپانسیو به کار گیری می فرمائید . می بایست مهارت حتمی برای تغییر این کدها را داشته باشید . از بکاربردن فایل های استال دهی طولانی تر برای تغییر و تحول کدهای بوت استرپ بپرهیزید . ارتقاء حجم فولدر های استایل دهی به ضرر و زیان سئو خواهد بود . میتوان با اصلاح کد های جانور تمام قابلیت و امکان های زمینه حیث مشتریان را ایجاد کرد . 
 
پباده سازی ریسپانسیو برای بعدها کوچتر از 768px بزرگتر و هم اندازه 768pxو بزرگتر معادل 992px و بزگتر از1200px بعنوان اصول ریسپانسیو در پلتفرم بوت استرپ شناخته میشوند، خوب تر است که حد اقل این اندازه های استایل دهی مناسب داشته باشید . پباده سازی ریسپانسیو غالبا بصورتی انجام میشود، که در حالتی که استفاده کننده اندازه پنجره را کوچک کند نیز بخوبی با میزان صفحه تارنما تغییر و تحول صورت دهد . 
 
رعایت 
اصول طراحی عدم ایجاد کدهای تهی برای استایل دهی یک عدد از مواردی می‌باشد که اهمیت اکثری داراست . ساخت کدهای DIV تهی برای استایل دهی به کدها امری می باشد که فقط بوسیله مبتدیان انجام میگردد و استفاده از چنین کدهایی به هیچ عنوان فن ای میباشد . 
 
رعایت 
حجم فایل قالب سایت انتخاب کننده تعداد عکس های یک قالب هست . اندازه این عکس ها نیز در قالب تعیین می‌شود . بدین ترتیب قالب سایت گزینش کننده حجم صفحه ها وب سایت خواهند بود . به کار گیری بیش از میزان از تصاویر و ویدیو ها می‌تواند به کند شدن صفحه ها وب سایت منتهی شود . 
 
دلیل 
اهیمت قالب وبسایت در سئو زمانی که موتورهای جستجو به وب سایت مراجعه می کنند، یک تصویر کلی از سایت، که مشتمل بر کدهای قالب و محتوا است را مشاهده می نمایند . براین اساس کدهای قالب را جزئی از محتوای وب سایت در حیث می گیرند . رعایت اصول کد نویسی در قالب وبسایت منجر می شود که موتورهای کاوش بتوانند، با تارنما ارتباط بر قرار کرده و کدهای تارنما را استاندارد تشخیص دهند . یکی از ویژگی های Html5 تولید امکان استفاده از کدهای غیر استاندارد بصورت استاندارد می باشد . که قادر است یک خصوصیت دارای اهمیت برای سئو سایت های پباده سازی گردیده باشد . در‌صورتی‌که نو کار پباده سازی تارنما را آغاز کرده اید این خصوصیت HTML5 سبب ساز میگردد که خطاهای شما سبب جریمه شدن مشتریان شما نگردد . 
 
رعایت اصول کد نویسی قالب امروزه یک امر واضح می باشد و تمام کمپانی های فن ای پباده سازی وب سایت این اصول را رعایت می کنند . البته با دقت به این که تعداد کسانی که بدون داشتن تخصص حتمی مبادرت به پباده سازی قالب وبسایت می نمایند . می بایست خاطر نشان کرد که احتمالا یک عدد از عوارض عقب ماندن یک تارنما نسبت به رقبایش همین کدنویسی نادرست در قالب سایت باشد . ما می‌دانیم که موتورهای جستجو دست اندرکاران متعددی را برای درجه دهی به یک وبسایت در نظر می گیرند و هنگامیکه رقابت بر راز واژه ای در گوگل بالا باشد رعایت کوچکترین نکات طراحی می‌تواند موجب دریافت رنک خوبتر در گوگل توسط سایت ها گردد . 
 
با دقت به اینکه تگ های تیتر بندی اکثر زمان ها در قالب وبسایت انتخاب میشوند، و اهمیت این تگ ها در سئو برای همگان معین می باشد . هنگام طراحی قالب وب سایت می بایست به تبدیل کردن عنوان صفحه ها و پست ها به تگ H1 و استعمال درست از سایر تگ های عنوان بندی اعتنا داشت . می بایست یاد نشان کنیم که در HTML5 قوانین عنوان بندی در قسمت های گوناگون سایت تغییرات زیادی کرده هست . رعایت این قانون ها میتواند بر سئو سایت تاثیر مثبتی زیادی داشته باشد . 
 
کد های جاوا اسکریپت و کتابخانه های آن نظیر جی کوئری و یا آنگولار در قالب سایت نوشته می گردند . به کارگیری از این کدها می بایست با استاندارد های نرم افزار مدیریت محتوا هم آهنگ باشد . امروزه در بسیاری از تارنما های متن باز که به وسیله اشخاص غیر حرفه ای نوشته گردیده اند، شاهد کد های جاوا اسکریپتی هستیم که بدلیل عدم رعایت استاندارد به صدق اجرا نمی شوند . 
 
 
قالب 
وبسایت در لحاظ سئو 
 
نتیجه 
گیری: قالب تارنما حاوی داده ها برگه بندی وب سایت است و علاوه بر انتخاب ظواهر تارنما بر روی سئو سایت هم تاثیر داراست . کد نویسی درست قالب وب سایت میتواند موجب افزایش سرعت بار گذاری وبسایت و شناسایی بهتر وبسایت به موتورهای کاوش شود . یک قالب استاندارد فاقد کدهای خراب و اضافه میباشد . یک قالب تارنما استاندارد در اشکال تبلت ها گوشی ها و پی سی ها و تلویزیون های هوشمند بدرستی سناریو داده می شود . 

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour
خیلی از دوستانی که با پرستاشاپ آشنا می شوند همون اول کار دنبال یک قالب خوب برای خط مش اندازی فروشگاهشان می‌باشند . 
 
حال جدا از این که در این در میان ، به خصوص در جمهوری اسلامی ایران کلیه دنبال قالب رایگان می‌باشند و من نمیخوام در این مسئله بحث کنم یا این که واردش بشم ، باید بگم بیشتر کسانی که با پرستاشاپ شروع مینمایند دست کم در سه ماه اول قالبی جز قالب دیفالت استعمال میکنند . در این دربین 10 درصد افراد به دنبال یک طراح عالی می گردند و توصیه قالب منحصر به فرد عرضه میکنند . 
 
اما براساس تجربه ای که دارم و آماری که نشون میده ، از این قریه درصد افراد که به صورت فن ای میخوان کسب و عمل آنلاین خودشان را با پرستاشاپ آغاز نمایند ، از هر 100 نفر حداکثر 3 نفر غالب میشن به آن چیزی که میخوان برسن . بله ، صرفا سه درصد !! هیچ تعجبی نداره و من توضیح خواهم اعطا کرد چه می‌گردد که این رخداد شوم برای صاحبان مغازه حادثه می‌ افتد . 
 
شاید اعتقاد و باور نکنید ، اما دکان هایی میباشند که با قالب دیفالت پرستاشاپ روزانه بیش از یک عدد دو میلیون تومان فروش دارند ، اینو از خودم نمیگم بلکه با مشتری ها که به واسطه طراح بودنم بازخورد می‌کنم به عینه می بینم و حس می کنم . 
 
دکان هایی هم میباشند که مخلوق قالب منحصر 500 هزار تومانی یا این که چه بسا بالاتر واسشون طراحی کره ام ولی ماهانه یک میلیون که هیچ ، 100 هزار تومان هم درآمد ندارند !! بله این حقیقت انکار ناپذیری هستش . حال شاید بگین حتما قالب هایی که شما طراحی میکنید اختلال دارا هستند که این واقعه میفته !! :D بایستی بگم به طور کامل صحیح حدس زدین !! تعجب کردین؟ اکثر توضیح خواهم بخشید . 
 
اصولا در رویه اندازی و پیروزی یک فروشگاه اینترنتی عوامل زیادی دست به دست میدن تا یک دکان رو به ورطه فنا یا موفقیت بکشانند . عواملی زیرا شناختن بازار هدف ، تولید ها عالی و قیمت مطلوب ، پشتیبانی استاندارد و در نهایت میرسیم به شکل ظاهری دکان و قالب . عبد زیرا تخصصم قالب هستش به موردها دیگه نمیپردازم و صرفا به صورت ظاهری دکان در موفقیت یا این که عدم پیروزی آن اشاره خواهم کرد . 
 
ماهانه 
افراد زیادی با اینجانب تماس گرفته و پیشنهاد طراحی قالب پرستاشاپ میدن ، البته متاسفانه شخصی که بخواد قالب واقعی مغازه واسش بزنم ممکن است هر سال نیز یک عدد به تورم نخوره ! 
متاسفانه ، طراحی اینترنت در کشور ایران دوچندان مظلوم واقع گردیده و مردمان به هیچ وجه روءیت کرد قابل قبولی نسبت به پباده سازی اینترنت ندارند ، البته تقصیر مردمان نیز نمی‌باشد ، پباده سازی وب وارد جمهوری اسلامی ایران شده اما تمدن استفاده و دانشش داره پشت سرش لنگان لنگان حرکت میکنه . 
اینجانب یه مقایسه ساده می کنم : 
هنگامی 
یک فرد فرنگی پیشنهاد پباده سازی قالب میده : 
آنالیز میکنه ، شایسته ترین طراح رو براساس نمونه کارهاش و بازخوردهایی که مشتری های دیگه داشتن و همینطور پیروزی تارنما هایی که اون طراح اساس ریزی کرده ، تعیین میکنه - با طراح کلام میکنه و میگه که اینجانب هدفم اینه ، میخوام یک دکان بزنم ، در سه ماه نخستین این هدف رو پشتیبانی میکنم در سه ماه دوم این انگیزه و . .، 
میخوام سایتم این امکانات رو داشته باشه - 
طراح یک گردهمایی میذاره با مشتری ، امکاناتی که مشتری میخواد بررسی میکنه و استدلال درست بودن یا این که نبودن رو توضیح میده ، به مشتری میگه که این رنگبندی برای دکان شما مناسبتره و این امکانی که میخواین خوبه یا این که بد و اگه چیز بهتری به نظرش برسه به مشتری سفارش میکنه و مشتری هم میپذیره ( زیرا خودشو تو مسئله طراحی اینترنت کارشناس نمیدونه ، برخلاف مشتری های عزیز ما در کشور‌ایران ) - قالب رو طراح خط مش اندازی میکنه ، مشتری به هیچ وجه در مواقعی که تخصص کافی نداره دخالت نمیکنه، مثلا مشتری هیچ گاه نمیگه چرا دکمه سبد خرید این رنگیه یا این که چرا بزرگه یا چرا کوچیک ، چیزی که تو جمهوری اسلامی ایران متاسفانه فراوانه . 
قالب روی تارنما سوار میشه و اگه باگی داشته باشه برطرف میشه و یک فعالیت استاندارد و استفاده کننده پسند تحویل داده میشه ، طراح هم یک مثال عمل عالی داره و هم مشتری یک وب سایت باحال و استاندارد که استارت میکنه به فروش خوب و سودآوری :shy: 
زمانی 
یک ایرانی هم وطن و با مرام پیشنهاد طراحی قالب میده : 
پیام محرمانه میده یا پست الکرونیکی میده که سلام آقا بهمن یا این که آقای طراح ، اینجانب یه قالب مخصوص میخوام ، شماره موبایلم اینه اگه خواستین با اینجانب تماس بگیرین !!! من برخی وقتا فکر می‌کنم می بایست تماس بگیرم و توصیه طراحی قالب رو بدم و خودمو با مشتری اشتباهی میگیرم ! خوب دیگه چیکار میشه کرد 
- از طراح مثال کار میخوان ، هر طراحی که دربین مثال کارهاش رنگ مسئله عشق خودشان وجود داشته باشه اونو گزینش مینمایند و ابدا هم اعتنا نمیکنن که به عنوان مثال آقا بهمن یک ساله برای این سایت یه قالب پباده سازی کرده ، آیا این قالب زیبا و خوش رنگ و آب ، تونسته اهداف تارنما مورد لحاظ رو برآورده کنه یا این که خیر . 
 
نمونه کارهای طراحان وب کشور ایران ، به هیچ عنوان توان های اونا رو نشون نمیده !! این مشکل اساسیه که مثال کارهای بنده یا دیگر طراحان اینترنت ، ذوق مشتری توش حیث شده تا رعایت استاندارد های طراحی وب 
- از گرد هم آیی و مشاجره علمی و روانشناسی و . . خبری نمیباشد ، خوب مشتری میگه چه کاریه هنگامی اینجانب هستم چرا می بایست طراح بگه اینجای تارنما اینجوری باشه بهتره !! متاسفانه از هر 10 مشتری بنده 9 تاش همینطوری میباشند و به این ایمان دارا‌هستند که طراح سایت فقط باید اجرا کنه . جالبه خیلی ها میگن برای مثال ما 10 سال سابقه مطالعه و گشتن تو وب داریم و عمده از شما میدونیم یک سایت بایستی چطوری باشه . در حالی که صد سال هم مطالعه هیچ ارزشی نداره تو پباده سازی اینترنت تا هنگامی که یک سایت رو طراحی نکنید . در کل طراح وب سایت رو کارگری میدونن که استخدام کردن یه کاری رو انجام بده زیر دستشون . 
 
- چون فقط به زیبایی اندیشه می‌کنند و زیبایی زیرا نسبی هستش ، در طول فعالیت همیشه سلیقشون رو تغییر تحول میدن و میگن اینطوری باشه به نظرم بهتر میشه . برای مثال دکمه سبد خرید چرا اندازش اینقدره یا رنگش چرا اینه . اعتقاد نخواهید کرد اگه بگم کارهایی داشتم که دکمه سبد خریدش رو تنها 15 توشه عوض کردم تا مشتری بپسنده . و متاسفانه اون چیزی که مشتری میپسنده اکثر وقت ها غیراستانداردترین رویه طراحی هستش . 
ابدا تو فرهنگ و تمدن غرب مشتری در مورد ساختار گرافیکی قالب دخالتی نمیکنه !! اینم از ابداعیات ما ایرانی ها هتسش دیگه - سود این میشه که قالب رو وبسایت سوار میشه ، هم اکنون بماند که بعد از آن از تحویل کار ده ها بار کلیه جای وب سایت دوباره بازنویسی میشه ، درحال حاضر یک نمونه فعالیت غیراستاندارد برای طراح باقی میمونه و یک قالب داغون و آشفته برای مشتری که جز ضرروزیان چیزی نخواهد داشت . 
:( 
هم اکنون 
دو نوع طراح تو کشور ایران داریم : طراح عالی - طراح بد :D 
اگه 
هر چیزی مشتری میگه بگی دیده ، اگه بگه اینجا رو این رنگی کن و اینجا بهتره این باشه زود انجام بدی ، میشی طراح عالی و محبوب اگه 
به مشتری مشورت بدی ، بگی این باشه اکثر سود داره واست و عمده پاسخ می گیری و مخالفت کنی با موردها غیراستاندارد ، میشی طراح بد و زشت ! 
این آغاز ای بر سلسله پست های بنده در تشریح ویژگی های یک قالب عالی ، طرز پیشنهاد و عمل با طراح ، اشکال شیوه های طراحی قالب ، اصول و فوت و فن به عمل رفته در قالب ها و سبک های طراحی امروزی بود ، انشالله اگر عزیزان استقال نمایند هر روز این مبحث رو پیش می برم و راهنمای جامع و جامعی برای دوستانی که میخوان یک فروشگاه با قالب منحصر به فرد منش اندازی نمایند که بفروشه خیر پژ بده ، خواهد رایحه در خصوص . 
 
در مبحث بعدی که در همین تاپیک خواهد بود ،سبک طراحی مینیمال رو سرویس شما توضیح خواهم بخشید که برای یک فروشگاه اینترنت پباده سازی فوق العاده ای هستش و امروزه توسط شرکت های پر اسم و رسم انجام میگیره . همچنین اینجانب در این پست ، بر ناآگاهی هایی که مشتری ها در مورد پباده سازی قالب دارن تاکید کردم ولی طراحان ما نیز بی عیب نیستند !! در مبحث بعدی در موضوع نقص های طراحان هم حرف خواهم کرد . 


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

۱ . 
بهینه‌سازی موتورهای کاوش (SEO) یا سئو وب سایت چیست؟ سئو (بهینه سازی اینترنت سایت در گوگل) یک‌ فن بازاریابی میباشد و تمرکزش بر آن می باشد تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید . سئو وب سایت دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب درجه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش , ارتقاء ترافیک محل ورود به وب سایت و آگاه شدن موتورهای جستجو از اینترنت سایتتان انجام می دهید . جنبه‌های اکثری برای سئو وجود دارد، از باصرفه سازی اینترنت سایت برای کلمات اصلی گرفته تا ساخت پیوند های داخلی و تصاحب کردن بک پیوند از تارنما های مرتبط, که همه را دربرگیرنده می شود . در این فراگیری سئو بدون پول به چک روش بهینه سازی وب وبسایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم . بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خویش را سئو فرمائید . 
اعتنا داشته باشید بهینه سازی تارنما صرفا برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما بایستی پباده سازی وبسایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید .

 


۲ . 
چرا وب ‌سایت من نیاز به باصرفه ‌سازی در گوگل و موتورهای کاوش دارد؟ بخش اعظم ترافیک وب به وسیله موتورهای جستجو اکثر تجاری، مثل گوگل، بینگ و یاهو ایجاد می شود . اگر چه رسانه‌های اجتماعی و اشکال دیگر ترافیک‌ها در تولید بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، اما موتورهای جستجو اصلی‌ترین شیوه سوق‌دهی برای کاربران اینترنتی می باشند . 
موتورهای کاوش با اعتنا به محتوای ارائه‌شده به وسیله شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، آماده می‌کند . در‌صورتی‌که موتورهای کاوش نتوانند تارنما شما را پیدا نمایند و یا این که شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها بیشتر کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای تولید ترافیک در سایتتان از دست خواهید اعطا کرد . 
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که یوزرها در باکس جستجو تایپ می‌کنند، بها فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند . تجربه نشان داده می باشد که ترافیک موتور جستجو می تواند منجر پیروزی و یا این که باخت یک اداره شود . ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند سبب ساز تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و فارغ از رقیب بودن در بازاریابی را آماده کند . به این ترتیب سرمایه‌گذاری در سئو و با صرفه ‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش از گزاره گوگل میتواند نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه را در مقایسه با گونه های دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد .

 


۳ . 
چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون با صرفه ‌سازی تارنما و سئو به سایتم سوق دهم؟ اگرچه موتورهای جستجو هوشمندند، البته آنها هنوز هم نیاز به امداد دارند . موتورهای جستجو اصلی مدام به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در اینترنت به‌صورت عمیق‌تر و رجوع دادن نتایج بهتری برای کاربران میباشند . بااین‌حال، محدودیت هایی در قضیه این که چطور موتورهای کاوش فعالیت نمایند وجود داراست . هرچند باصرفه ‌سازی و سئو سایت به‌صورت صحیح قادر است برای شما هزاران بازدیدکننده و افزایش توجه خالص به وجود آورد، البته تکان نادرست می تواند سبب پنهان شدن و یا دفن سایت در اعماق نتایج کاوش (که در روئت کرد دستکم است) شود . 
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری منجر افزایش رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای جستجو به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد . وب به‌طور فزاینده‌ای در درحال حاضر تبدیل‌شدن به رقابت میباشد و شرکت‌هایی که از SEO به کارگیری می نمایند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارند .

 


۴ . 
آیا طراحی وب سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟ دنیای SEO پیچیده است، اما عمده مردم به‌راحتی میتوانند اصول نخستین انرا ادراک کنند . حتی داشتن میزان یه خرده اطلاعات نیز قادر است تفاوت بزرگی ایجاد کند . فراگیری مجانی سئو (SEO) بر روی وب به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین ارشادوراهنمایی در حالا مطالعه هستید؛ و ترکیب این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارشناس سئو یک سایت وردپرس تبدیل می کند . 
بسته به تعهد هنگامی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن میباشد که شما تصمیم بگیرید نیاز به یک متخصص یا این که مشاور سئو برای رسیدگی به این موردها دارید یا نه؛ بدین ترتیب همت شرکت‌ها در به کارگیری از سئو میتواند مختلف باشد . بعضا از آن ها با تمرکز مضاعف تخصصی روی آن عمل می‌کنند، درحالی‌که سایرافراد تنها جنبه های کلی آن را را در حیث می گیرند . 
در 
هر چهره شما با مطالعه همین یادگرفتن بدون‌پول سئو تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد (پس ذوق زده باشید)!

 

۵ . 
فراگیری چهره یی نکات عمومی سئو وبسایت وردپرس پیشین از هرچیز بایستی به این نکته اشاره کنیم که منش های بهینه سازی وب سایت وردپرس که در اینجا اشاره گردیده هست تمامی آن ها توسط خودتان قابل اجرا میباشد و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان گام اول باصرفه سازی سایت موتورهای جستجو را انجام داده اید .

 


۵ . ۱ . 
شایسته ترین نحوه ی نشانی گذاری وب وبسایت از نظر سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . 
ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا او‌لین چیزی که باید تغییر دهید تغییر‌و تحول ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان است . برای دسترسی به تنظیمات لینک و پیوند های یکتا کافی است به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید . وضعیت پیش فرض پیکربندی پیوندهای یکتا با id پست ذخیره گردیده است (?p=) البته اینجانب ترجیح می دهم آن را روی اسم پست یا این که درون یک فولدر داخلی به عنوان مثال وبلاگ متن ها ذخیره شود (/post-name/) .۱ . 
بهینه‌سازی موتورهای کاوش (SEO) یا سئو وبسایت چیست؟ سئو (بهینه سازی وب تارنما در گوگل) یک‌ حرفه بازاریابی می باشد و تمرکزش بر آن هست تا در نتایج موتورهای جستجو اکثر چشم گردید . سئو اینترنت تارنما دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش , افزایش ترافیک ورودی به تارنما و باخبر شدن موتورهای جستجو از اینترنت سایتتان انجام می دهید . جنبه‌های بسیاری برای سئو وجود دارد، از بهینه سازی اینترنت تارنما برای کلمات با اهمیت گرفته تا تولید پیوند های داخلی و گرفتن بک پیوند از وب سایت های مرتبط, که کلیه را مشتمل بر می شود . در این فراگیری سئو بدون پول به چک طرز باصرفه سازی اینترنت سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم . به این ترتیب در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور وبسایت وردپرس خود را سئو فرمائید . 
توجه داشته باشید با صرفه سازی وبسایت صرفا برای موتورهای کاوش نمی‌باشد بلکه شما بایستی پباده سازی تارنما و سئو خویش را برای کاربران تان انجام دهید .

 


۲ . 
چرا وب ‌سایت اینجانب نیاز به باصرفه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟ عمده ترافیک وب بوسیله موتورهای جستجو بیشتر تجاری، نظیر گوگل، بینگ و یاهو ساخت میشود . هرچند رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، ولی موتورهای جستجو اصلی‌ترین رویه سوق دهی برای یوزرها اینترنتی هستند . 
موتورهای جستجو با اعتنا به محتوای ارائه‌شده توسط شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، مهیا میکند . در صورتی‌که موتورهای جستجو نتوانند وبسایت شما را پیدا نمایند و یا این که شما نتوانید مطالب خویش را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای ایجاد ترافیک در سایتتان از دست خواهید داد . 
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که یوزرها در باکس جستجو تایپ می‌کنند، قیمت فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند . تجربه نشان داده است که ترافیک موتور کاوش میتواند باعث موفقیت و یا ناکامی یک اداره شود . ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند سبب ساز تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و فارغ از حریف بودن در بازاریابی را فراهم کند . به این ترتیب سرمایه‌گذاری در سئو و با صرفه ‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش از پاراگراف گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از رجوع سرمایه را در مقایسه با انواع دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد .

 


۳ . 
چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را فارغ از بهینه ‌سازی وبسایت و سئو به سایتم سوق دهم؟ اگر چه موتورهای کاوش هوشمندند، اما آنها هنوز نیز نیاز به یاری دارا‌هستند . موتورهای جستجو حساس مدام به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در اینترنت به‌صورت عمیق‌تر و بازگشت دادن نتایج بهتری برای یوزرها می‌باشند . بااین‌حال، محدودیت هایی در مورد این که چطور موتورهای جستجو عمل کنند وجود دارااست . اگرچه با صرفه ‌سازی و سئو تارنما به‌صورت درست میتواند برای شما هزاران بازدیدکننده و ارتقا توجه خالص به وجود آورد، اما تکان اشتباه می تواند منجر نهفته شدن و یا این که دفن تارنما در اعماق نتایج جستجو (که در روئت کرد دست کم است) شود . 
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری سبب ساز ارتقاء رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای کاوش به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد . اینترنت به‌طور فزاینده‌ای در هم اکنون تبدیل‌شدن به رقابت می باشد و شرکت‌هایی که از SEO استعمال می‌نمایند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارا هستند .

 


۴ . 
آیا پباده سازی سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟ دنیای SEO پیچیده است، ولی اکثر مردم به‌راحتی می‌توانند اصول اول انرا ادراک کنند . چه بسا داشتن مقدار کمی اطلاعات هم میتواند تفاوت بزرگی ایجاد نماید . یادگرفتن بدون‌پول سئو (SEO) بر روی اینترنت به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین موعظه در هم اکنون مطالعه هستید؛ و ادغام این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارشناس سئو یک وبسایت وردپرس تبدیل می کند . 
بسته به تعهد هنگامی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن است که شما تصمیم بگیرید نیاز به یک متخصص یا مشاور سئو برای رسیدگی به این موردها دارید یا نه؛ براین اساس همت شرکت‌ها در به کارگیری از سئو می‌تواند مختلف باشد . بعضا از آنها با تمرکز مضاعف تخصصی روی آن کار می‌کنند، درحالی‌که بقیه افراد صرفا جنبه های کلی آن را را در نظر می گیرند . 
در 
هر رخ شما با مطالعه همین آموزش بدون‌پول سئو تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد (پس خوشحال باشید)!

سئو در مشهد 

۵ . 
فراگیری تصویری نکات همگانی سئو وب سایت وردپرس پیشین از هرچیز می بایست به این نکته اشاره کنیم که خط مش های باصرفه سازی تارنما وردپرس که در اینجا اشاره گردیده می‌باشد کلیه آن ها توسط خودتان قابل اجرا می باشد و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان گام نخستین باصرفه سازی وبسایت موتورهای جستجو را انجام داده اید .

 


۵ . ۱ . 
شایسته ترین طرز ی نشانی گذاری وب وبسایت از نظر سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . 
ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا اولین چیزی که می بایست تغییر تحول دهید تغییر و تحول ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان میباشد . برای دسترسی به تنظیمات پیوند های یکتا کافی میباشد به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید . موقعیت پیش فرض پیکربندی پیوندهای یکتا با id پست ذخیره گردیده می باشد (?p=) ولی اینجانب ترجیح می دهم آن را روی اسم پست یا این که باطن یک پوشه داخلی مثلا وب لاگ متن ها ذخیره شود (/post-name/) .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

فارغ از شك و ترديد تلگرام يكي از لبريز مخاطب ترين كانال هاي اجتماعي پيام رسان در مرزوبوم ما هست . همانطور كه مي دانيد الان كمتر كسي كه دارنده تلفن همراه تلفن همراه هوشمند مي‌باشد از اين نرم افزار موبايلي محبوب بي فايده است . از كهن سال و برنا در سرزمين ما مشغول تلگرام هستند . با وجود مخاطبان زيادي كه تلگرام در مرزو بوم ما به خويش اختصاص داده است فرصت هاي متعددي براي كسب درآمد از تلگرام براي خيلي ها به وجود آمده هست . 
ممكن است خيلي از دوستان خوب انديشه كنند كسب درآمد از تلگرام صرفا از روش كانال هاي چند آبادي هزارتايي قابليت پذير است اما واقعا اينطور نيست! در اين مقاله هم پا من باشيد تا ايده هاي نابي را براي رويه اندازي كانال تلگرامي و كسب درآمد از طريق تلگرام را به شما معرفي كنم . 
طراحي سايت در مشهد

نگاهي به كسب درآمد اينترنتي از طرز تلگرام همانگونه كه مي دانيد كسب و شغل هاي تلگرامي اين روز ها به وفور يافت مي شوند . البته خواسته از كسب و كارهاي تلگرامي كانال هايي نيستند كه از نحوه محتواي مشغول كننده يا اين كه سياسي يا طنز مخاطبان متعددي دارند و به واسطه اعضايي كه دارا‌هستند كسب درآمد مي نمايند . و فقط مدل درآمد زايي اين مدل كانال ها قبول تبليغات ميباشد . همچنين كسب و شغل هاي آنلايني كه براي تعامل بخش اعظم با كاربرانشان و اين كه از غافله عقب نمانند ناچار به خط مش اندازي كانال تلگرامي گرديده اند . اما نا گفته نماند براي جذب اكثر مخاطب و معرفي خوب تر برند يا اين كه كسب و كارشان هم ميباشد . 
البته خواسته داراي اهميت من از كسب و شغل هاي تلگرامي شبكه هايي مي باشند كه در موضوعات متعدد خدمات يا محصولاتي را ارائه مي نمايند . كه بخش اعظم اين كسب و كارها توسط كساني معمولي و در منزل خودشان سازمان مي شود . به تيتر نمونه شخصي مربي فيتنس مي‌باشد و به واسطه موفقيتي كه تا الان كسب كرده هست كانالي رويه اندازي كرده و به مشتريان خويش برنامه غذايي مي فروشد . يا اين كه خانمي از شيوه كانال تلگرام خود ليف هاي دستي كه مي بافد را مي فروشد! از اين دسته كسب و كارهاي تلگرامي زياد اند . 
شايد اعتقاد كردني نباشد البته اين شبكه ها با وجود اعضاي قليل درآمد هاي خيلي بالايي دارند . حتي اكثر از كانال هاي چندين صد هزارتايي! چون اعضاي شبكه آنان مشتريان حقيقي شان مي باشند و همينطوري براي سرگرمي عضو كانالشان نشده اند! نكته حياتي دقيقا همينجا مي‌باشد . كانال هايي كه به اين شكل عمل مي نمايند نياز حقيقي رفع مي كنند و به حافظه همين اعضاي حقيقي وواقعي دارا‌هستند و همان اعضاي حقيقي وواقعي شان مي‌باشند كه مشتريان وفادارشان مي شوند . 
طراحي اپليكيشن در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد , طراحي اپليكيشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

تاریخچه
اینترنت: وب تاریخچه مفصلی داراست . بگذاری از نخستین شروع کنیم .
ژوئن سال 1857 (:D) :کابل تلگراف آتلانتیس ساخته شد و قبل از نقطه نهایی ماه جولای از روش اقیانوس، بخشی از آمریکا و بریتیش را به یکدیگر وصل کرد و در سال 1858 او‌لین انتقال داده ها از طرز آن کابل انجام شد که 17 ساعت ارتفاع کشید! کل طرح این کابل یک ناکامی بی نقص بود و تنها به بازه یکسری روز از آن به کار گیری شد .
سال 1866: در این سال کابل دیگری جایگزین گذشته شد که سرعت آن 80 برابر کابل سال 1858 بود و می‌توانست در هر دقیقه 8 کلمه را منتقل کند! البته بعد ها با استعمال از روش‌های گوناگون این کابل توانست تا 120 واژه در دقیقه را منتقل نماید . این کابل تا 100 سال زمینه به کار گیری قرار گرفت . تا سال 1997 حدود 90 کابل با ارتفاع مجموع 186000 مایل در بخشها متفاوت جهان قضیه به کارگیری قرار گرفت .
4 اکتبر 1957: یک عدد از مهمترین رویدادهای قرن بیستم ارسال اولی ماهواره فضایی عالم توسط وحدت جماهیر شوروی بود . این ماهواره با اسم اسپوتنیک-۱ (Sputnik 1) و وزن 83 .6 کیلوگرم در ارتفاع نزاع سرد (1940 تا 1990) که دربین شوروی و ایالات متحده ایالات متحده انجام گرفته بود به فضا ارسال شد . این تهدیدی از طرف شوروی به ایالات متحده بود که شوروی داعیه کرده بود قابلیت این را دارااست که شبکه‌های ارتباطی ایالات متحده را منهدم کند . در این سال مدیریت جمهور وقت ایالات متحده، آیزنهاور (Dwight D . Eisenhower) فرمان تاسیس موسسه تحقیقاتی توسعه یافته ARPA را بخشید .

طراحی سایت در مشهد

Sputnik
1 اسپوتنیک،
اولین ماهواره فضایی
7 فوریه 1958: موسسه تحقیقاتی آرپا (ARPA) متولد شد . نام این موسسه در سال 1972 به دارپا (DARPA) تغییر یافت . موسسه‌ای که پس از حدود 18 سال تاسیس اولین ماهواره موفق آمریکا را طراحی کرد، پس از تعدادی سال بر روی شبکه‌های کامپیوتری و تکنولوژی‌های ارتباطی تمرکز کرد . گفته می‌شود که این فعالیت با توجه به تهدید شوروی برای منهدم کردن شبکه ارتباطی آمریکا انجام شد .
سال 1962: محققی به اسم J .C .R . Licklider رهبری موسسه ARPA را برعهده گرفت . کسی که دولت آمریکا را وادار به استفاده تعاملی از کامپیوترها کرد . او برای بسط دامنه تحقیقات و هرچه پرسرعت خیس کردن فرآیند آن، تصمیم گرفت که این پروژه (ایجاد کانال یاد شده) را از موقعیت سری در آورده و آن را وارد دانشگاه‌ها کند . به این ترتیب این شاخه ARPANET نام گرفت .
سال 1969: او‌لین IMP ها (وسیله سوئیچینگ پکت داده‌ها) پس از ساخته شدن به چهار نقطه ارسال شدند: دانش کده کالیفرنیا لوس آنجلس (UCLA)، موسسه پژوهش ها استنفورد (SRI)، دانشکده کالیفرنیا سانتا باربارا (UCSB) و کالج یوتا در سالت لیک سیتی (UTAH) .
این چهار نقطه جغرافیایی به تیتر چهار گره (Node) از کانال قضیه به کارگیری قرار می‌گرفتند که توپولوژی آن به رخ ذیل بود:
او‌لین
اینترنت توپولوژی
اولی کانال بر مبنای پکت-سوئیچینگ


محقق کامپیوتر، Kleinrock در UCLA و گروهی کوچکی از دانشجو ها کارایی داشتند که با به کار گیری از شبکه پباده سازی شده، عبارت "login" را به کامپیوتر جانور در سمت SRI ارسال نمایند .
وی در مصاحبه‌ای چنین می‌گوید:
"We set up a telephone connection between us and the guys at SRI . . ."

Kleinrock:
"We typed the L and we asked on the phone, Do you see the L?"
"Yes, we see the L," came the response .
"We typed the O, and we asked, "Do you see the O ."
"Yes, we see the O ."
"Then we typed the G, and the system crashed" . . .

"Yet a revolution had begun" . . .

با

طراحی اپلیکیشن در مشهد
این که هنگام تایپ کردن حرف G سیستم کرش گردیده بود اما واقعاً یک انقلاب در ارتباطات هم شروع گردیده بود! سال 1972: لری رابرت (Larry Roberts) عضوی از موسسه DARPA تصمیم گرفت که این شبکه (ARPANET) را به صورت همگانی به اشتراک بگذارد . این ایده را با Bob Kahn (باب خان!)، عضوی از BBN (که پکت سوئیچنگ‌های MIT را ساخته بودند) در دربین گذاشت و تصمیم بر این شد که یک پکت سوئیچینگ و یک رابط پردازشگر ترمینال (TIP) را در هتل هیلتون (Hilton) در شهر واشنگتن نهاده و به یوزرها این قابلیت و امکان را بدهد که با استفاده از آن به شبکه ARPANET متصل شده و از آن در سراسر آمریکا استفاده کنند . پس از آن شبکه وب متولد شد که در سراسر آمریکا قضیه استفاده قرار می‌گرفت که بعداً به کل دنیا نیز ارائه شد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

کاربردهای
سی ار ام مایکروسافت به نقل از بلاگ پرنیان شش کاربرد کلیدی نرم افزار مدیر ارتباط با مشتری مایکروسافت به شرح پایین می باشد .

1-
مدیریت فروش تمامی شرکت ها و سازمان ها در عملکرد برای پیش دستی و سبقت از رقبای خویش می باشند . که لازمه آن تمرکز گروه فروش بر کارها اساسی و داشتن اطلاع به روز و ظریف میباشد . این مقاله اهمیت به فعالیت گیری ابزاری مطلوب برای رئیس رابطه با مشتری را معین می نماید . استعمال از قابل انعطاف افزار CRM یاری می کند تا فرآیندهای داخلی معمولی خیس و سریعتر شوند و کارمندان فروش به جای سرگرم شدن در امور پیش پا افتاده روزانه بر هدف حیاتی یعنی فروش تمرکز می کنند . و شرایطی مهیا می شود که بتوان تجربه ای متعدد را برای مشتریان خود به ارمغان آورید .

2-

طراحی سایت در مشهد
مدیر بازاریابی پرورش کلیه کسب و امور در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان می باشد . حتما شما می خواهید مشتریان نو جذب کنید، مشتریان فعلی خویش را راضی نگه دارید و کسب و فعالیت خود را از این نحوه رشد دهید . قابل انعطاف افزار CRM امکان ادراک خوبتر مشتریان را مهیا می نماید . با بررسی قادر رفتاری و بررسی اطلاعات بازاریابی، به راحتی قابلیت و امکان تقسیم بندی و انگیزه گذاری مشتریان فراهم می شود . و شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را یافته و آن‌گاه در زمان مطلوب و با پیامی مطلوب آن ها را با خویش همپا نمائید .

3-
رئیس خدمات پس از فروش ارایه سرویس ها خوب به مشتریان آغاز با کسب رضایت آن ها شروع می شود . و آن هم ابتدا با کسب رضایت کارکنان شما ابتدا می شود . آنگاه از آن پرسنل سرویس ها پشتیبانی شما به عنوان افراد حاضر نوک فلش مواجه با مشتریان به جور ای خوی خواهند کرد که مشتریان علاقه مند خواهند بود ارتباط ها شان را با شما ادامه دهند .

4-
خزانه اطلاعات مشتریان در قابل انعطاف افزار CRM امکان توصیف مشتریان حقیقی و واقعی و حقوقی وجود دارااست و شما می توانید افراد واقعی را به مشتریان حقوقی متصل فرمایید و یا این که برای مشتریان زیرمجموعه توصیف نمائید . این امکان ها در کنار امکانات فرم سازی که اجازه می دهد فیلدهای مسئله نیاز خویش را به سیستم اضافه نمایید . منجر می شود که یک بانک جامع از اطلاعات مشتریان در اختیار داشته باشید و برای هدف ها گوناگون از آن به کارگیری نمایید .

5-
رئیس خدمات پشتیبانی همیشه مشتریان ما بیرون از سازمان نیستند برای بعضی از واحدهای سازمانی نظیر واحد IT و یا این که واحد نت (نگهداری و تعمیرات) منظور از مشتریان یعنی کارکنان دیگر واحدهای سازمانی، قابل انعطاف افزار CRM با استعمال از امکان هایی مثل مدیریت Case (یا تیکت یا این که issue یا مورد)، روزنگار برنامه ریزی خدمات، مقر دانش، لیست وظیفه‌های و گردش کارها تجهیزات واجب برای راه اندازی سیستم سرویس ها پشتیبانی را آماده می آورد .

6-
کاتالوگ محصولات یکی از مشکل‌ها شرکت هایی که تعدادی محصول دارا هستند مدیریت و به روز رسانی کاتالوگ محصول ها میباشد . نرم افزار CRM قابلیت تصویب کاتالوگ تولید ها را فراهم می نماید .
این قابلیت در کنار قابلیت اتصال آن به پورتال پرنیان منجر می شود تا تغییرات شما بر روی کاتالوگ تولیدات به صورت خودکار به پورتال اینترنتی یا این که فروشگاه شما نیز انتقال داده شود
تغییرات
ظاهری CRM در گذر ایام

طراحی اپلیکیشن در مشهد

قابلیت و امکان
های CRM مایکروسافت به نقل از بلاگ پرنیان انگیزه دارای اهمیت از ساخت این نرم افزار آماده ساختن قابلیت رئیس اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات می باشد ولی معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن سبب گردیده هست که در هم اکنون حاضر مایکروسافت از این متاع به تیتر بستر XRM اسم برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای ساخت برنامه های مبتنی بر اینترنت مختلفی به کار گیری کرده اند .

ماژول های فروش، بازاریابی و سرویس ها در داینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند . و یک سازمان را کار کشته می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولی تماس تا فروش و خدمات مدیریت کند .

رابط کاربری به صورت ریسپانسیو پباده سازی شده می باشد . این طراحی در کنار یکپارچگی و یک صدایی بی نقص دربین Dynamics CRM، اوتلوک و دیگر ابزارهای تیم آفیس . شرایطی را ساخت می نماید تا کاربران با سرعت و تلاش بالا سیستم را در امور روزانه خویش به فعالیت گیرند و هزینه های فراگیری و استقرار کاهش یابد .


بازاریابی: داشتن دید واضح تری از مشتریان و بازاریابی آگاهانه تر لیست مشتریان را به یک سری تیم مطلوب بخش بندی فرمایید و بعد با به کارگیری از دسته گردش کار- محور به بازاریابی برای یک یا یکسری بخش معین از مشتریان بپردازید .
دینامیک CRM در بخش های تحت به شما کمک می کند: -
تقسیم بندی مشتریان -
برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و اجرای آنها -
پالایش اطلاعات -
تحلیل و گزارش گیری -
ابزارهای تعاملی فروش و بازاریابی -
به اشتراک گذاری اطلاعات



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

می خواهیم روشی را به‌شما معرفی کنیم که با استعمال از آن امکان به کارگیری از تمام فضای هارد دیسک در ویندوز را نخواهید داشت . این کار با استفاده از ویژگی‌های پیش‌ساخته انجام میشود . با ما یار باشید .

هارد دیسک فضای ذخیره‌ساز برای دستگاه‌های کامپیوتر و لپ‌تاپ هست که کاربران می‌توانند داده‌های خویش را روی آن ذخیره نمایند و سیستم‌عامل نصب کنند . این دور و بر روی همه دستگاه‌ها یک عدد نمیباشد و گونه های ظرفیت‌های آن در بازار موجود می باشد . در صورتی‌که هارد دستگاه شما ظرفیتی بین 120 تا 320 گیگابایت دارااست مطمئنا با حجم فایل‌ها و اندازه نرم‌افزارهای مدرن با مشکل‌ها متعددی روبرو می‌شوید .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

واجب به‌ذکر است که زمانی این دور و اطراف پر می‌شود کارایی و کیفیت سیستم زیر می‌آید و کش یا این که داده مربوط به اپ‌های متعدد به‌درستی ذخیره نمی شود . برای این که مطمئن گردید فقط میزان مشخصی از فضای هارد دستگاه‌تان لبریز میگردد می‌توانید محدودیت‌هایی برای آن بگذارید . با این کار، دیگر نگران لبریز شدن هارد با اشکال فایل‌های گوناگون نخواهید بود و همیشه میزان معینی از این دور و اطراف خالی خواهد بود .

 

در این مقاله، روشی معرفی می گردد که می‌توانید با انجام آن فضای هارد دیسک دستگاه را محدود فرمایید و مانع از استعمال تمام فضای جانور برای ذخیره داده‌ها شوید .

 

روند
جلوگیری از استعمال تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
1- با سهمیه‌بندی پارتیشن می‌توان جلوی استفاده تمام فضای هارد دیسک را گرفت . با این عمل مدام مقدار مشخصی از اطراف آزاد خواهد بود .

 

2- برای این منظور روی پارتیشن موردنظر کلیک راست فرمائید تا سهمیه‌بندی دلخواه‌تان را انجام دهید . سپس از کلیک راست، یک منوی شبیه به‌لیست روی صفحه ظاهر می شود . آیتم Properties را تعیین فرمائید . دقت داشته باشید که این تراز صرفا روی درایو یا این که پارتیشن گزینش گردیده انجام شود .

 

3- پنجره Properties روی صفحه ظواهر می شود . به‌تب "Quota" بروید و روی "Show Quota Settings" کلیک فرمائید . در اینجا میتوانید با وارد کردن یک عدد Quota دلخواه‌تان را روی دیسک بسازید . برای ورود به بخش Advanced کافی می‌باشد آیتم "Enable Quota Management" را تیک بزنید .

 

طراحی سایت در مشهد
قابل انعطاف افزار تر و تمیز کردن فضای هارد دیسک, استعمال تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
جلوگیری از به کار گیری تمام فضای هارد دیسک در ویندوز


4- از پنل Advanced مورد "Limit disk space to" را انتخاب و سپس اندازه موردنظرتان را معین نمایید . حتی می توانید برای زمانی‌که نزدیک به پر شدن فضای در دسترس شدید یک پیام اخطار اخذ نمایید .

 


نرم افزار تروتمیز کردن فضای هارد دیسک, به کار گیری تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
مدیر فضای هارد دیسک


5- تغییرات را ذخیره فرمایید . از اکنون به‌بعد تنها توانا به به کارگیری از اندازه تعیین گردیده از فضای هارد خواهید بود و قابلیت فراتر رفتن از آن وجود ندارد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در سرویس شما دوستان خوب و همراهان همیشگی گروه وبسایت سازان هستیم با ابلاغ نکاتی دارای اهمیت برای کسانی که قصد دارند وب وب سایت موفقی داشته باشند .
آیا ایده ای کارآمد در ذهن دارید و برای عملی کردن آن، از مسیری که باید طی فرمائید داده ها کافی ندارید؟ بخش اعظمی از مردمان در سراسر دنیا میباشند که ایده های جذابی در ذهن دارا هستند منتها تعداد اندکی از آنها دست به دست واقعیت داده و مسیر موفقیت را طی می کنند .
علت چه میباشد ؟ ما در این مطلب به بیان راهکاری های عملی برای عملی کردن ایده تان خوا‌هیم پرداخت و راهکاری های پباده سازی وب سایت پیروز را بیان خواهیم خوا هیم کرد .
در مقدمه اجازه دهید دید کلی در قضیه مطالبی که بیان خواهد گردید خدمتتان ارائه دهیم .

در
شرایط کلی همه ایده های جذابی که به حقیقت تبدیل گردیده اند ۵ مسیر تحت را دنبال کرده اند :
۱-
مطالعه و تحقیق بدون نقص در قضیه ایده ۲
– تعیین عنوان یا دامنه مناسب ۳-
ایجاد اصولی و با کیفیت اینترنت وب سایت یا اپلیکیشن ۴-
بازاریابی اصولی ۵-
کسب درآمد و گسترش روز افزون ایده
چنانچه
تمایل دارید در زمینه موارد مذکور اطلاعات بیشتری به دست آورید با تیم وب سایت سازان همراه باشید!
۱-
مطالعه و تحقیق بی نقص در مسئله ایده برای ایده ای که در ذهن دارید دارای اهمیت ترین کاری که باید انجام دهید این است که داده ها کاملی از ایده مسئله نظر خودتون به دست آورید . این اطلاعات مسیر فرضی شما برای عملی کردن ایده تان را معلوم خواهند نمود . اشخاص بسیاری می‌باشند که ایده ای در ذهن خویش می پرورانند اما پس از صرف مدت فراوان و اجرای پروژه به این زمینه پی می مارک که ایده شان تا قبل از این اجرا شده بوده و یا این‌که باید گزینه هایی را برای استارت موفق ایده شان به آن می اضافه کردند .
چنانچه با روءیت کرد درست و منطقی زمینه را ارزیابی نکنید به طبع آن قدمی پایدار در عملی کردن ایده خود نخواهید داشت . داده ها درست سبب به پیش بینی درست از اجرای ایده و پیدا کردن مرحله به تراز مشکلات در پیش رو خواهد شد . هر چقدر داده ها بیشتری به دست آورید، استوارتر گام خواهید برداشت .

سوالاتی
که در این مسیر باید از خویش بپرسید :
آیا
این ایده تا قبل از این اجرا شده هست ؟ در حالتی که ایده ای که در ذهن دارید تا قبل از این اجرا شده باشد، چنانچه توانسته باشند ایده را به قدرتمندی اجرا کنند باید مورد ها و مواقعی را در ایده خود در نظر بگیرید که نسبت به ایده های اجرا گردیده برتری داشته باشد . می بایست کاری انجام دهید که بتوانید کاربران اجرا کننده گذشته ایده را به سمت وب سایت یا این که نرم افزار خود جذب فرمایید و مرحله به مرحله این عمل را افزایش دهید .

رقبای
شما در این مسیر کدام ها هستند؟ به ارزیابی ظریف رقبای خویش بپردازید . نکات قوت و ضعف تمامی آن ها را در حیث بگیرید . در صورتیکه بخواهید ایده تان از رقبا پیشی بگیرد می بایست به تولید عوامل جذب در ایده خویش تفکر نمائید . این عوامل جذب می‌باشند که منجر برد و جذب یوزرها به سمت وب سایت شما خواهند گردید . عامل ها جذب مختلفی را می توانید برای اینترنت سایت خود در لحاظ بگیرید مانند : پباده سازی رابط کاربری کاربرپسند، بار گذاری سرعت بالا و … .

طراحی سایت در مشهد

یوزرها
تارنما شما چه اشخاصی هستند؟ دارای اهمیت ترین موردی که باید به آن فکر نمائید یوزرها می باشند . ایده هایی با برد دست به دست نیز خواهند داد که هدفشان ارائه خدمت به کاربران باشد . چنانچه بتوانید این کار را به درستی انجام دهید یوزرها هم دست به دست نیز خواهند بخشید تا شما به پیروزی برسید . در آغاز به منافع مالی تامل نکنید این به این معنی نمیباشد که دید و نظارت از بازدهی ایده خود نداشته باشید، مراد هدف اصلیتان ارائه سرویس به یوزرها باشد . به عنوان مثال چنانچه که در سایتتان قرار هست پولی را از کاربر دریافت نمائید همت کنید وضعیت مجانی به کارگیری از وبسایت را با خدمات محدودتر در اختیار کابران قرار دهید .
هرکسی هر چیز رایگانی را دوست دارااست . وقتی‌که بدون پرداخت پول خدمتی را برای چشیدن طعم و طعم به‌صورت بدون پول در اختیار مشتریان قرار می‌دهید، با این عمل احساس اعتماد را در کاربران تولید خواهید کرد . آمار نشان داده اند نیروی متقابل این کار، تحریک برای خرید می باشد . یوزرها در پیش‌روی مهربانی و سخاوت فروشنده‌ای که محصولش را به چهره مجانی بخشیده مجبور به خرید مال وی می شوند .

انگیزه حساس از اجرای ایده، جذب یوزرها می باشد . این یوزرها میباشند که منجر پیروزی اینترنت وبسایت یا این که اپلکیشن خواهند شد . عملکرد فرمائید تحلیل صحیحی از کاربرانی که از سایت یا نرم افزار شما به کار گیری خواهند کرد داشته باشید . به مواردی همچون وضعیت کاربران مخاطب، جنسیت، مرحله درآمد و … توجه داشته باشید . شناسایی و داشتن داده ها درست از بازار هدف به شما کمک خواهد کرد برای وصال به آن انگیزه گام بردارید .

چقدر
سرمایه برای اجرای ایده خود در حیث گرفته اید؟ دید درست از بودجه ای که قصد دارید صرف انجام ایده تان بکنید به شما امداد خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن از این دارایی استفاده کرده و در جهت مفیدتری خرج فرمایید . هر چقدر هم از حیث مالی در موقعیت خوبی قرار داشته باشید، در شرای محدودیتی برای صرف هزینه در پروسه مختلف اجرای ایده تان نداشته باشید، مشاهده کرد دقیق و منطقی از اجرای پروژه را از دست خواهید اعطا کرد . هر چقدر ظریف تر کار فرمائید خوبتر خواهید توانست نقاط ضعف و قوت ایده را به دست آورید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

انتخاب
عنوان و نام مناسب برای ایده یکی از اساسی ترین نکاتی که می بایست به آن توجه فرمایید این می باشد که اسم و یا این که عنوان مناسبی برای ایده خود پیدا نمائید . تلاش نمایید عنوانی که انتخاب می فرمائید منحصر به شخص باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

منظور
از چگالی کلمه و واژه کلیدی چیست؟ در این بخش از مقاله ها پباده سازی سایت قصد داریم در زمینه چگالی کلمات حساس سخن کنیم . چگالی واژه و کلمه موضوعی می باشد که سئو کاران را جذب خویش کرده می‌باشد . چگالی کلمه یعنی تمرکز کردن بر روی یک کلمه و واژه اصلی . تمرکز کردن فراوان بر روی واژه و کلمه با اهمیت و تکرار مضاعف آن سبب ساز می شود که شما توسط SEO Black Hat گوگل شناخته می گردید .

کلمه و واژه کلیدیی که شما انتخاب می نمایید قرار می‌باشد که اینترنت وبسایت شما با آن جستجو گردد . بنابراین با تکرار واژه و کلمه دارای اهمیت به شما حق تقدم بیشتری می دهد .

بنابراین یکی از موقیت های چگالی واژه و کلمه بهینه سازی آن در محتوای سایت میباشد . قبل از با صرفه سازی چگالی واژه ، کلید واژه زمینه حیث را چک نمائید تا بفهمید که مردمان از چه عبارتی برای جستجو به کار گیری می کنند .

سئو در مشهد

با رنگ دادن یا این که بولد کردن چگالی واژه حیاتی در کاغذ اهمیت دارد و موتور های جستجویآن کلمه را تشخیص می دهند، و برای وبسایت شما درجه بالا تری می دهند .

استعمال کردن از چگالی واژه و کلمه دارای اهمیت در کاغذ فی مابین 3 تا 7 واژه و کلمه می باشد و نباید اکثر از این تعداد در ورقه به کار گیری بشود .

استعمال کردن از واژه و کلمه دارای اهمیت برای سئو فعالیت زیاد اثرگذار و حیاتی است البته به کار گیری کردن بیش از حد از کلمه اساسی و تکرار بسیار آن منجر می شود که به وسیله گوگل جریمه بشوید و شما را سئو فعالیت کلاه سیاه بشناسد .

موتور های کاوش در اینترنت وب سایت ها به دنبال کلما حیاتی در محتوای وبسایت شما می باشند . کارشناسان بر این باور هستند که محتویات چگالی کلمات در وب سایت حداکثر 5% موءثر است یعنی کلمه و واژه اصلی شما در 100 کلمه 5 بار تکرار شود ، و به کار گیری متعددی از عبارات اصلی برای سئو ضرر و زیان آور می‌باشد .ابزاری که قادر است چگالی واژه و کلمه وب سایت شما را نشان بدهد Keyword Density Analyzer Toolاست که برای SEO Book فراوان دوست داستنی است .

لغات مهم شما می بایست با چگالی بخش اعظم و فونتی بزرگتر از نوشته ، قابل شناسایی باشد . چگالی متن یعنی درصد تکرار کلمه و واژه با اهمیت شما نسبت به کل عبارات کاغذ اینترنت سایتتان . این بسیار برای وب سایت شما کلیدی می باشد که چگالی کلمه ها دارای اهمیت وب سایتتان صحیح و صحیح باشد .زمانی که عبارتی در موتور جستجو سرچ میگردد ، درواقع موتور کاوش تجزیه و تحلیل می‌کند .لغت ها اضافی وعمومی و مشترک (مانند "از به در چرا چه‌طور آیا و . . . ") را حذف می نماید و نسبت به چگالی کلمه دارای اهمیت اینترنت وبسایت ها ، استفاده کننده را هدایت مینماید .

ابزار
سئو Seo – چگالی واژه و کلمه دارای اهمیت یا این که Keyword Density
با دقت به مساله ذکر گردیده ، کمپانی پباده سازی سایت اساس بر این عقیده هست که خیلی از اشخاص با این ترفند ارتقاء چگالی با هدف بهبود سکو خویش در موتور جستجو با تکرار بیش از حد لغات حساس به با صرفه سازی بیش از حد ! میرسند که فیض ای جز حذف وب سایت از درجه های خوب موتور جستجو و چه بسا توقیف دائم وب سایت ندارد .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

به لطف ترقی دانش به ویژه در مسئله کامپیوتر و برنامه نویسی، امروز طرق مختلفی به‌منظور پباده سازی تارنما پیش روی متقاضیان و برنامه نویسان قرار دارااست .نسبتاً همه ابزارها و تجهیزات جان دار قدرت یکسانی داشته و تعیین آنها بیشتر به ویژگی‌های زمینه حیث و همینطور سلیقه برمی گردد .به تیتر مثال همگان میدانند که بهترین و مناسب‌ترین آیتم برای طراحی وبسایت خبری ، سیستم مدیر محتوای وردپرس است .

جوملا
، انتخابی قوی پیش روی طراحان در این فی مابین می‌توان از جوملا، به تیتر دو‌مین سیستم مدیر محتوای مشهور و دوستداشتنی نزد توسعه دهندگان وب نام پیروزی .به کارگیری از جوملا مضاعف سهل وآسان است، در حالی که می توان پیچیده‌ترین ویژگی‌ها و امکانات زمینه حیث را به وسیله آن در پباده سازی وب تارنما پیاده سازی کرد .
پس داشتن Front – End فن ای به کمک جوملا در کنار داشتن Back – End بی آلایش و روان به خواسته مدیریت سهل و آسان خیس از گزاره ویژگی های کلیدی و اصلی جوملا بشمار می مراحل .در ادامه به محاسبه ویژگی‌هایی که جوملا به ما سفارش مینماید خوا‌هیم پرداخت .

وجود
صدها قالب فراهم رایگان در موضوع استفاده و یا این که عدم به کارگیری از قالب های آماده به خصوص مورد ها مجانی مقاله ها متعددی منتشر کرده و به مزایا و معایب آن ها اشاره کرده‌ایم .
این
مقالات را از دست ندهید: چه
زمانی مجبور به پباده سازی وبسایت با استعمال از قالب آماده هستیم؟
با فرض دانایی بی نقص شما از مزایا و معایب این گونه از پباده سازی اینترنت سایت، باید بیان کرد که جوملا با وجود صدها و احتمالا هزاران قالب آماده که بسیاری را در بین آن ها قالب های فراهم تشکیل می‌دهند، انتخابی مضاعف مطلوب برای رویه اندازی اینترنت وب سایت شما میباشد .
قالب خود را تعیین نموده، متن خویش را ایجاد کرده و عکس‌های خویش را بار گذاری فرمائید و آن‌گاه نشانی وب وبسایت خود را به مشتریان برای بازدید بدهید .
اما غرض ما از این روش، داشتن چیزی زیر عنوان اینترنت تارنما در دنیای مجازی است، چون به طور حتم چنین اینترنت سایتی قابلیت و امکان های ضروری برای رقابت با سایر رقبا را نخواهد داشت .

متناسب
با تمامی دستگاه‌ها درصد فراوان بالایی از قالب‌های جانور برای جوملا پباده سازی ریسپانسیو داشته و بدون توجه به گونه و اندازه دستگاه، به نمایش در می‌آیند .فرقی ندارد که کاربران پباده سازی اینترنت وب سایت شما را بر روی لپتاپ، تبلت، تلفن همراه هم پا و یا هر دسته دستگاه دیگری ببینند، چون طراحی قالب به نوع ای می باشد که گزینه های اینترنت وب سایت بسته به اندازه کاغذ نمایش، در شایسته ترین محل ممکن قرار خواهند گرفت .

سئو در مشهد

responsive
web design پس دیگر تهیدست سپری کردن زمانی طولانی برای کدنویسی نمایش واکنش‌گرای وب وبسایت نخواهید بود .

ویژگی‌های
جوملا جوملا را می توان به عنوان دومی پلتفرم پرکاربرد در دنیای آی تی دانست که به طراحی تارنما قوت بخشیده و سرعت حرکت آن را ارتقا داده است، بطوری که به لطف آن وب تارنما های زیادی طراحی شده و هم حالا هم طراحی می شود .وب وبسایت های ارائه دهنده خدمات مختص ذیل وب، دکان های اینترنتی، طراحی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و… تمامی و تمامی قابل پیاده سازی با این ابزار کارکشته می باشند .

joomla platformبسیاری از کمپانی ها، شرکت ها و شرکت های مشهور جهان تاکنون از این ابزار برای توسعه و گسترش وب وبسایت زیبا و خلاقانه خود منفعت برده‌اند که از گزاره پر اسم و رسم ترین آنها می بضاعت و توان به مک‌دونالد، کالج هاروارد (برترین دانشکده کل دنیا)، وب سایت سونی و… صدها موسسه و دانشگاه و همچنین کمپانی تبارک اشاره کرد .

همه پلتفرم متن باز بوده و همچنین از زبان‌های بیشماری پشتیبانی می‌کند، بطوریکه قابلیت انتخاب از فی مابین ۶۴ گویش زنده دنیا برای یوزرها وجود دارد .دقیقا
به برهان همین نوشته گشوده بودن، جوملا به وسیله صدها و احتمالا هزاران توسعه دهنده در کل دنیا پشتیبانی می شود، پس در بازه مواجهه با مشکل می توانید به راحتی به یک عدد از مشاوران و متخصصین در این زمینه مراجعه کرده و خلل خود را برطرف کنید! درحال حاضر در مقایسه با استفاد از سیستم رئیس محتوای منحصر مدت مواجهه با نقص‌ را در حیث بگیرید! در صورتی‌که که به طراح وب وب سایت خود، صرفا فردا آگاه از وب سایت، دسترسی نداشته باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مجددا به برهان متن باز بودن، دست شما برای فردی سازی سیستم مدیریت محتوا دوچندان گشوده بوده و می توانید آن را مطابق با تجهیزات مدنظران دستکاری نمائید، بدین تزتیب که می توانید از حدود ۱۰هزار پلاگین مو جود دربرگیرنده بدون‌پول و مبلغی به کارگیری نموده و اینترنت سایتی کامل متعدد و به همپا خصوصیت هایی خاصی طراحی نمائید .در واقع برخی مواقع به دلیل ازدیاد پلاگین های جان دار و حق گزینش های پیش رو، کاربر در مورد استفاده از هرکدام به شک وتردید افتاده و در مسیر تعیین با ایراد مواجه می شود .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد