نوشته شده توسط : alipour
برای این‌که به اهمیت قالب تارنما در سئو پی ببرید بایستی بگوییم که صرفا یکی از عناصر موجود در قالب سایت، کدهای بخش هد وب سایت است، که اطلاعاتی نظیر لهجه تارنما و ریسپاسیو بودن وبسایت را نگه داری می کنند، این اطلاعات شیوه خوانش موتورهای جستجو از تارنما را میتوانند تغییردهند . به این ترتیب با اطمینان میتوان ذکر کرد قالب وبسایت از نظر سئو بسیارحائز اهیمت است . 
 
 
 
قالب 
سایت در سئو 
 
قالب 
وب سایت چیست با ورود نرم افزارهای مدیریت محتوا به بازار، قالب وب سایت از محتوای تارنما قطع شد . طراحان تارنما کدهای قالب را در فایل هایی نوشته، و این پوشه ها محتوای وبسایت را از خزانه داده فراخوانی می نمایند . 
 
قالب سایت انتخاب کننده مکان قرار گیری عنصرها وب سایت می‌باشد . قالب وب سایت در نرم افزارهای رئیس محتوا بصورت ماژولار پباده سازی میشود، یعنی یک صفحه، قالب هدر سایت را نگه داری می کند، یک صفحه قالب بخش محتوای صفحه ها را، برگه دیگر قالب بخش ساید بار، و به همین ترتیب، برای هر نصیب سایت، یک صفحه وجود دارد، قالب کلی تارنما هر کدام از این تکه ها را فراخوانی می نماید . به این ترتیب برای طراحی قالب اضطراری نمی‌باشد همیشه کدهای خویش را تکرار کنیم . مثلا میخواهیم قالبی متعدد برای ورقه محصول ها ساخت کنیم، هدر وبسایت باید در این برگه با صفحه های دیگر یکی باشد . به این ترتیب در کاغذ قالب برای بخش هدر امر فراخوانی کاغذ هدر را درج می کنیم، به این ترتیب می‌توانیم کدهای خویش را در خلاصه ترین منش ممکن ایجاد کنیم . 
 
قالب وب سایت انتخاب کننده تگ هایی نظیر H1 وغیره در وبسایت است . بنابراین هنگام پباده سازی قالب تارنما می بایست به روش بکارگیری این تگ ها اعتنا حتمی را داشته باشید . 
 
خصوصیت 
های قالب وبسایت از حیث سئو تفاوت برگه و پست در قالب سایت اولی زمینه ای می باشد که در سئو سایت شما زیاد تاثیر می گذارد . ورقه حساس وبسایت شما نمی تواند بصورت پست باشد . در شرای اینطور است، وبسایت شما از لحاظ موتورهای جستجو یک وبلاگ در نظر گرفته میگردد و نه یک سایت، این مسئله در جايگاه گرفتن سایت شما در موتورهای جسجتو مضاعف با اهمیت است . براین اساس او‌لین گام شما این میباشد که برای صفحه با اهمیت سایت خود یک ورقه پباده سازی نمائید . تلاش نمائید بیش از 70 درصد صفحه ها وب سایت همواره اثبات باشند . تعریف کاغذ بیان می کند که صفحه های دارای مطالبی می‌باشند که بروز رسانی نمی شوند، بدین ترتیب صفحه ها وب سایت خود را مدام پیدایش رسانی نکنید . بروز رسانی وب سایت می بایست در پست های شما انجام شود . برخی از وبسایت ها گزیده از صفحه اساسی خود را به سناریو پست های بروز گردیده اختصاص وارد می کنند . که تکنیک بسیار عالی و موثری برای جذب مخاطبان میباشد و مشکلی هم از لحاظ سئو ندارد . 
 
استفاده 
از سیستم کد نویسی HTML5 با ورود HTML5 بسیاری از تگ های نو برای طراحی وبسایت بیشتر شده اند . در این مورد ما شاهد دو خطای بارز در دربین طراحان تارنما هستیم : 1- پباده سازی با همان روش های کهن بجای استعمال از کد های HTML5 2- پباده سازی با کدهای HTML5 فارغ از به کار گیری از Doctype مناسب . هر دو این مشکلات را می بایست کنار گذاشت . بزودی تمام تارنما ها به HTML5 مسافرت خواهند کرد . HTML5 خیلی خوبتر از نسخه های قبلی با موتورهای کاوش رابطه برقرار می نماید . با استفاده از HTML5 احتمال بروز خلل در وبسایت مضاعف کمتر هست . چون HTML5 بسیاری از نادرست ها را هندل می کند . 
 
اگر میخواهیم به موتور جستجو بگویید که در یک بخش از وب سایت یک مطلب وجود دارد، میتوانید براحتی با یک تگ HTML5 این مقاله را به اطلاع موتور کاوش برسانیم . اگر می خواهیم مطلبی را از سایتی نسخه برداری کرده و در وبسایت خویش قرار دهیم، می توانیم براحتی به موتور کاوش اعلام کنیم، که این متن با رفرنس به وبسایت کلیدی کپی گردیده هست . این مساله سبب به این گردیده است، که امروزه برای بدست آوردن سکو های بهتر در موتورهای کاوش تارنما های بیشتری با HTML5 قالب خود را پباده سازی نمایند . 
 
تمام نصیب های تارنما از Doctype تا سایر تگ ها را با سیستم HTML5 کد نویسی فرمائید . بخاطر داشته باشید که استایل دهی Css3 برای Html5 پباده سازی گردیده میباشد و ممکن هست در نسخه های کهن بدرستی عمل نکند . با توجه به اینکه سرعت اینترنت امروزه فراوان فراتر رفته می باشد . کاربران وبسایت ها انتظار دارا‌هستند که گرافیک متحرک بیشتری در وبسایت ببیند که با امداد CSS3 و canvas این قابلیت و امکان وجود دارد که با دستکم حجم، گرافیک های بسیار زیبایی در وب اخلاق کرد . 
 
 
 
پباده سازی 
ریسپانسیو 
 
طراحی 
ریسپانسیو این قالب تارنما می باشد که بایستی در هنگام نمایش در کاغذ های گوناگون تغییر تحول شکل دهد . امروزه ریسپانسیو بودن به تنهایی کافی نمی باشد . سایتها، امروزه سعی می نمایند که در تلفن همراه ها و تبلت ها به زیبایی نمایش داده شوند . گاهی اضطراری می‌باشد بخش هایی از مطالب وب سایت در موبایل ها حذف شود، تا یوزرها با برگه زیباتری روبرو شوند . طراحی منوی مختلف برای تلفن همراه ها و تغییرات گرافیکی مثل آن، از پاراگراف مواردی است که امروزه یک ضرورت در پباده سازی قالب تارنما ها می‌باشد . 
 
در این مطلب از ذکر مواقعی مثل با جدول، وبسایت را قالب بندی نکنید، میگذریم . چون که این مساله آنقدر تکرار شده اند که نیازی به تکرار مجدد نمی باشد . 
 
هنگام طراحی ریسپانسیو در شرای از پلت فرم های مهیا مثل بوت استرپ برای پباده سازی ریسپانسیو به کار گیری می فرمائید . می بایست مهارت حتمی برای تغییر این کدها را داشته باشید . از بکاربردن فایل های استال دهی طولانی تر برای تغییر و تحول کدهای بوت استرپ بپرهیزید . ارتقاء حجم فولدر های استایل دهی به ضرر و زیان سئو خواهد بود . میتوان با اصلاح کد های جانور تمام قابلیت و امکان های زمینه حیث مشتریان را ایجاد کرد . 
 
پباده سازی ریسپانسیو برای بعدها کوچتر از 768px بزرگتر و هم اندازه 768pxو بزرگتر معادل 992px و بزگتر از1200px بعنوان اصول ریسپانسیو در پلتفرم بوت استرپ شناخته میشوند، خوب تر است که حد اقل این اندازه های استایل دهی مناسب داشته باشید . پباده سازی ریسپانسیو غالبا بصورتی انجام میشود، که در حالتی که استفاده کننده اندازه پنجره را کوچک کند نیز بخوبی با میزان صفحه تارنما تغییر و تحول صورت دهد . 
 
رعایت 
اصول طراحی عدم ایجاد کدهای تهی برای استایل دهی یک عدد از مواردی می‌باشد که اهمیت اکثری داراست . ساخت کدهای DIV تهی برای استایل دهی به کدها امری می باشد که فقط بوسیله مبتدیان انجام میگردد و استفاده از چنین کدهایی به هیچ عنوان فن ای میباشد . 
 
رعایت 
حجم فایل قالب سایت انتخاب کننده تعداد عکس های یک قالب هست . اندازه این عکس ها نیز در قالب تعیین می‌شود . بدین ترتیب قالب سایت گزینش کننده حجم صفحه ها وب سایت خواهند بود . به کار گیری بیش از میزان از تصاویر و ویدیو ها می‌تواند به کند شدن صفحه ها وب سایت منتهی شود . 
 
دلیل 
اهیمت قالب وبسایت در سئو زمانی که موتورهای جستجو به وب سایت مراجعه می کنند، یک تصویر کلی از سایت، که مشتمل بر کدهای قالب و محتوا است را مشاهده می نمایند . براین اساس کدهای قالب را جزئی از محتوای وب سایت در حیث می گیرند . رعایت اصول کد نویسی در قالب وبسایت منجر می شود که موتورهای کاوش بتوانند، با تارنما ارتباط بر قرار کرده و کدهای تارنما را استاندارد تشخیص دهند . یکی از ویژگی های Html5 تولید امکان استفاده از کدهای غیر استاندارد بصورت استاندارد می باشد . که قادر است یک خصوصیت دارای اهمیت برای سئو سایت های پباده سازی گردیده باشد . در‌صورتی‌که نو کار پباده سازی تارنما را آغاز کرده اید این خصوصیت HTML5 سبب ساز میگردد که خطاهای شما سبب جریمه شدن مشتریان شما نگردد . 
 
رعایت اصول کد نویسی قالب امروزه یک امر واضح می باشد و تمام کمپانی های فن ای پباده سازی وب سایت این اصول را رعایت می کنند . البته با دقت به این که تعداد کسانی که بدون داشتن تخصص حتمی مبادرت به پباده سازی قالب وبسایت می نمایند . می بایست خاطر نشان کرد که احتمالا یک عدد از عوارض عقب ماندن یک تارنما نسبت به رقبایش همین کدنویسی نادرست در قالب سایت باشد . ما می‌دانیم که موتورهای جستجو دست اندرکاران متعددی را برای درجه دهی به یک وبسایت در نظر می گیرند و هنگامیکه رقابت بر راز واژه ای در گوگل بالا باشد رعایت کوچکترین نکات طراحی می‌تواند موجب دریافت رنک خوبتر در گوگل توسط سایت ها گردد . 
 
با دقت به اینکه تگ های تیتر بندی اکثر زمان ها در قالب وبسایت انتخاب میشوند، و اهمیت این تگ ها در سئو برای همگان معین می باشد . هنگام طراحی قالب وب سایت می بایست به تبدیل کردن عنوان صفحه ها و پست ها به تگ H1 و استعمال درست از سایر تگ های عنوان بندی اعتنا داشت . می بایست یاد نشان کنیم که در HTML5 قوانین عنوان بندی در قسمت های گوناگون سایت تغییرات زیادی کرده هست . رعایت این قانون ها میتواند بر سئو سایت تاثیر مثبتی زیادی داشته باشد . 
 
کد های جاوا اسکریپت و کتابخانه های آن نظیر جی کوئری و یا آنگولار در قالب سایت نوشته می گردند . به کارگیری از این کدها می بایست با استاندارد های نرم افزار مدیریت محتوا هم آهنگ باشد . امروزه در بسیاری از تارنما های متن باز که به وسیله اشخاص غیر حرفه ای نوشته گردیده اند، شاهد کد های جاوا اسکریپتی هستیم که بدلیل عدم رعایت استاندارد به صدق اجرا نمی شوند . 
 
 
قالب 
وبسایت در لحاظ سئو 
 
نتیجه 
گیری: قالب تارنما حاوی داده ها برگه بندی وب سایت است و علاوه بر انتخاب ظواهر تارنما بر روی سئو سایت هم تاثیر داراست . کد نویسی درست قالب وب سایت میتواند موجب افزایش سرعت بار گذاری وبسایت و شناسایی بهتر وبسایت به موتورهای کاوش شود . یک قالب استاندارد فاقد کدهای خراب و اضافه میباشد . یک قالب تارنما استاندارد در اشکال تبلت ها گوشی ها و پی سی ها و تلویزیون های هوشمند بدرستی سناریو داده می شود . 

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour
خیلی از دوستانی که با پرستاشاپ آشنا می شوند همون اول کار دنبال یک قالب خوب برای خط مش اندازی فروشگاهشان می‌باشند . 
 
حال جدا از این که در این در میان ، به خصوص در جمهوری اسلامی ایران کلیه دنبال قالب رایگان می‌باشند و من نمیخوام در این مسئله بحث کنم یا این که واردش بشم ، باید بگم بیشتر کسانی که با پرستاشاپ شروع مینمایند دست کم در سه ماه اول قالبی جز قالب دیفالت استعمال میکنند . در این دربین 10 درصد افراد به دنبال یک طراح عالی می گردند و توصیه قالب منحصر به فرد عرضه میکنند . 
 
اما براساس تجربه ای که دارم و آماری که نشون میده ، از این قریه درصد افراد که به صورت فن ای میخوان کسب و عمل آنلاین خودشان را با پرستاشاپ آغاز نمایند ، از هر 100 نفر حداکثر 3 نفر غالب میشن به آن چیزی که میخوان برسن . بله ، صرفا سه درصد !! هیچ تعجبی نداره و من توضیح خواهم اعطا کرد چه می‌گردد که این رخداد شوم برای صاحبان مغازه حادثه می‌ افتد . 
 
شاید اعتقاد و باور نکنید ، اما دکان هایی میباشند که با قالب دیفالت پرستاشاپ روزانه بیش از یک عدد دو میلیون تومان فروش دارند ، اینو از خودم نمیگم بلکه با مشتری ها که به واسطه طراح بودنم بازخورد می‌کنم به عینه می بینم و حس می کنم . 
 
دکان هایی هم میباشند که مخلوق قالب منحصر 500 هزار تومانی یا این که چه بسا بالاتر واسشون طراحی کره ام ولی ماهانه یک میلیون که هیچ ، 100 هزار تومان هم درآمد ندارند !! بله این حقیقت انکار ناپذیری هستش . حال شاید بگین حتما قالب هایی که شما طراحی میکنید اختلال دارا هستند که این واقعه میفته !! :D بایستی بگم به طور کامل صحیح حدس زدین !! تعجب کردین؟ اکثر توضیح خواهم بخشید . 
 
اصولا در رویه اندازی و پیروزی یک فروشگاه اینترنتی عوامل زیادی دست به دست میدن تا یک دکان رو به ورطه فنا یا موفقیت بکشانند . عواملی زیرا شناختن بازار هدف ، تولید ها عالی و قیمت مطلوب ، پشتیبانی استاندارد و در نهایت میرسیم به شکل ظاهری دکان و قالب . عبد زیرا تخصصم قالب هستش به موردها دیگه نمیپردازم و صرفا به صورت ظاهری دکان در موفقیت یا این که عدم پیروزی آن اشاره خواهم کرد . 
 
ماهانه 
افراد زیادی با اینجانب تماس گرفته و پیشنهاد طراحی قالب پرستاشاپ میدن ، البته متاسفانه شخصی که بخواد قالب واقعی مغازه واسش بزنم ممکن است هر سال نیز یک عدد به تورم نخوره ! 
متاسفانه ، طراحی اینترنت در کشور ایران دوچندان مظلوم واقع گردیده و مردمان به هیچ وجه روءیت کرد قابل قبولی نسبت به پباده سازی اینترنت ندارند ، البته تقصیر مردمان نیز نمی‌باشد ، پباده سازی وب وارد جمهوری اسلامی ایران شده اما تمدن استفاده و دانشش داره پشت سرش لنگان لنگان حرکت میکنه . 
اینجانب یه مقایسه ساده می کنم : 
هنگامی 
یک فرد فرنگی پیشنهاد پباده سازی قالب میده : 
آنالیز میکنه ، شایسته ترین طراح رو براساس نمونه کارهاش و بازخوردهایی که مشتری های دیگه داشتن و همینطور پیروزی تارنما هایی که اون طراح اساس ریزی کرده ، تعیین میکنه - با طراح کلام میکنه و میگه که اینجانب هدفم اینه ، میخوام یک دکان بزنم ، در سه ماه نخستین این هدف رو پشتیبانی میکنم در سه ماه دوم این انگیزه و . .، 
میخوام سایتم این امکانات رو داشته باشه - 
طراح یک گردهمایی میذاره با مشتری ، امکاناتی که مشتری میخواد بررسی میکنه و استدلال درست بودن یا این که نبودن رو توضیح میده ، به مشتری میگه که این رنگبندی برای دکان شما مناسبتره و این امکانی که میخواین خوبه یا این که بد و اگه چیز بهتری به نظرش برسه به مشتری سفارش میکنه و مشتری هم میپذیره ( زیرا خودشو تو مسئله طراحی اینترنت کارشناس نمیدونه ، برخلاف مشتری های عزیز ما در کشور‌ایران ) - قالب رو طراح خط مش اندازی میکنه ، مشتری به هیچ وجه در مواقعی که تخصص کافی نداره دخالت نمیکنه، مثلا مشتری هیچ گاه نمیگه چرا دکمه سبد خرید این رنگیه یا این که چرا بزرگه یا چرا کوچیک ، چیزی که تو جمهوری اسلامی ایران متاسفانه فراوانه . 
قالب روی تارنما سوار میشه و اگه باگی داشته باشه برطرف میشه و یک فعالیت استاندارد و استفاده کننده پسند تحویل داده میشه ، طراح هم یک مثال عمل عالی داره و هم مشتری یک وب سایت باحال و استاندارد که استارت میکنه به فروش خوب و سودآوری :shy: 
زمانی 
یک ایرانی هم وطن و با مرام پیشنهاد طراحی قالب میده : 
پیام محرمانه میده یا پست الکرونیکی میده که سلام آقا بهمن یا این که آقای طراح ، اینجانب یه قالب مخصوص میخوام ، شماره موبایلم اینه اگه خواستین با اینجانب تماس بگیرین !!! من برخی وقتا فکر می‌کنم می بایست تماس بگیرم و توصیه طراحی قالب رو بدم و خودمو با مشتری اشتباهی میگیرم ! خوب دیگه چیکار میشه کرد 
- از طراح مثال کار میخوان ، هر طراحی که دربین مثال کارهاش رنگ مسئله عشق خودشان وجود داشته باشه اونو گزینش مینمایند و ابدا هم اعتنا نمیکنن که به عنوان مثال آقا بهمن یک ساله برای این سایت یه قالب پباده سازی کرده ، آیا این قالب زیبا و خوش رنگ و آب ، تونسته اهداف تارنما مورد لحاظ رو برآورده کنه یا این که خیر . 
 
نمونه کارهای طراحان وب کشور ایران ، به هیچ عنوان توان های اونا رو نشون نمیده !! این مشکل اساسیه که مثال کارهای بنده یا دیگر طراحان اینترنت ، ذوق مشتری توش حیث شده تا رعایت استاندارد های طراحی وب 
- از گرد هم آیی و مشاجره علمی و روانشناسی و . . خبری نمیباشد ، خوب مشتری میگه چه کاریه هنگامی اینجانب هستم چرا می بایست طراح بگه اینجای تارنما اینجوری باشه بهتره !! متاسفانه از هر 10 مشتری بنده 9 تاش همینطوری میباشند و به این ایمان دارا‌هستند که طراح سایت فقط باید اجرا کنه . جالبه خیلی ها میگن برای مثال ما 10 سال سابقه مطالعه و گشتن تو وب داریم و عمده از شما میدونیم یک سایت بایستی چطوری باشه . در حالی که صد سال هم مطالعه هیچ ارزشی نداره تو پباده سازی اینترنت تا هنگامی که یک سایت رو طراحی نکنید . در کل طراح وب سایت رو کارگری میدونن که استخدام کردن یه کاری رو انجام بده زیر دستشون . 
 
- چون فقط به زیبایی اندیشه می‌کنند و زیبایی زیرا نسبی هستش ، در طول فعالیت همیشه سلیقشون رو تغییر تحول میدن و میگن اینطوری باشه به نظرم بهتر میشه . برای مثال دکمه سبد خرید چرا اندازش اینقدره یا رنگش چرا اینه . اعتقاد نخواهید کرد اگه بگم کارهایی داشتم که دکمه سبد خریدش رو تنها 15 توشه عوض کردم تا مشتری بپسنده . و متاسفانه اون چیزی که مشتری میپسنده اکثر وقت ها غیراستانداردترین رویه طراحی هستش . 
ابدا تو فرهنگ و تمدن غرب مشتری در مورد ساختار گرافیکی قالب دخالتی نمیکنه !! اینم از ابداعیات ما ایرانی ها هتسش دیگه - سود این میشه که قالب رو وبسایت سوار میشه ، هم اکنون بماند که بعد از آن از تحویل کار ده ها بار کلیه جای وب سایت دوباره بازنویسی میشه ، درحال حاضر یک نمونه فعالیت غیراستاندارد برای طراح باقی میمونه و یک قالب داغون و آشفته برای مشتری که جز ضرروزیان چیزی نخواهد داشت . 
:( 
هم اکنون 
دو نوع طراح تو کشور ایران داریم : طراح عالی - طراح بد :D 
اگه 
هر چیزی مشتری میگه بگی دیده ، اگه بگه اینجا رو این رنگی کن و اینجا بهتره این باشه زود انجام بدی ، میشی طراح عالی و محبوب اگه 
به مشتری مشورت بدی ، بگی این باشه اکثر سود داره واست و عمده پاسخ می گیری و مخالفت کنی با موردها غیراستاندارد ، میشی طراح بد و زشت ! 
این آغاز ای بر سلسله پست های بنده در تشریح ویژگی های یک قالب عالی ، طرز پیشنهاد و عمل با طراح ، اشکال شیوه های طراحی قالب ، اصول و فوت و فن به عمل رفته در قالب ها و سبک های طراحی امروزی بود ، انشالله اگر عزیزان استقال نمایند هر روز این مبحث رو پیش می برم و راهنمای جامع و جامعی برای دوستانی که میخوان یک فروشگاه با قالب منحصر به فرد منش اندازی نمایند که بفروشه خیر پژ بده ، خواهد رایحه در خصوص . 
 
در مبحث بعدی که در همین تاپیک خواهد بود ،سبک طراحی مینیمال رو سرویس شما توضیح خواهم بخشید که برای یک فروشگاه اینترنت پباده سازی فوق العاده ای هستش و امروزه توسط شرکت های پر اسم و رسم انجام میگیره . همچنین اینجانب در این پست ، بر ناآگاهی هایی که مشتری ها در مورد پباده سازی قالب دارن تاکید کردم ولی طراحان ما نیز بی عیب نیستند !! در مبحث بعدی در موضوع نقص های طراحان هم حرف خواهم کرد . 


:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

۱ . 
بهینه‌سازی موتورهای کاوش (SEO) یا سئو وب سایت چیست؟ سئو (بهینه سازی اینترنت سایت در گوگل) یک‌ فن بازاریابی میباشد و تمرکزش بر آن می باشد تا در نتایج موتورهای جستجو بیشتر دیده شوید . سئو وب سایت دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب درجه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش , ارتقاء ترافیک محل ورود به وب سایت و آگاه شدن موتورهای جستجو از اینترنت سایتتان انجام می دهید . جنبه‌های اکثری برای سئو وجود دارد، از باصرفه سازی اینترنت سایت برای کلمات اصلی گرفته تا ساخت پیوند های داخلی و تصاحب کردن بک پیوند از تارنما های مرتبط, که همه را دربرگیرنده می شود . در این فراگیری سئو بدون پول به چک روش بهینه سازی وب وبسایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم . بنابراین در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور سایت وردپرس خویش را سئو فرمائید . 
اعتنا داشته باشید بهینه سازی تارنما صرفا برای موتورهای جستجو نیست بلکه شما بایستی پباده سازی وبسایت و سئو خود را برای کاربران تان انجام دهید .

 


۲ . 
چرا وب ‌سایت من نیاز به باصرفه ‌سازی در گوگل و موتورهای کاوش دارد؟ بخش اعظم ترافیک وب به وسیله موتورهای جستجو اکثر تجاری، مثل گوگل، بینگ و یاهو ایجاد می شود . اگر چه رسانه‌های اجتماعی و اشکال دیگر ترافیک‌ها در تولید بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، اما موتورهای جستجو اصلی‌ترین شیوه سوق‌دهی برای کاربران اینترنتی می باشند . 
موتورهای کاوش با اعتنا به محتوای ارائه‌شده به وسیله شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، آماده می‌کند . در‌صورتی‌که موتورهای کاوش نتوانند تارنما شما را پیدا نمایند و یا این که شما نتوانید مطالب خود را به پایگاه داده‌های آن‌ها بیشتر کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای تولید ترافیک در سایتتان از دست خواهید اعطا کرد . 
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که یوزرها در باکس جستجو تایپ می‌کنند، بها فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند . تجربه نشان داده می باشد که ترافیک موتور جستجو می تواند منجر پیروزی و یا این که باخت یک اداره شود . ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند سبب ساز تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و فارغ از رقیب بودن در بازاریابی را آماده کند . به این ترتیب سرمایه‌گذاری در سئو و با صرفه ‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش از گزاره گوگل میتواند نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه را در مقایسه با گونه های دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد .

 


۳ . 
چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را بدون با صرفه ‌سازی تارنما و سئو به سایتم سوق دهم؟ اگرچه موتورهای جستجو هوشمندند، البته آنها هنوز هم نیاز به امداد دارند . موتورهای جستجو اصلی مدام به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در اینترنت به‌صورت عمیق‌تر و رجوع دادن نتایج بهتری برای کاربران میباشند . بااین‌حال، محدودیت هایی در قضیه این که چطور موتورهای کاوش فعالیت نمایند وجود داراست . هرچند باصرفه ‌سازی و سئو سایت به‌صورت صحیح قادر است برای شما هزاران بازدیدکننده و افزایش توجه خالص به وجود آورد، البته تکان نادرست می تواند سبب پنهان شدن و یا دفن سایت در اعماق نتایج کاوش (که در روئت کرد دستکم است) شود . 
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری منجر افزایش رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای جستجو به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد . وب به‌طور فزاینده‌ای در درحال حاضر تبدیل‌شدن به رقابت میباشد و شرکت‌هایی که از SEO به کارگیری می نمایند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارند .

 


۴ . 
آیا طراحی وب سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟ دنیای SEO پیچیده است، اما عمده مردم به‌راحتی میتوانند اصول نخستین انرا ادراک کنند . حتی داشتن میزان یه خرده اطلاعات نیز قادر است تفاوت بزرگی ایجاد کند . فراگیری مجانی سئو (SEO) بر روی وب به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین ارشادوراهنمایی در حالا مطالعه هستید؛ و ترکیب این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارشناس سئو یک سایت وردپرس تبدیل می کند . 
بسته به تعهد هنگامی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن میباشد که شما تصمیم بگیرید نیاز به یک متخصص یا این که مشاور سئو برای رسیدگی به این موردها دارید یا نه؛ بدین ترتیب همت شرکت‌ها در به کارگیری از سئو میتواند مختلف باشد . بعضا از آن ها با تمرکز مضاعف تخصصی روی آن عمل می‌کنند، درحالی‌که سایرافراد تنها جنبه های کلی آن را را در حیث می گیرند . 
در 
هر چهره شما با مطالعه همین یادگرفتن بدون‌پول سئو تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد (پس ذوق زده باشید)!

 

۵ . 
فراگیری چهره یی نکات عمومی سئو وبسایت وردپرس پیشین از هرچیز بایستی به این نکته اشاره کنیم که منش های بهینه سازی وب سایت وردپرس که در اینجا اشاره گردیده هست تمامی آن ها توسط خودتان قابل اجرا میباشد و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان گام اول باصرفه سازی سایت موتورهای جستجو را انجام داده اید .

 


۵ . ۱ . 
شایسته ترین نحوه ی نشانی گذاری وب وبسایت از نظر سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . 
ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا او‌لین چیزی که باید تغییر دهید تغییر‌و تحول ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان است . برای دسترسی به تنظیمات لینک و پیوند های یکتا کافی است به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید . وضعیت پیش فرض پیکربندی پیوندهای یکتا با id پست ذخیره گردیده است (?p=) البته اینجانب ترجیح می دهم آن را روی اسم پست یا این که درون یک فولدر داخلی به عنوان مثال وبلاگ متن ها ذخیره شود (/post-name/) .۱ . 
بهینه‌سازی موتورهای کاوش (SEO) یا سئو وبسایت چیست؟ سئو (بهینه سازی وب تارنما در گوگل) یک‌ حرفه بازاریابی می باشد و تمرکزش بر آن هست تا در نتایج موتورهای جستجو اکثر چشم گردید . سئو اینترنت تارنما دربرگیرنده تمام پارامترها و اقداماتی است که شما برای کسب رتبه در گوگل و بقیه موتورهای کاوش , افزایش ترافیک ورودی به تارنما و باخبر شدن موتورهای جستجو از اینترنت سایتتان انجام می دهید . جنبه‌های بسیاری برای سئو وجود دارد، از بهینه سازی اینترنت تارنما برای کلمات با اهمیت گرفته تا تولید پیوند های داخلی و گرفتن بک پیوند از وب سایت های مرتبط, که کلیه را مشتمل بر می شود . در این فراگیری سئو بدون پول به چک طرز باصرفه سازی اینترنت سایت وردپرس در گوگل و موتورهای جستجو پرداخته ایم . به این ترتیب در انتهای آموزش یاد می گیرید چطور وبسایت وردپرس خود را سئو فرمائید . 
توجه داشته باشید با صرفه سازی وبسایت صرفا برای موتورهای کاوش نمی‌باشد بلکه شما بایستی پباده سازی تارنما و سئو خویش را برای کاربران تان انجام دهید .

 


۲ . 
چرا وب ‌سایت اینجانب نیاز به باصرفه ‌سازی در گوگل و موتورهای جستجو دارد؟ عمده ترافیک وب بوسیله موتورهای جستجو بیشتر تجاری، نظیر گوگل، بینگ و یاهو ساخت میشود . هرچند رسانه‌های اجتماعی و انواع دیگر ترافیک‌ها در ایجاد بازدیدکننده به وب‌سایت شما تأثیر دارند، ولی موتورهای جستجو اصلی‌ترین رویه سوق دهی برای یوزرها اینترنتی هستند . 
موتورهای جستجو با اعتنا به محتوای ارائه‌شده توسط شما ترافیک هدفمندی برای کاربرانی که آن را جستجو می‌کنند، مهیا میکند . در صورتی‌که موتورهای جستجو نتوانند وبسایت شما را پیدا نمایند و یا این که شما نتوانید مطالب خویش را به پایگاه داده‌های آن‌ها اضافه کنید، فرصت‌های باورنکردنی را برای ایجاد ترافیک در سایتتان از دست خواهید داد . 
جستجوی پرس‌وجوها – کلماتی که یوزرها در باکس جستجو تایپ می‌کنند، قیمت فوق‌العاده‌ای را حمل می‌کنند . تجربه نشان داده است که ترافیک موتور کاوش میتواند باعث موفقیت و یا ناکامی یک اداره شود . ترافیک هدفمند به یک وب‌سایت می‌تواند سبب ساز تبلیغات، درآمد و بی‌نظیری و فارغ از حریف بودن در بازاریابی را فراهم کند . به این ترتیب سرمایه‌گذاری در سئو و با صرفه ‌سازی وب سایت برای موتورهای کاوش از پاراگراف گوگل می‌تواند نرخ استثنایی از رجوع سرمایه را در مقایسه با انواع دیگر روش‌های بازاریابی به وجود آورد .

 


۳ . 
چرا نمی‌توانم موتورهای جستجو را فارغ از بهینه ‌سازی وبسایت و سئو به سایتم سوق دهم؟ اگر چه موتورهای کاوش هوشمندند، اما آنها هنوز نیز نیاز به یاری دارا‌هستند . موتورهای جستجو حساس مدام به دنبال بهبود فنّاوری‌شان جهت خزیدن در اینترنت به‌صورت عمیق‌تر و بازگشت دادن نتایج بهتری برای یوزرها می‌باشند . بااین‌حال، محدودیت هایی در مورد این که چطور موتورهای جستجو عمل کنند وجود دارااست . اگرچه با صرفه ‌سازی و سئو تارنما به‌صورت درست میتواند برای شما هزاران بازدیدکننده و ارتقا توجه خالص به وجود آورد، اما تکان اشتباه می تواند منجر نهفته شدن و یا این که دفن تارنما در اعماق نتایج جستجو (که در روئت کرد دست کم است) شود . 
علاوه برساخت محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو، SEO همچنین طوری سبب ساز ارتقاء رتبه‌بندی محتوای قرار داده خواهد شد که دران موتورهای کاوش به‌آسانی آن را پیدا خواهند کرد . اینترنت به‌طور فزاینده‌ای در هم اکنون تبدیل‌شدن به رقابت می باشد و شرکت‌هایی که از SEO استعمال می‌نمایند مزیت عمده‌ای در جذب بازدیدکننده و مشتری دارا هستند .

 


۴ . 
آیا پباده سازی سایت و سئو را خودم می توانم انجام دهم یا نیاز به مشاور سئو دارم ؟ دنیای SEO پیچیده است، ولی اکثر مردم به‌راحتی می‌توانند اصول اول انرا ادراک کنند . چه بسا داشتن مقدار کمی اطلاعات هم میتواند تفاوت بزرگی ایجاد نماید . یادگرفتن بدون‌پول سئو (SEO) بر روی اینترنت به‌طور گسترده‌ای در دسترس است، ازجمله همین موعظه در هم اکنون مطالعه هستید؛ و ادغام این راهنما باکمی تمرین به‌خوبی شما را به یک کارشناس سئو یک وبسایت وردپرس تبدیل می کند . 
بسته به تعهد هنگامی شما، تمایلتان برای یادگیری و پیچیدگی وب‌سایتتان، ممکن است که شما تصمیم بگیرید نیاز به یک متخصص یا مشاور سئو برای رسیدگی به این موردها دارید یا نه؛ براین اساس همت شرکت‌ها در به کارگیری از سئو می‌تواند مختلف باشد . بعضا از آنها با تمرکز مضاعف تخصصی روی آن کار می‌کنند، درحالی‌که بقیه افراد صرفا جنبه های کلی آن را را در نظر می گیرند . 
در 
هر رخ شما با مطالعه همین آموزش بدون‌پول سئو تبدیل به یک متخصص سئو خواهید شد (پس خوشحال باشید)!

سئو در مشهد 

۵ . 
فراگیری تصویری نکات همگانی سئو وب سایت وردپرس پیشین از هرچیز می بایست به این نکته اشاره کنیم که خط مش های باصرفه سازی تارنما وردپرس که در اینجا اشاره گردیده می‌باشد کلیه آن ها توسط خودتان قابل اجرا می باشد و شما با پیاده سازی آن ها در سایتتان گام نخستین باصرفه سازی وبسایت موتورهای جستجو را انجام داده اید .

 


۵ . ۱ . 
شایسته ترین طرز ی نشانی گذاری وب وبسایت از نظر سئو در گوگل


۵ . ۱ . ۱ . 
ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا اولین چیزی که می بایست تغییر تحول دهید تغییر و تحول ساختار پیوند های یکتای وب سایتتان میباشد . برای دسترسی به تنظیمات پیوند های یکتا کافی میباشد به قسمت تنظیمات پنل کاربری وردپرس وارد شوید . موقعیت پیش فرض پیکربندی پیوندهای یکتا با id پست ذخیره گردیده می باشد (?p=) ولی اینجانب ترجیح می دهم آن را روی اسم پست یا این که باطن یک پوشه داخلی مثلا وب لاگ متن ها ذخیره شود (/post-name/) .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

فارغ از شك و ترديد تلگرام يكي از لبريز مخاطب ترين كانال هاي اجتماعي پيام رسان در مرزوبوم ما هست . همانطور كه مي دانيد الان كمتر كسي كه دارنده تلفن همراه تلفن همراه هوشمند مي‌باشد از اين نرم افزار موبايلي محبوب بي فايده است . از كهن سال و برنا در سرزمين ما مشغول تلگرام هستند . با وجود مخاطبان زيادي كه تلگرام در مرزو بوم ما به خويش اختصاص داده است فرصت هاي متعددي براي كسب درآمد از تلگرام براي خيلي ها به وجود آمده هست . 
ممكن است خيلي از دوستان خوب انديشه كنند كسب درآمد از تلگرام صرفا از روش كانال هاي چند آبادي هزارتايي قابليت پذير است اما واقعا اينطور نيست! در اين مقاله هم پا من باشيد تا ايده هاي نابي را براي رويه اندازي كانال تلگرامي و كسب درآمد از طريق تلگرام را به شما معرفي كنم . 
طراحي سايت در مشهد

نگاهي به كسب درآمد اينترنتي از طرز تلگرام همانگونه كه مي دانيد كسب و شغل هاي تلگرامي اين روز ها به وفور يافت مي شوند . البته خواسته از كسب و كارهاي تلگرامي كانال هايي نيستند كه از نحوه محتواي مشغول كننده يا اين كه سياسي يا طنز مخاطبان متعددي دارند و به واسطه اعضايي كه دارا‌هستند كسب درآمد مي نمايند . و فقط مدل درآمد زايي اين مدل كانال ها قبول تبليغات ميباشد . همچنين كسب و شغل هاي آنلايني كه براي تعامل بخش اعظم با كاربرانشان و اين كه از غافله عقب نمانند ناچار به خط مش اندازي كانال تلگرامي گرديده اند . اما نا گفته نماند براي جذب اكثر مخاطب و معرفي خوب تر برند يا اين كه كسب و كارشان هم ميباشد . 
البته خواسته داراي اهميت من از كسب و شغل هاي تلگرامي شبكه هايي مي باشند كه در موضوعات متعدد خدمات يا محصولاتي را ارائه مي نمايند . كه بخش اعظم اين كسب و كارها توسط كساني معمولي و در منزل خودشان سازمان مي شود . به تيتر نمونه شخصي مربي فيتنس مي‌باشد و به واسطه موفقيتي كه تا الان كسب كرده هست كانالي رويه اندازي كرده و به مشتريان خويش برنامه غذايي مي فروشد . يا اين كه خانمي از شيوه كانال تلگرام خود ليف هاي دستي كه مي بافد را مي فروشد! از اين دسته كسب و كارهاي تلگرامي زياد اند . 
شايد اعتقاد كردني نباشد البته اين شبكه ها با وجود اعضاي قليل درآمد هاي خيلي بالايي دارند . حتي اكثر از كانال هاي چندين صد هزارتايي! چون اعضاي شبكه آنان مشتريان حقيقي شان مي باشند و همينطوري براي سرگرمي عضو كانالشان نشده اند! نكته حياتي دقيقا همينجا مي‌باشد . كانال هايي كه به اين شكل عمل مي نمايند نياز حقيقي رفع مي كنند و به حافظه همين اعضاي حقيقي وواقعي دارا‌هستند و همان اعضاي حقيقي وواقعي شان مي‌باشند كه مشتريان وفادارشان مي شوند . 
طراحي اپليكيشن در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد , طراحي اپليكيشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

تاریخچه
اینترنت: وب تاریخچه مفصلی داراست . بگذاری از نخستین شروع کنیم .
ژوئن سال 1857 (:D) :کابل تلگراف آتلانتیس ساخته شد و قبل از نقطه نهایی ماه جولای از روش اقیانوس، بخشی از آمریکا و بریتیش را به یکدیگر وصل کرد و در سال 1858 او‌لین انتقال داده ها از طرز آن کابل انجام شد که 17 ساعت ارتفاع کشید! کل طرح این کابل یک ناکامی بی نقص بود و تنها به بازه یکسری روز از آن به کار گیری شد .
سال 1866: در این سال کابل دیگری جایگزین گذشته شد که سرعت آن 80 برابر کابل سال 1858 بود و می‌توانست در هر دقیقه 8 کلمه را منتقل کند! البته بعد ها با استعمال از روش‌های گوناگون این کابل توانست تا 120 واژه در دقیقه را منتقل نماید . این کابل تا 100 سال زمینه به کار گیری قرار گرفت . تا سال 1997 حدود 90 کابل با ارتفاع مجموع 186000 مایل در بخشها متفاوت جهان قضیه به کارگیری قرار گرفت .
4 اکتبر 1957: یک عدد از مهمترین رویدادهای قرن بیستم ارسال اولی ماهواره فضایی عالم توسط وحدت جماهیر شوروی بود . این ماهواره با اسم اسپوتنیک-۱ (Sputnik 1) و وزن 83 .6 کیلوگرم در ارتفاع نزاع سرد (1940 تا 1990) که دربین شوروی و ایالات متحده ایالات متحده انجام گرفته بود به فضا ارسال شد . این تهدیدی از طرف شوروی به ایالات متحده بود که شوروی داعیه کرده بود قابلیت این را دارااست که شبکه‌های ارتباطی ایالات متحده را منهدم کند . در این سال مدیریت جمهور وقت ایالات متحده، آیزنهاور (Dwight D . Eisenhower) فرمان تاسیس موسسه تحقیقاتی توسعه یافته ARPA را بخشید .

طراحی سایت در مشهد

Sputnik
1 اسپوتنیک،
اولین ماهواره فضایی
7 فوریه 1958: موسسه تحقیقاتی آرپا (ARPA) متولد شد . نام این موسسه در سال 1972 به دارپا (DARPA) تغییر یافت . موسسه‌ای که پس از حدود 18 سال تاسیس اولین ماهواره موفق آمریکا را طراحی کرد، پس از تعدادی سال بر روی شبکه‌های کامپیوتری و تکنولوژی‌های ارتباطی تمرکز کرد . گفته می‌شود که این فعالیت با توجه به تهدید شوروی برای منهدم کردن شبکه ارتباطی آمریکا انجام شد .
سال 1962: محققی به اسم J .C .R . Licklider رهبری موسسه ARPA را برعهده گرفت . کسی که دولت آمریکا را وادار به استفاده تعاملی از کامپیوترها کرد . او برای بسط دامنه تحقیقات و هرچه پرسرعت خیس کردن فرآیند آن، تصمیم گرفت که این پروژه (ایجاد کانال یاد شده) را از موقعیت سری در آورده و آن را وارد دانشگاه‌ها کند . به این ترتیب این شاخه ARPANET نام گرفت .
سال 1969: او‌لین IMP ها (وسیله سوئیچینگ پکت داده‌ها) پس از ساخته شدن به چهار نقطه ارسال شدند: دانش کده کالیفرنیا لوس آنجلس (UCLA)، موسسه پژوهش ها استنفورد (SRI)، دانشکده کالیفرنیا سانتا باربارا (UCSB) و کالج یوتا در سالت لیک سیتی (UTAH) .
این چهار نقطه جغرافیایی به تیتر چهار گره (Node) از کانال قضیه به کارگیری قرار می‌گرفتند که توپولوژی آن به رخ ذیل بود:
او‌لین
اینترنت توپولوژی
اولی کانال بر مبنای پکت-سوئیچینگ


محقق کامپیوتر، Kleinrock در UCLA و گروهی کوچکی از دانشجو ها کارایی داشتند که با به کار گیری از شبکه پباده سازی شده، عبارت "login" را به کامپیوتر جانور در سمت SRI ارسال نمایند .
وی در مصاحبه‌ای چنین می‌گوید:
"We set up a telephone connection between us and the guys at SRI . . ."

Kleinrock:
"We typed the L and we asked on the phone, Do you see the L?"
"Yes, we see the L," came the response .
"We typed the O, and we asked, "Do you see the O ."
"Yes, we see the O ."
"Then we typed the G, and the system crashed" . . .

"Yet a revolution had begun" . . .

با

طراحی اپلیکیشن در مشهد
این که هنگام تایپ کردن حرف G سیستم کرش گردیده بود اما واقعاً یک انقلاب در ارتباطات هم شروع گردیده بود! سال 1972: لری رابرت (Larry Roberts) عضوی از موسسه DARPA تصمیم گرفت که این شبکه (ARPANET) را به صورت همگانی به اشتراک بگذارد . این ایده را با Bob Kahn (باب خان!)، عضوی از BBN (که پکت سوئیچنگ‌های MIT را ساخته بودند) در دربین گذاشت و تصمیم بر این شد که یک پکت سوئیچینگ و یک رابط پردازشگر ترمینال (TIP) را در هتل هیلتون (Hilton) در شهر واشنگتن نهاده و به یوزرها این قابلیت و امکان را بدهد که با استفاده از آن به شبکه ARPANET متصل شده و از آن در سراسر آمریکا استفاده کنند . پس از آن شبکه وب متولد شد که در سراسر آمریکا قضیه استفاده قرار می‌گرفت که بعداً به کل دنیا نیز ارائه شد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

کاربردهای
سی ار ام مایکروسافت به نقل از بلاگ پرنیان شش کاربرد کلیدی نرم افزار مدیر ارتباط با مشتری مایکروسافت به شرح پایین می باشد .

1-
مدیریت فروش تمامی شرکت ها و سازمان ها در عملکرد برای پیش دستی و سبقت از رقبای خویش می باشند . که لازمه آن تمرکز گروه فروش بر کارها اساسی و داشتن اطلاع به روز و ظریف میباشد . این مقاله اهمیت به فعالیت گیری ابزاری مطلوب برای رئیس رابطه با مشتری را معین می نماید . استعمال از قابل انعطاف افزار CRM یاری می کند تا فرآیندهای داخلی معمولی خیس و سریعتر شوند و کارمندان فروش به جای سرگرم شدن در امور پیش پا افتاده روزانه بر هدف حیاتی یعنی فروش تمرکز می کنند . و شرایطی مهیا می شود که بتوان تجربه ای متعدد را برای مشتریان خود به ارمغان آورید .

2-

طراحی سایت در مشهد
مدیر بازاریابی پرورش کلیه کسب و امور در گرو بهبود و ارتقای ارتباط با مشتریان می باشد . حتما شما می خواهید مشتریان نو جذب کنید، مشتریان فعلی خویش را راضی نگه دارید و کسب و فعالیت خود را از این نحوه رشد دهید . قابل انعطاف افزار CRM امکان ادراک خوبتر مشتریان را مهیا می نماید . با بررسی قادر رفتاری و بررسی اطلاعات بازاریابی، به راحتی قابلیت و امکان تقسیم بندی و انگیزه گذاری مشتریان فراهم می شود . و شما قادر خواهید بود علاقه مندی های مشتریان را یافته و آن‌گاه در زمان مطلوب و با پیامی مطلوب آن ها را با خویش همپا نمائید .

3-
رئیس خدمات پس از فروش ارایه سرویس ها خوب به مشتریان آغاز با کسب رضایت آن ها شروع می شود . و آن هم ابتدا با کسب رضایت کارکنان شما ابتدا می شود . آنگاه از آن پرسنل سرویس ها پشتیبانی شما به عنوان افراد حاضر نوک فلش مواجه با مشتریان به جور ای خوی خواهند کرد که مشتریان علاقه مند خواهند بود ارتباط ها شان را با شما ادامه دهند .

4-
خزانه اطلاعات مشتریان در قابل انعطاف افزار CRM امکان توصیف مشتریان حقیقی و واقعی و حقوقی وجود دارااست و شما می توانید افراد واقعی را به مشتریان حقوقی متصل فرمایید و یا این که برای مشتریان زیرمجموعه توصیف نمائید . این امکان ها در کنار امکانات فرم سازی که اجازه می دهد فیلدهای مسئله نیاز خویش را به سیستم اضافه نمایید . منجر می شود که یک بانک جامع از اطلاعات مشتریان در اختیار داشته باشید و برای هدف ها گوناگون از آن به کارگیری نمایید .

5-
رئیس خدمات پشتیبانی همیشه مشتریان ما بیرون از سازمان نیستند برای بعضی از واحدهای سازمانی نظیر واحد IT و یا این که واحد نت (نگهداری و تعمیرات) منظور از مشتریان یعنی کارکنان دیگر واحدهای سازمانی، قابل انعطاف افزار CRM با استعمال از امکان هایی مثل مدیریت Case (یا تیکت یا این که issue یا مورد)، روزنگار برنامه ریزی خدمات، مقر دانش، لیست وظیفه‌های و گردش کارها تجهیزات واجب برای راه اندازی سیستم سرویس ها پشتیبانی را آماده می آورد .

6-
کاتالوگ محصولات یکی از مشکل‌ها شرکت هایی که تعدادی محصول دارا هستند مدیریت و به روز رسانی کاتالوگ محصول ها میباشد . نرم افزار CRM قابلیت تصویب کاتالوگ تولید ها را فراهم می نماید .
این قابلیت در کنار قابلیت اتصال آن به پورتال پرنیان منجر می شود تا تغییرات شما بر روی کاتالوگ تولیدات به صورت خودکار به پورتال اینترنتی یا این که فروشگاه شما نیز انتقال داده شود
تغییرات
ظاهری CRM در گذر ایام

طراحی اپلیکیشن در مشهد

قابلیت و امکان
های CRM مایکروسافت به نقل از بلاگ پرنیان انگیزه دارای اهمیت از ساخت این نرم افزار آماده ساختن قابلیت رئیس اطلاعات در حوزه های فروش، بازاریابی و خدمات می باشد ولی معماری انعطاف پذیر و قابلیت های سفارشی سازی گسترده آن سبب گردیده هست که در هم اکنون حاضر مایکروسافت از این متاع به تیتر بستر XRM اسم برده است و پارتنر های مایکروسافت از آن برای ساخت برنامه های مبتنی بر اینترنت مختلفی به کار گیری کرده اند .

ماژول های فروش، بازاریابی و سرویس ها در داینامیک سی آر ام مایکروسافت یک بستر عملیاتی واحد را برای تعامل با تمام مشتریان فراهم می کند . و یک سازمان را کار کشته می سازد روابطش را با مشتریان از لحظه اولی تماس تا فروش و خدمات مدیریت کند .

رابط کاربری به صورت ریسپانسیو پباده سازی شده می باشد . این طراحی در کنار یکپارچگی و یک صدایی بی نقص دربین Dynamics CRM، اوتلوک و دیگر ابزارهای تیم آفیس . شرایطی را ساخت می نماید تا کاربران با سرعت و تلاش بالا سیستم را در امور روزانه خویش به فعالیت گیرند و هزینه های فراگیری و استقرار کاهش یابد .


بازاریابی: داشتن دید واضح تری از مشتریان و بازاریابی آگاهانه تر لیست مشتریان را به یک سری تیم مطلوب بخش بندی فرمایید و بعد با به کارگیری از دسته گردش کار- محور به بازاریابی برای یک یا یکسری بخش معین از مشتریان بپردازید .
دینامیک CRM در بخش های تحت به شما کمک می کند: -
تقسیم بندی مشتریان -
برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و اجرای آنها -
پالایش اطلاعات -
تحلیل و گزارش گیری -
ابزارهای تعاملی فروش و بازاریابی -
به اشتراک گذاری اطلاعات



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

می خواهیم روشی را به‌شما معرفی کنیم که با استعمال از آن امکان به کارگیری از تمام فضای هارد دیسک در ویندوز را نخواهید داشت . این کار با استفاده از ویژگی‌های پیش‌ساخته انجام میشود . با ما یار باشید .

هارد دیسک فضای ذخیره‌ساز برای دستگاه‌های کامپیوتر و لپ‌تاپ هست که کاربران می‌توانند داده‌های خویش را روی آن ذخیره نمایند و سیستم‌عامل نصب کنند . این دور و بر روی همه دستگاه‌ها یک عدد نمیباشد و گونه های ظرفیت‌های آن در بازار موجود می باشد . در صورتی‌که هارد دستگاه شما ظرفیتی بین 120 تا 320 گیگابایت دارااست مطمئنا با حجم فایل‌ها و اندازه نرم‌افزارهای مدرن با مشکل‌ها متعددی روبرو می‌شوید .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

واجب به‌ذکر است که زمانی این دور و اطراف پر می‌شود کارایی و کیفیت سیستم زیر می‌آید و کش یا این که داده مربوط به اپ‌های متعدد به‌درستی ذخیره نمی شود . برای این که مطمئن گردید فقط میزان مشخصی از فضای هارد دستگاه‌تان لبریز میگردد می‌توانید محدودیت‌هایی برای آن بگذارید . با این کار، دیگر نگران لبریز شدن هارد با اشکال فایل‌های گوناگون نخواهید بود و همیشه میزان معینی از این دور و اطراف خالی خواهد بود .

 

در این مقاله، روشی معرفی می گردد که می‌توانید با انجام آن فضای هارد دیسک دستگاه را محدود فرمایید و مانع از استعمال تمام فضای جانور برای ذخیره داده‌ها شوید .

 

روند
جلوگیری از استعمال تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
1- با سهمیه‌بندی پارتیشن می‌توان جلوی استفاده تمام فضای هارد دیسک را گرفت . با این عمل مدام مقدار مشخصی از اطراف آزاد خواهد بود .

 

2- برای این منظور روی پارتیشن موردنظر کلیک راست فرمائید تا سهمیه‌بندی دلخواه‌تان را انجام دهید . سپس از کلیک راست، یک منوی شبیه به‌لیست روی صفحه ظاهر می شود . آیتم Properties را تعیین فرمائید . دقت داشته باشید که این تراز صرفا روی درایو یا این که پارتیشن گزینش گردیده انجام شود .

 

3- پنجره Properties روی صفحه ظواهر می شود . به‌تب "Quota" بروید و روی "Show Quota Settings" کلیک فرمائید . در اینجا میتوانید با وارد کردن یک عدد Quota دلخواه‌تان را روی دیسک بسازید . برای ورود به بخش Advanced کافی می‌باشد آیتم "Enable Quota Management" را تیک بزنید .

 

طراحی سایت در مشهد
قابل انعطاف افزار تر و تمیز کردن فضای هارد دیسک, استعمال تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
جلوگیری از به کار گیری تمام فضای هارد دیسک در ویندوز


4- از پنل Advanced مورد "Limit disk space to" را انتخاب و سپس اندازه موردنظرتان را معین نمایید . حتی می توانید برای زمانی‌که نزدیک به پر شدن فضای در دسترس شدید یک پیام اخطار اخذ نمایید .

 


نرم افزار تروتمیز کردن فضای هارد دیسک, به کار گیری تمام فضای هارد دیسک در ویندوز
مدیر فضای هارد دیسک


5- تغییرات را ذخیره فرمایید . از اکنون به‌بعد تنها توانا به به کارگیری از اندازه تعیین گردیده از فضای هارد خواهید بود و قابلیت فراتر رفتن از آن وجود ندارد .



:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن در مشهد , طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در سرویس شما دوستان خوب و همراهان همیشگی گروه وبسایت سازان هستیم با ابلاغ نکاتی دارای اهمیت برای کسانی که قصد دارند وب وب سایت موفقی داشته باشند .
آیا ایده ای کارآمد در ذهن دارید و برای عملی کردن آن، از مسیری که باید طی فرمائید داده ها کافی ندارید؟ بخش اعظمی از مردمان در سراسر دنیا میباشند که ایده های جذابی در ذهن دارا هستند منتها تعداد اندکی از آنها دست به دست واقعیت داده و مسیر موفقیت را طی می کنند .
علت چه میباشد ؟ ما در این مطلب به بیان راهکاری های عملی برای عملی کردن ایده تان خوا‌هیم پرداخت و راهکاری های پباده سازی وب سایت پیروز را بیان خواهیم خوا هیم کرد .
در مقدمه اجازه دهید دید کلی در قضیه مطالبی که بیان خواهد گردید خدمتتان ارائه دهیم .

در
شرایط کلی همه ایده های جذابی که به حقیقت تبدیل گردیده اند ۵ مسیر تحت را دنبال کرده اند :
۱-
مطالعه و تحقیق بدون نقص در قضیه ایده ۲
– تعیین عنوان یا دامنه مناسب ۳-
ایجاد اصولی و با کیفیت اینترنت وب سایت یا اپلیکیشن ۴-
بازاریابی اصولی ۵-
کسب درآمد و گسترش روز افزون ایده
چنانچه
تمایل دارید در زمینه موارد مذکور اطلاعات بیشتری به دست آورید با تیم وب سایت سازان همراه باشید!
۱-
مطالعه و تحقیق بی نقص در مسئله ایده برای ایده ای که در ذهن دارید دارای اهمیت ترین کاری که باید انجام دهید این است که داده ها کاملی از ایده مسئله نظر خودتون به دست آورید . این اطلاعات مسیر فرضی شما برای عملی کردن ایده تان را معلوم خواهند نمود . اشخاص بسیاری می‌باشند که ایده ای در ذهن خویش می پرورانند اما پس از صرف مدت فراوان و اجرای پروژه به این زمینه پی می مارک که ایده شان تا قبل از این اجرا شده بوده و یا این‌که باید گزینه هایی را برای استارت موفق ایده شان به آن می اضافه کردند .
چنانچه با روءیت کرد درست و منطقی زمینه را ارزیابی نکنید به طبع آن قدمی پایدار در عملی کردن ایده خود نخواهید داشت . داده ها درست سبب به پیش بینی درست از اجرای ایده و پیدا کردن مرحله به تراز مشکلات در پیش رو خواهد شد . هر چقدر داده ها بیشتری به دست آورید، استوارتر گام خواهید برداشت .

سوالاتی
که در این مسیر باید از خویش بپرسید :
آیا
این ایده تا قبل از این اجرا شده هست ؟ در حالتی که ایده ای که در ذهن دارید تا قبل از این اجرا شده باشد، چنانچه توانسته باشند ایده را به قدرتمندی اجرا کنند باید مورد ها و مواقعی را در ایده خود در نظر بگیرید که نسبت به ایده های اجرا گردیده برتری داشته باشد . می بایست کاری انجام دهید که بتوانید کاربران اجرا کننده گذشته ایده را به سمت وب سایت یا این که نرم افزار خود جذب فرمایید و مرحله به مرحله این عمل را افزایش دهید .

رقبای
شما در این مسیر کدام ها هستند؟ به ارزیابی ظریف رقبای خویش بپردازید . نکات قوت و ضعف تمامی آن ها را در حیث بگیرید . در صورتیکه بخواهید ایده تان از رقبا پیشی بگیرد می بایست به تولید عوامل جذب در ایده خویش تفکر نمائید . این عوامل جذب می‌باشند که منجر برد و جذب یوزرها به سمت وب سایت شما خواهند گردید . عامل ها جذب مختلفی را می توانید برای اینترنت سایت خود در لحاظ بگیرید مانند : پباده سازی رابط کاربری کاربرپسند، بار گذاری سرعت بالا و … .

طراحی سایت در مشهد

یوزرها
تارنما شما چه اشخاصی هستند؟ دارای اهمیت ترین موردی که باید به آن فکر نمائید یوزرها می باشند . ایده هایی با برد دست به دست نیز خواهند داد که هدفشان ارائه خدمت به کاربران باشد . چنانچه بتوانید این کار را به درستی انجام دهید یوزرها هم دست به دست نیز خواهند بخشید تا شما به پیروزی برسید . در آغاز به منافع مالی تامل نکنید این به این معنی نمیباشد که دید و نظارت از بازدهی ایده خود نداشته باشید، مراد هدف اصلیتان ارائه سرویس به یوزرها باشد . به عنوان مثال چنانچه که در سایتتان قرار هست پولی را از کاربر دریافت نمائید همت کنید وضعیت مجانی به کارگیری از وبسایت را با خدمات محدودتر در اختیار کابران قرار دهید .
هرکسی هر چیز رایگانی را دوست دارااست . وقتی‌که بدون پرداخت پول خدمتی را برای چشیدن طعم و طعم به‌صورت بدون پول در اختیار مشتریان قرار می‌دهید، با این عمل احساس اعتماد را در کاربران تولید خواهید کرد . آمار نشان داده اند نیروی متقابل این کار، تحریک برای خرید می باشد . یوزرها در پیش‌روی مهربانی و سخاوت فروشنده‌ای که محصولش را به چهره مجانی بخشیده مجبور به خرید مال وی می شوند .

انگیزه حساس از اجرای ایده، جذب یوزرها می باشد . این یوزرها میباشند که منجر پیروزی اینترنت وبسایت یا این که اپلکیشن خواهند شد . عملکرد فرمائید تحلیل صحیحی از کاربرانی که از سایت یا نرم افزار شما به کار گیری خواهند کرد داشته باشید . به مواردی همچون وضعیت کاربران مخاطب، جنسیت، مرحله درآمد و … توجه داشته باشید . شناسایی و داشتن داده ها درست از بازار هدف به شما کمک خواهد کرد برای وصال به آن انگیزه گام بردارید .

چقدر
سرمایه برای اجرای ایده خود در حیث گرفته اید؟ دید درست از بودجه ای که قصد دارید صرف انجام ایده تان بکنید به شما امداد خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن از این دارایی استفاده کرده و در جهت مفیدتری خرج فرمایید . هر چقدر هم از حیث مالی در موقعیت خوبی قرار داشته باشید، در شرای محدودیتی برای صرف هزینه در پروسه مختلف اجرای ایده تان نداشته باشید، مشاهده کرد دقیق و منطقی از اجرای پروژه را از دست خواهید اعطا کرد . هر چقدر ظریف تر کار فرمائید خوبتر خواهید توانست نقاط ضعف و قوت ایده را به دست آورید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

انتخاب
عنوان و نام مناسب برای ایده یکی از اساسی ترین نکاتی که می بایست به آن توجه فرمایید این می باشد که اسم و یا این که عنوان مناسبی برای ایده خود پیدا نمائید . تلاش نمایید عنوانی که انتخاب می فرمائید منحصر به شخص باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

منظور
از چگالی کلمه و واژه کلیدی چیست؟ در این بخش از مقاله ها پباده سازی سایت قصد داریم در زمینه چگالی کلمات حساس سخن کنیم . چگالی واژه و کلمه موضوعی می باشد که سئو کاران را جذب خویش کرده می‌باشد . چگالی کلمه یعنی تمرکز کردن بر روی یک کلمه و واژه اصلی . تمرکز کردن فراوان بر روی واژه و کلمه با اهمیت و تکرار مضاعف آن سبب ساز می شود که شما توسط SEO Black Hat گوگل شناخته می گردید .

کلمه و واژه کلیدیی که شما انتخاب می نمایید قرار می‌باشد که اینترنت وبسایت شما با آن جستجو گردد . بنابراین با تکرار واژه و کلمه دارای اهمیت به شما حق تقدم بیشتری می دهد .

بنابراین یکی از موقیت های چگالی واژه و کلمه بهینه سازی آن در محتوای سایت میباشد . قبل از با صرفه سازی چگالی واژه ، کلید واژه زمینه حیث را چک نمائید تا بفهمید که مردمان از چه عبارتی برای جستجو به کار گیری می کنند .

سئو در مشهد

با رنگ دادن یا این که بولد کردن چگالی واژه حیاتی در کاغذ اهمیت دارد و موتور های جستجویآن کلمه را تشخیص می دهند، و برای وبسایت شما درجه بالا تری می دهند .

استعمال کردن از چگالی واژه و کلمه دارای اهمیت در کاغذ فی مابین 3 تا 7 واژه و کلمه می باشد و نباید اکثر از این تعداد در ورقه به کار گیری بشود .

استعمال کردن از واژه و کلمه دارای اهمیت برای سئو فعالیت زیاد اثرگذار و حیاتی است البته به کار گیری کردن بیش از حد از کلمه اساسی و تکرار بسیار آن منجر می شود که به وسیله گوگل جریمه بشوید و شما را سئو فعالیت کلاه سیاه بشناسد .

موتور های کاوش در اینترنت وب سایت ها به دنبال کلما حیاتی در محتوای وبسایت شما می باشند . کارشناسان بر این باور هستند که محتویات چگالی کلمات در وب سایت حداکثر 5% موءثر است یعنی کلمه و واژه اصلی شما در 100 کلمه 5 بار تکرار شود ، و به کار گیری متعددی از عبارات اصلی برای سئو ضرر و زیان آور می‌باشد .ابزاری که قادر است چگالی واژه و کلمه وب سایت شما را نشان بدهد Keyword Density Analyzer Toolاست که برای SEO Book فراوان دوست داستنی است .

لغات مهم شما می بایست با چگالی بخش اعظم و فونتی بزرگتر از نوشته ، قابل شناسایی باشد . چگالی متن یعنی درصد تکرار کلمه و واژه با اهمیت شما نسبت به کل عبارات کاغذ اینترنت سایتتان . این بسیار برای وب سایت شما کلیدی می باشد که چگالی کلمه ها دارای اهمیت وب سایتتان صحیح و صحیح باشد .زمانی که عبارتی در موتور جستجو سرچ میگردد ، درواقع موتور کاوش تجزیه و تحلیل می‌کند .لغت ها اضافی وعمومی و مشترک (مانند "از به در چرا چه‌طور آیا و . . . ") را حذف می نماید و نسبت به چگالی کلمه دارای اهمیت اینترنت وبسایت ها ، استفاده کننده را هدایت مینماید .

ابزار
سئو Seo – چگالی واژه و کلمه دارای اهمیت یا این که Keyword Density
با دقت به مساله ذکر گردیده ، کمپانی پباده سازی سایت اساس بر این عقیده هست که خیلی از اشخاص با این ترفند ارتقاء چگالی با هدف بهبود سکو خویش در موتور جستجو با تکرار بیش از حد لغات حساس به با صرفه سازی بیش از حد ! میرسند که فیض ای جز حذف وب سایت از درجه های خوب موتور جستجو و چه بسا توقیف دائم وب سایت ندارد .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

به لطف ترقی دانش به ویژه در مسئله کامپیوتر و برنامه نویسی، امروز طرق مختلفی به‌منظور پباده سازی تارنما پیش روی متقاضیان و برنامه نویسان قرار دارااست .نسبتاً همه ابزارها و تجهیزات جان دار قدرت یکسانی داشته و تعیین آنها بیشتر به ویژگی‌های زمینه حیث و همینطور سلیقه برمی گردد .به تیتر مثال همگان میدانند که بهترین و مناسب‌ترین آیتم برای طراحی وبسایت خبری ، سیستم مدیر محتوای وردپرس است .

جوملا
، انتخابی قوی پیش روی طراحان در این فی مابین می‌توان از جوملا، به تیتر دو‌مین سیستم مدیر محتوای مشهور و دوستداشتنی نزد توسعه دهندگان وب نام پیروزی .به کارگیری از جوملا مضاعف سهل وآسان است، در حالی که می توان پیچیده‌ترین ویژگی‌ها و امکانات زمینه حیث را به وسیله آن در پباده سازی وب تارنما پیاده سازی کرد .
پس داشتن Front – End فن ای به کمک جوملا در کنار داشتن Back – End بی آلایش و روان به خواسته مدیریت سهل و آسان خیس از گزاره ویژگی های کلیدی و اصلی جوملا بشمار می مراحل .در ادامه به محاسبه ویژگی‌هایی که جوملا به ما سفارش مینماید خوا‌هیم پرداخت .

وجود
صدها قالب فراهم رایگان در موضوع استفاده و یا این که عدم به کارگیری از قالب های آماده به خصوص مورد ها مجانی مقاله ها متعددی منتشر کرده و به مزایا و معایب آن ها اشاره کرده‌ایم .
این
مقالات را از دست ندهید: چه
زمانی مجبور به پباده سازی وبسایت با استعمال از قالب آماده هستیم؟
با فرض دانایی بی نقص شما از مزایا و معایب این گونه از پباده سازی اینترنت سایت، باید بیان کرد که جوملا با وجود صدها و احتمالا هزاران قالب آماده که بسیاری را در بین آن ها قالب های فراهم تشکیل می‌دهند، انتخابی مضاعف مطلوب برای رویه اندازی اینترنت وب سایت شما میباشد .
قالب خود را تعیین نموده، متن خویش را ایجاد کرده و عکس‌های خویش را بار گذاری فرمائید و آن‌گاه نشانی وب وبسایت خود را به مشتریان برای بازدید بدهید .
اما غرض ما از این روش، داشتن چیزی زیر عنوان اینترنت تارنما در دنیای مجازی است، چون به طور حتم چنین اینترنت سایتی قابلیت و امکان های ضروری برای رقابت با سایر رقبا را نخواهد داشت .

متناسب
با تمامی دستگاه‌ها درصد فراوان بالایی از قالب‌های جانور برای جوملا پباده سازی ریسپانسیو داشته و بدون توجه به گونه و اندازه دستگاه، به نمایش در می‌آیند .فرقی ندارد که کاربران پباده سازی اینترنت وب سایت شما را بر روی لپتاپ، تبلت، تلفن همراه هم پا و یا هر دسته دستگاه دیگری ببینند، چون طراحی قالب به نوع ای می باشد که گزینه های اینترنت وب سایت بسته به اندازه کاغذ نمایش، در شایسته ترین محل ممکن قرار خواهند گرفت .

سئو در مشهد

responsive
web design پس دیگر تهیدست سپری کردن زمانی طولانی برای کدنویسی نمایش واکنش‌گرای وب وبسایت نخواهید بود .

ویژگی‌های
جوملا جوملا را می توان به عنوان دومی پلتفرم پرکاربرد در دنیای آی تی دانست که به طراحی تارنما قوت بخشیده و سرعت حرکت آن را ارتقا داده است، بطوری که به لطف آن وب تارنما های زیادی طراحی شده و هم حالا هم طراحی می شود .وب وبسایت های ارائه دهنده خدمات مختص ذیل وب، دکان های اینترنتی، طراحی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و… تمامی و تمامی قابل پیاده سازی با این ابزار کارکشته می باشند .

joomla platformبسیاری از کمپانی ها، شرکت ها و شرکت های مشهور جهان تاکنون از این ابزار برای توسعه و گسترش وب وبسایت زیبا و خلاقانه خود منفعت برده‌اند که از گزاره پر اسم و رسم ترین آنها می بضاعت و توان به مک‌دونالد، کالج هاروارد (برترین دانشکده کل دنیا)، وب سایت سونی و… صدها موسسه و دانشگاه و همچنین کمپانی تبارک اشاره کرد .

همه پلتفرم متن باز بوده و همچنین از زبان‌های بیشماری پشتیبانی می‌کند، بطوریکه قابلیت انتخاب از فی مابین ۶۴ گویش زنده دنیا برای یوزرها وجود دارد .دقیقا
به برهان همین نوشته گشوده بودن، جوملا به وسیله صدها و احتمالا هزاران توسعه دهنده در کل دنیا پشتیبانی می شود، پس در بازه مواجهه با مشکل می توانید به راحتی به یک عدد از مشاوران و متخصصین در این زمینه مراجعه کرده و خلل خود را برطرف کنید! درحال حاضر در مقایسه با استفاد از سیستم رئیس محتوای منحصر مدت مواجهه با نقص‌ را در حیث بگیرید! در صورتی‌که که به طراح وب وب سایت خود، صرفا فردا آگاه از وب سایت، دسترسی نداشته باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مجددا به برهان متن باز بودن، دست شما برای فردی سازی سیستم مدیریت محتوا دوچندان گشوده بوده و می توانید آن را مطابق با تجهیزات مدنظران دستکاری نمائید، بدین تزتیب که می توانید از حدود ۱۰هزار پلاگین مو جود دربرگیرنده بدون‌پول و مبلغی به کارگیری نموده و اینترنت سایتی کامل متعدد و به همپا خصوصیت هایی خاصی طراحی نمائید .در واقع برخی مواقع به دلیل ازدیاد پلاگین های جان دار و حق گزینش های پیش رو، کاربر در مورد استفاده از هرکدام به شک وتردید افتاده و در مسیر تعیین با ایراد مواجه می شود .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

یکی از داغترین دغدغه های مدیران سایتها و وبلاگها در بخش سئو بحث بک پیوند هست . در این مقاله از سئو ۲۴ قصد داریم این مبحث را به چهره بی نقص با جزئیات موضوع ارزیابی قرار دهیم .

بک
لینک و پیوند چیست؟
بک
پیوند (Backlink) چیست؟ به لهجه ساده بک لینک به پیوندهای گفته می شود که از سایتهای دیگر به وب سایت شما داده می گردد . وقتی که از وبسایت خویش به وبسایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از تارنما شما بک لینک اخذ کرده می‌باشد .

بک
پیوند در سئو چقدر حیاتی است؟ بها بک پیوند در سئو میتوان اعلام کرد نسبتاً اساسی است، تجارب نشان داده می‌باشد سایتهایی که بک لینکهای طبیعی، مضاعف دارا‌هستند و در کنار آن محتوای منظم و جدید تولید میکنند، درجه خیر و خوبی دارند .

برای
شفاف شدن اهمیت Backlink در سئو و با صرفه سازی وب سایت به این مثال توجه کنید: فرض نمایید شما در نشست ای موضوعی را ابلاغ کردید، و ۱۰ نفر موضوعی را که بیان کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ آنگاه شخص دیگری موضوعی را بیان کرد و ۴ نفر به او رأی دادند و وی را تأیید کردند . حالا کلام شما ارزش بخش اعظم دارد یا این که فرد مقابل؟ پاسخ آشکارست که شما! چون کسانی که سخن شما را تایید میکنند اکثر از فرد مقابل است . بک لینک هم به این فیس است؛ نسبتاً مثل رأی میماند، هرچه بک لینکهای شما عمده به وبسایت شما و مطالب شما باشد یعنی افراد بیشتری به آن رأی میدهند، آنرا دوست دارند و مسئله تاییدشان است، پس رتبه بهتری را خواهید داشت . بک لینک و پیوند از فاکتورهایی هست که مرتبه وب سایت را معلوم می نماید .


بک
پیوند باید خریداری شود؟ در حالتی که به این تامل هستید که با خرید بک لینک در سایتهای با پیج رنک بالا میتوانید توان دامین و وبسایت خود را افزایش داده و سکو بهتری را بگیرید، سخت در اشتباهید! چون گوگل و سایر موتورهای کاوش کار کشته به راحتی سایتهایی که جهت کسب درجه بهتر در کاوش اقدام به خرید لینک و پیوند می کنند را شناسایی نموده و از مرتبه آن ها میکاهد . اما شایان ذکر است در حالتی که مایلید در یک وب سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی پیوند می‌توانید دیگران نگران به‌وجود وارد شدن مشکلی برای وبسایت خویش نباشید . ممکن است سوال فرمائید که در‌صورتی‌که بک لینک را خریداری نکنیم پس به چه شکل میتوانیم به وبسایت خود بک پیوند دریافت کنیم و به این طریق قدرت سایت خویش را ارتقاء داده و مرتبه بالاتری را کسب کنیم؟ جواب اینست که شما می بایست بک لینکها را به صورت ارگانیک دریافت کنید؛ یعنی مطالب جدید و کاربردی ساخت نمائید تا کاربران در سایتها و وبلاگهای خویش لینکهای شما را قرار دهند . کماکان از شبکه های اجتماعی میتوانید برای یک لینک و پیوند بیلدینگ سلامت استفاده فرمایید .

سئو در مشهد
مشخصه
های بک پیوند عالی و بد چیست؟ در یک کلام میتوان اعلام کرد لینکی که شما درخواست گذاشتن آنرا کرده باشید لینک خراب و لینکی که کاربران به میل خود میگزارند لینک خوب گفته می‌شود .
چرا؟ چون هنگامی که شما جهت گذاشتن لینک خویش پول پرداخت می‌کنید انتظار دارید که پیوند شما در تمام صفحه ها نمایش داده شود، واژه حساس حساس سایت شما لینک شود، Dofollow باشد و … پس از مشخصه های لینک بد میتوان به:
– لینک شدن کلمه و واژه دارای اهمیت اصلی سایت: برای مثال در حالتی که سایت در قضیه سئو هست، در همگی جا به واژه سئو لینک میشود، این لینک و پیوند غیره طبیعی و بد اطلاق میگردد، چون یوزرها معمولا چنین کاری نمی‌کنند مگر این که مبلغی اخذ کرده باشند .

– لینک شدن وبسایت در تمام صفحه ها سایت: این نیز یکی از مواردیست که سبب می‌گردد بک لینک به بک لینک و پیوند بد تبدیل شود، چون کمتر مدیریت سایتی حاضر می شود پیوند کسی را در تمام صفحات وب سایت خود قرار دهد مگر اینکه مبلغی دریافت کرده باشد .

– لینک و پیوند شدن ورقه اساسی سایت: در حالتی که کلیه به ورقه حیاتی شما لینک و پیوند بدهند و به مطالب تارنما شما پیوند ندهند جای نگرانیست، زیرا این موضوع نیز سبب ساز می شود بک پیوند به بک لینک و پیوند بد تبدیل شود .

– لینک شدن وبسایت شما در سایت غیرمرتبط به زمینه سایت: معمولا یوزرها در وبسایت خود لینکهایی را قرار عرضه میکنند که با موضوع وبلاگشان دارای ربط باشد، درصورتی که موضوع سایت شما در مورد با صرفه سازی سایت باشد و در آن تارنما اسب فروشی را پیوند کنید، طبعیست که بک لینک و پیوند بد هست .

– پیوند شدن وبسایت در سایتهای نسخه برداری بردار و بی کیفیت: همانگونه که سایتهایی بی کیفیت خودشان کیفیت چندانی ندارند، لینکهایی که از آن‌ها به وبسایت شما ارسال می‌گردد بد می‌باشد و در حالتی که آن سایتها اسپم باشند چه بسا منجر می‌گردد در شرایطی به سکو تارنما شما آسیب برساند .

– لینک شدن وب سایت به رخ مخفی: لینکها را قرار عرضه میکنند تا کاربران ببینند و از آن به کارگیری کنند، اما زمانی که پیوند نهفته باشد و قابل سناریو نباشد، Backlink غیره طبیعی میباشد .

شایان ذکر میباشد در صورتیکه در مورد ها فوق لینک و پیوند شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی جايگاه تارنما شما نخواهد دید .


بک
پیوند Nofollow و Dofollow چیست؟ لینکهای Nofollow لینک و پیوند هایی است که در rel آن اندازه Nofollow باشد، زمانی که شما لینک و پیوند سایتی را به این وضعیت قرار دهید، روبات گوگل از شکستن پیج رنک شما بر روی این لینک خروجی جلوگیری می کند و به راحتی می توانید تبلیغات متنی به فیس نوفالو در وبسایت خویش قرار دهید . و ولی لینکهای Dofollow یا این که Follow… این قضیه برعکس نوفالو است؛ در صورتی‌که لینکی مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow یا Follow می‌باشد و نیاز نمیباشد اندازه Dofollow و Follow را در rel قرار دهید .


تبادل
پیوند جهت ازیاد بک لینک سفارش میگردد؟ درصورتی که به رخ Nofollow نباشد، امکان پیدایش نقص‌ به احتمال حاذق است البته اگر طرفین لینکها را به رخ نوفالو قار بدهند مشکلی از این بابت برایتان پیش نخواهد آمد .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

از دست دادن یک مشتری بالقوه حتی در نهایی پروسه قیف تبدیل هم باشد می تواند به راحتی حادثه افتد . افزایش فروش فروشگاه‌ اینترنتی یکی از کار هایی هست که بایستی همواره در فرمان عمل تیم بازاریابی دکان های اینترنتی قرار بگیرد .

با پرورش ۲۳ درصدی سال به سال تجارت الکترونیک، مهمترین و حساس ترین مسئله، بهینه‌سازی سایت مغازه اینترنتی شما برای دستیابی به حداکثر اندازه فروش میباشد . این روز ها ناچیز طاقتی مصرف‌کنندگان به سرعت در درحال حاضر ارتقاء هست و تجربه‌ی کاربری یکپارچه‌ی، در هر دو جور گوشی و دسکتاپ حال در راءس عمل قرار دارااست . حال مدت آن رسیده که به اقدامات واجب برای مراقبت اندازه فروش بپردازید .

تجربه‌ی مصرف‌کنندگان سایت شما در واقع همگی چیز مغازه اینترنتی شما هست . مضاعف اساسی هست که وب سایت شما برای دستیابی حداکثر میزان buyer-friendly ممکن، طراحی و پرداخته شده باشد .
پنج روشی که در ادامه مطرح می‌کنیم را دنبال فرمایید تا از همین حالا ارتقاء فروش را آغاز کنید:
نرخ
تبدیل خویش را ارتقاء بدهید این که بازدیدکنندگان خویش را حاذق بسازید که با یک خرید دکان اینترنتی شما را کنار گذاشتن نمایند در مرحله‌ی اخر قرار داراست و او‌لین نکته و بیشینه و کمینه دما اولویت برای این زمینه است که نرخ تبدیلات خویش را بهبود ببخشید . بعد ها زیاد مهمی برای سیاحت خریداران وجود دارد که میتواند تاثیر هنگفتی بر ترقی و پیروزی شما داشته باشد .

چشم‌انداز فناوری سریعا در حالا تغییر و تحول است . به این معنا که انتظارات خریداران هم در هم اکنون نوسانات سریع‌تری میباشد . از معیارهای ذیل به عنوان راهنما به کار گیری نمائید تا یکپارچگی مغازه اینترنتی خود را نگهداری کنید و در مسیر انتظارات خریداران خود باقی بمانید .

طراحی سایت در مشهد

نکته یک: از امکان گوشی فرندلی پشتیبانی فرمائید .
ترافیک اینترنت گوشی در ایالات متحده‌ آمریکا در حدود ۵۰ درصد است؛ به این مفهوم که به احتمال دوچندان ترافیک وب شما از دو بخش تشکیل شده میباشد . برای حداکثر سازی این واقعیت، وب سایت شما باید برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی شود . این تغییرات سبب می‌شوند صفحه های اینترنت شما که برای نسخه‌های دسکتاپ تنظیم شده‌اند، به بعدها کوچکتری برای اسمارت‌فون ها تبدیل شوندکه می تواند نرخ تبدیلات شما را تا ۴۶ درصد ارتقاء بدهد .

بخش اعظم
بخوانید: ۸ نکته در ساخت یک پباده سازی سایت موبایل فرندلی
نکته دو: مسیر سبد خرید خود را کوتاه نمائید .
برای ارتقاء فروش فروشگاه‌ اینترنتی ، مسیری که کاربر برای رسیدن به سبد خرید طی می نماید دوچندان تاثیر گذار می باشد . مسیر سبد خرید و تصویب سفارش بایستی معمولی و به به دور از معضل باشد . بنابر این ضروری می‌باشد پیش از آنکه به دلیل پیچیده بودن فرآیند ثبت پیشنهاد در گیر ضرروزیان گردید ، روند را به اعتنا جستجو فرمائید .

توجه: در نتایج به دست آمده از ابزار های بررسی وب‌سایت خود به دقت بررسی کنید و شایسته ترین گزینه‌ها را برای فرایند پرداخت کسب‌وکار خویش معین فرمائید . برای مثال، درک کردن این که سهم بزرگی از تاثیرات شما از روش دستگاه‌های موبایل اپل حاصل می‌شود، سبب ساز به تصمیم تجاری هوشمندانه‌ای برای انتخاب فروشندگان فرآیند پرداختی می‌گردد که از پرداخت اپل (ApplePay) پشتیبانی میکنند . تلاش نمایید با استفاده از اهرم نگرش‌های کلیدی تغییرات دقیقی ایجاد نمائید تا به رخ پیوسته اخرین مرحله از قیف تبدیل مغازه اینترنتی خود را افزایش بدهید .

نکته سه: مقطع لود برگه وب خویش را بهبود بدهید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد
سرعت لود وب سایت شما چه‌طور است؟ ممکن میباشد این سوال ناچیزی به حیث رسد البته باید بدانید که به فیس تخمینی به ازای هر ثایه تاخیر در مدت بار گذاری سایت، ۷ درصد از نرخ تبدیلات شما کاسته می گردد . این ثانیه‌ها برای جمع‌آوری سرمایه شما فراوان با اهمیت میباشند . خریداران کنونی اکنون عمده از مدام کم طاقت می باشند و یک فرآیند تصویب سفارش خسته کننده برای صفحه های میتواند باعث به کاهش فروش بشود . درصورتی که زمات تاخیر وب سایت شما مضاعف آهسته است، افزایش پلت‌فرم میزبانی اینترنت شما می تواند به طور قابل توجهی ارتقاء فروش فروشگاه‌ اینترنتی را به همراه داشته باشد .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

سئو
و باصرفه سازی وبسایت از کجا بوجود آمد؟
تا کنون مقاله‌ها بسیاری از سئو منتشر شده میباشد .
ولی ممکن می‌باشد یک سوال کلیدی در ذهنتان به‌وجود بیاید که سئو از کجا به‌وجود آمد
در این مقاله به توضیحاتی در رابطه تاریخچه سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خوا هیم پرداخت .

سئو در مشهد

تاریخچه
سئو و بهینه سازی سایت پس بروز پدیده ای جهانی به اسم وب چندی نگذشت که منابع اطلاعاتی یا این که همان اینترنت وب سایت ها در اقصی نقاط جهان اطلاعات را در اختیار بقیه کاربران قرار دادند . در آن دوره خبری از سئو کمبود و با صرفه سازی سایت اصولا معنایی نداشت . هر کس برای دسترسی به اطلاعات سایر وب سایت ها باید داده ها آن تارنما را مسلما از فرد خاصی میگرفت . کارشناسان پس مدتی متوجه وجود این نقص در این سیستم شده و در جستجوی پیدا کردن رویکرد حل بودند . منش حل اولیه استفاده از دایرکتوری اینترنت و یا این که به عبارتی فهرست بود . به این صورت که تمام سایتها در یک وب وبسایت منشا دخیره و این لیست قابل دسترس عموم بود . اما تا اینجای فعالیت نیز سئو وب سایت وجود فرنگی نداشت و هنوز پا به عرصه فناوری نگذاشته بود . پس از مدتی و با ارتقا تعداد اینترنت سایت ها در دنیای مجازی کنترل و سناریو آن ها بوسیله دایرکتوری های اینترنت به امری غیر ممکن تبدیل شد به نحوی که استعمال از دایرکتوری ها با این همگی عظمت و وسعت کار را برای کاربران دشوار کرده بود . البته پدیده دیگری که روی فعالیت آمد و دایرکتوری ها را به باد بیماری آلزایمر داد چیزی کمبود جز موتور جستجوی وب . کاری که برای اول توشه موتور جستجوی گوگل مبدع آن بود و احتمال دارد نقطه عطفی برای وسعت فعلی این شرکت فوق العاده گرانقدر بود . با بروز موتور جستجو پروسه دسترسی به محتوا دوچندان آسوده تر از قبلی شده بود و روز به روز بخش اعظم از قبلی موضوع استعمال قرار میگرفت . با محبوبیت موتور جستجو و کنار رفتن دایرکتوری ها قضیه کاری برای بعضی اشخاص سودجو و اسپمرها فراهم گردید تا از نحوه موتور کاوش یوزرها را به هر نحوی به سایت خود ساماندهی کنند . سئو وبسایت و بهینه سازی محتوا هم از همین زمانها بدنیا آمد . در واقع موتور کاوش برای برطرف کردن صحیح نیاز کاربر روز به روز پیشرفته تر شد و وبسایت ها هم برای بدست آوردن نتایج مناسب نیازمند قوانینی شدند که به ابلاغ امروزی این قوانین سئو نام دارد . همچنین پس از مدتی تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو وبسایت نیز پدیدار شد که در مقالات بعدی بصورت تخصصی روی این زمینه مقالاتی منتشر خوا هیم نمود .

امروزه موتورهای کاوش به قدری کارکشته گردیده اند که کمتر شاهد این خوا هیم بود که نتایج خطا به کاربران سناریو دهند . در صدر موتور جستجوهای قدرتمند هم موتور جستجوی گوگل قرار داراست که الگوریتم های مضاعف پیچیده خویش را داراست و سئو را به امری تخصصی تبدیل نموده است . همینطور موتور جستجوهای دیگری از جمله بینگ و یاندکس هم محبوبیت یگانه خود را دارا‌هستند و در بعضا کشورها مضاعف مسئله پسند می باشند . به عنوان مثال موتور جستجوی یاندکس در سرزمین روسیه چه بسا از موتور جستجوی گوگل نیز پراستفاده خیس می باشد اما در مملکت عزیزمان کشور ایران گوگل قهرمان بلاعزل در رقابت موتورهای جستجو می باشد و تقریبا موتور جستجوهای دیگر زمینه استعمال قرار نمی گیرند .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

سئو
و باصرفه سازی وبسایت از کجا بوجود آمد؟
تا کنون مقاله‌ها بسیاری از سئو منتشر شده میباشد .
ولی ممکن می‌باشد یک سوال کلیدی در ذهنتان به‌وجود بیاید که سئو از کجا به‌وجود آمد
در این مقاله به توضیحاتی در رابطه تاریخچه سئو سایت و بهینه سازی وب سایت خوا هیم پرداخت .

سئو در مشهد

تاریخچه
سئو و بهینه سازی سایت پس بروز پدیده ای جهانی به اسم وب چندی نگذشت که منابع اطلاعاتی یا این که همان اینترنت وب سایت ها در اقصی نقاط جهان اطلاعات را در اختیار بقیه کاربران قرار دادند . در آن دوره خبری از سئو کمبود و با صرفه سازی سایت اصولا معنایی نداشت . هر کس برای دسترسی به اطلاعات سایر وب سایت ها باید داده ها آن تارنما را مسلما از فرد خاصی میگرفت . کارشناسان پس مدتی متوجه وجود این نقص در این سیستم شده و در جستجوی پیدا کردن رویکرد حل بودند . منش حل اولیه استفاده از دایرکتوری اینترنت و یا این که به عبارتی فهرست بود . به این صورت که تمام سایتها در یک وب وبسایت منشا دخیره و این لیست قابل دسترس عموم بود . اما تا اینجای فعالیت نیز سئو وب سایت وجود فرنگی نداشت و هنوز پا به عرصه فناوری نگذاشته بود . پس از مدتی و با ارتقا تعداد اینترنت سایت ها در دنیای مجازی کنترل و سناریو آن ها بوسیله دایرکتوری های اینترنت به امری غیر ممکن تبدیل شد به نحوی که استعمال از دایرکتوری ها با این همگی عظمت و وسعت کار را برای کاربران دشوار کرده بود . البته پدیده دیگری که روی فعالیت آمد و دایرکتوری ها را به باد بیماری آلزایمر داد چیزی کمبود جز موتور جستجوی وب . کاری که برای اول توشه موتور جستجوی گوگل مبدع آن بود و احتمال دارد نقطه عطفی برای وسعت فعلی این شرکت فوق العاده گرانقدر بود . با بروز موتور جستجو پروسه دسترسی به محتوا دوچندان آسوده تر از قبلی شده بود و روز به روز بخش اعظم از قبلی موضوع استعمال قرار میگرفت . با محبوبیت موتور جستجو و کنار رفتن دایرکتوری ها قضیه کاری برای بعضی اشخاص سودجو و اسپمرها فراهم گردید تا از نحوه موتور کاوش یوزرها را به هر نحوی به سایت خود ساماندهی کنند . سئو وبسایت و بهینه سازی محتوا هم از همین زمانها بدنیا آمد . در واقع موتور کاوش برای برطرف کردن صحیح نیاز کاربر روز به روز پیشرفته تر شد و وبسایت ها هم برای بدست آوردن نتایج مناسب نیازمند قوانینی شدند که به ابلاغ امروزی این قوانین سئو نام دارد . همچنین پس از مدتی تاثیر کانال های اجتماعی بر سئو وبسایت نیز پدیدار شد که در مقالات بعدی بصورت تخصصی روی این زمینه مقالاتی منتشر خوا هیم نمود .

امروزه موتورهای کاوش به قدری کارکشته گردیده اند که کمتر شاهد این خوا هیم بود که نتایج خطا به کاربران سناریو دهند . در صدر موتور جستجوهای قدرتمند هم موتور جستجوی گوگل قرار داراست که الگوریتم های مضاعف پیچیده خویش را داراست و سئو را به امری تخصصی تبدیل نموده است . همینطور موتور جستجوهای دیگری از جمله بینگ و یاندکس هم محبوبیت یگانه خود را دارا‌هستند و در بعضا کشورها مضاعف مسئله پسند می باشند . به عنوان مثال موتور جستجوی یاندکس در سرزمین روسیه چه بسا از موتور جستجوی گوگل نیز پراستفاده خیس می باشد اما در مملکت عزیزمان کشور ایران گوگل قهرمان بلاعزل در رقابت موتورهای جستجو می باشد و تقریبا موتور جستجوهای دیگر زمینه استعمال قرار نمی گیرند .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

از آنجایی که سیستم جستجوی گوگل 200 الگوریتم متفاوت دارد، براین اساس «سئو» را باید یک علم پیچیده تلقی کرد . البته امروزه اندازه دانش شما از سئو خیلی اهمیت ندارد و قضیه دارای اهمیت دوراندیشی داشتن از تغییرات مستمر مقررات این دانش میباشد که در برد شما در این قضیه تاثیر متعددی دارااست .

از آنجایی که موتورهای جستجو همواره در تلاش می باشند تا کیفیت جستجو را برای کاربران ارتقا دهند، ممکن می باشد در این راستا برخی از فاکتورهای با اهمیت در جستجو با پاره ای تغییر‌و تحول همراه باشند و حتی ممکن میباشد یک خصوصی فاکتورهای به طور کامل نو هم در این دربین ظهور نمایند . درحال حاضر برای این‌که به‌ تیتر یک سئو در سال 2018 بتوانید خودتان را در صدر رقابت نگهداری کنید و از جدیدترین تغییرات مطلع باشید، در اینجا لیستی از مهمترین ترین تغییراتی که قرار هست در بعضی از فاکتورهای سئو بوجود بیایند، برایتان اسم برده شده میباشد .

 

1-افزایش
ویژگی‌های SERP گوگل
بر بر خلاف تصور بخش اعظمی از اشخاص کارشناس سئو، امروزه ویژگی‌های SERP با سرعت مضاعف بالایی در هم اکنون جلب دقت جستجو کنندگان هستند . چراکه این ویژگی‌ها سبب کاهش هرچه بخش اعظم تبلیغات در میان نتایج جستجوی یوزرها می شوند .

 

با توسعه روزافزون ویژگی‌های SERP باستی ویژگی‌هایی که برای هر کدام از لغت ها کلیدی شما ظاهر می شوند را با توجه در اختیار گرفتن و چک فرمایید . برای این فعالیت بهتر می‌باشد از نرم‌افزار Rank Tracker استفاده نمایید چرا که این نرم‌افزار کار کشته هست 15 خصوصیت SERP گوگل و همچنین نتایج ارگانیک کلید واژه‌ها را آنالیز و نظارت نماید . در ضمن می توانید نوسانات روزمره ویژگی‌های SERP گوگل را از قسمت SERP Analysis دنبال فرمائید .

 

2-سریع‌ترین
باشید


امروزه تمامی چیز به سرعت بستگی دارااست و بالا رفتن سرعت بارگذاری شدن وب سایت هم به یک عدد از فاکتورهای حیاتی در مرتبه بندی وبسایت‌ها در گوگل تبدیل گردیده می باشد . گوگل توقع دارااست که صفحات اینترنت که در گوگل جستجو می شوند در کمتر 3 ثانیه بارگذاری شوند .

برای اینکه مطمئن گردید پیج های وب سایت موضوع نظر شما نیز در کمتر از 3 ثانیه بار گذاری می‌شوند، می‌توانید از برنامه Website Auditor استفاده کنید . در قسمت content Analysis صفحاتی که مایل به تست آنان می‌باشید مشاهده می‌شوند . مقدمه مورد Technical Factors و آن‌گاه گزینه Page Speed را گزینش نمائید . در این قسمت در صورتی‌که هر مورد از فاکتورها با مشکلی روبرو باشند، با کلیک بر روی آن میتوانید راه‌های حل اختلال آن را مشاهده کنید .

 

3-
عبارات مرتبط


همان گونه که می دانید متقاعد کردن گوگل برای اینکه وبسایت شما محتوای قابل توجهی دارد هر روز سخت‌تر میشود . گوگل از شیوه های مختلفی کیفیت محتوای صفحه ها متعدد اینترنت را محاسبه می کند که یک عدد از آنها Latent Semantic Indexing نام دارد . گوگل با نگاه به میلیاردها صفحه و محتوا، به این فیض میرسد که کدام صفحه ها و اصطلاحات با کلید واژه‌های قضیه حیث کاربر ارتباط داراست .

براین اساس از کجا بفهمیم که صفحات اینترنت ما جامع و باکیفیت هستند؟ با به کار گیری از نرم‌افزار Website Auditor به قسمت Content Analysis بروید و ابزار TF-IDF را انتخاب کنید . این ابزار 10 تارنما با بیشترین و کمترین دما رنکینگ در جستجوی کلیدواژه‌های مسئله نظر شما را سناریو می دهد . با به کارگیری از اصطلاحات و عبارات به‌کارگرفته شده در این صفحه ها می‌توانید از آنها در صفحه ها اینترنت خود استعمال نمایید و از این شیوه کیفیت محتوای صفحه ها خود را بالا ببرید .

 

4-
جست‌وجوی صوتی اهمیت زیادی دارد
نرم‌افزار Rank Tracker در دانایی یافتن از سوالات صوتی که کاربران سراسر جهان مطرح می کنند، اهمیت مضاعف بالایی دارااست . پس از اجرای برنامه به قسمت Keyword Research بروید و آن‌گاه گزینه Suggested Keywords را انتخاب فرمائید . در این نصیب گزینه Common Question را گزینش کرده و کلید واژه‌های مسئله لحاظ خودتان را تایپ فرمائید .

 

در کمتر از یک دقیقه صدها سوال صوتی مرتبط با کلیدواژه‌ای که تایپ کردید در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

 

5-
تلفن همراه را فراموش نکنید


جذاب است بدانید که بیش از نیمی از جست‌وجوهای صوتی که از شیوه گوگل فیس می‌گیرد، به‌وسیله گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌گردد که نشان می‌دهد مطابقت و همخوانی صفحه ها شما با اسمارت‌فون‌ها و تدبیر از علم سئو در بخش تلفن همراه امروزه از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار هست .

بنابراین ابتدا می بایست از مطابقت صفحات با تلفن‌های همپا مطمئن شوید و این عمل را از طریق نرم‌افزار WebSite Auditor می توانید انجام دهید . مقدمه آدرس تارنما خود را وارد فرمایید آن گاه تب Technical Factor را تعیین نمایید و در ذیل برگه مطمئن گردید که Page Usability تارنما شما در شرایط Yes قرار داراست .

 سئو در مشهد

6-
بک لینک‌ها


«بک لینک‌ها» از فاکتورهای دارای اهمیت برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل محسوب می‌شوند . همان گونه که از مفهوم آن مشخص است «بک لینک» به لینک‌های گفته می شود که دیگر وبسایت ها به شما می دهند . هرچه تعداد این بک پیوند ها به وبسایت شما بخش اعظم باشد، بازدید و رنکینگ سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت . نکته جذاب این‌که گفته می‌شود در‌صورتی‌که یک وبسایت از سایت شما نام برده باشد و حتی لینک وب سایت شما را نیز درج نکرده باشد، موتور جستجوی Bing باز هم رنکینگ صفحه ها وب شما را افزایش خواهد داد . به این ترتیب انتظار می رود که گوگل هم دقیقا از چنین الگویی به کارگیری کند .

با به کار گیری از قابل انعطاف افزار Awario می توانید کلیه بک لینکها و همه محتویاتی را که در آن‌ها نام وبسایت شما آمده است، مشاهده نمایید .

 

7-
کاوش بر اساس داده ها فردی کاربر


امروزه نتایج جستجویی که به کاربر نمایش داده می گردد دیگر بر مبنا فاکتورهای کهن نیستند و عمده بر اساس اطلاعات شخصی استفاده کننده می‌باشند . اما هیچ جای نگرانی نیست . زمانی که استفاده کننده عبارات انگیزه شما را جستجو می‌کند، وظیفه شما این می باشد که شایسته ترین تلاش را داشته باشید تا بتوانید در لیست برترین نتایج کاوش قرار بگیرید . برای این فعالیت نیز می توانید از نرم‌افزارRank Tracker به کارگیری فرمایید .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

 


اکثر یوزرها رغبت به استعمال از موشواره برای تعامل با رایانه دارند البته دیدنی می‌باشد بدانید که قابلیت‌های متعددی را می‌توان با استعمال از صفحه‌کلید انجام داد . با به کار گیری از صفحه‌کلید می‌توان برنامه‌ها را اجرا کرد، مروری بر پنجره‌های گشوده شده داشت، بر روی متون، بازنویسی انجام اعطا کرد و چه بسا ایمیل‌های نا‌خواسته را منزه کرد، تمام این کارها را فارغ از لمس ماوس به راحتی میتوانید انجام دهید .

 


خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر وب , ترفندهای کامپیوتر


ممکن می‌باشد اصول اول کار بار صفحه‌کلید را بلد باشید اما گشوده نیز نگاهی به لیست ده‌ کاری که می‌توان بدون لمس ماوس انجام دهید داشته باشید، مطمئن باشید که ضرر نمی کنید .

 

۱۰ .
اجرای نرم‌افزارها

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر وب , ترفندهای کامپیوتر


نیازی نمی‌باشد تا به دنبال نرم‌افزار قضیه نظر خویش در منوی آغاز بگردید . کافی است دکمه پنجره را بر روی صفحه‌کلید بفشارید و بعد نام نرم‌افزار دلخواه خود را تایپ کنید، پس از فشار دادن Enter نرم‌افزار شما گشوده خواهد شد . به همین راحتی! آیکون‌های مربوط به نرم‌افزارها که در نوار وظیفه (Task Bar) واقع شده‌اند هم به راحتی با فشردن کلید پنجره و شماره مربوط به دکورا سیون نرم‌افزار از چپ به راست، قابل اجرا شدن می‌باشند .

 طراحی سایت در مشهد

حتی میتوانید برای کلید‌های صفحه‌کلید میان‌بر (Shortcut) توصیف نمایید . نرم‌افزارهایی مانند Launchy و یا این که Quicksilver نیز به شما امکان تعریف و اختصاص کلید‌های مشخصی را برای اجرای نرم‌افزارهای دلخواه می دهند . با استعمال از این نرم‌افزارها شما دیگر به موس نیاز پیدا نخواهید کرد .

 

۹ . متون را انتخاب کرده و نظیر یک نینجای حقیقی وواقعی با سرعت هرچه تمام‌تر آنان را دستکاری فرمایید .

 


خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


حتماً تاکنون برای شما پیش‌ آمده می باشد که در هنگام فعالیت با واژه‌پرداز ورد نیاز به رجوع و برگشت دربین لغت ها و انتخاب آن ها پیدا فرمائید و یا این که این که قصد دستکاری کلمات تایپ شده را داشته باشید، در این‌گونه مواقع استعمال از ماوس سبب کندی تلاش شما خواهد شد .

 

اینجاست
که با فشار دادن کلید‌های Shift، Ctrl و کلید جهت نما بالا (Up) می توانید تمام جمله را به سرعت گزینش نمایید، ادغام کلیدهای Shift، Ctrl و کلید End نیز مکان‌نما را سریعاً به انتهای متن منتقل کرده و تمام کلمه ها را تعیین می‌کند، استعمال از این کلید‌ها سرعت عمل شما را به حدی بالا میبرد که حتی در صورتیکه کسی کنار شما ایستاده باشد متوجه تعیین نوشته نخواهد شد! سعی کنید این کلید‌های ترکیبی را به ذهن خود بسپارید، ما به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که پشیمان نخواهید شد!


۸ .
خاموش کردن،‌ راه‌اندازی مجدد و قفل کردن رایانه از طرز صفحه‌کلید

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر وب , ترفندهای کامپیوتر


چرا باید رایانه را به وسیله موس خاموش کنیم درحالی‌که با یک‌سری کلید به سرعت می‌توان آن را خاموش کرد؟! با فشار دادن همزمان کلیدهای Ctrl+Alt+Delete و انتخاب مورد Shutdown رایانه را به راحتی می‌توان خاموش کرد . قصد دارید رایانه خود را قفل کنید؟ این کار از بیان کردن آن هم راحت تر است، کافی می باشد کلید ویندوز را به یاور کلید L بفشارید .

 

۷ .
مرور کردن اینترنت با به کار گیری از صفحه‌کلید

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


ممکن است باورتان نشود البته مرورگر وب شما عمده از آنچه تصور فرمائید کلید‌های ترکیبی برای استفاده با صفحه‌کلید در اختیار شما قرار داده می باشد . برای نمونه فشار دادن Ctrl و کلید L قادر است نصیب وارد نمودن نشانی اینترنتی را برای شما فعال کند تا شما به سرعت نشانی وب‌سایت زمینه لحاظ را در آنجا تایپ نمائید . کلید Backspace و Shift هم شما را به ورقه قبلی جهت دهی می نماید . ادغام کلید‌های Ctrl و F قابلیت و امکان جستجوی متن‌ها را در ورقه زمینه حیث به شما می‌دهد و Ctrl+Enter یک تب تازه گشوده می‌نماید .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

۶ .
با به کار گیری از صفحه‌کلید، پنجره‌های گشوده را مرور کرده، آنان را به نوار وظیفه منتقل کرده و ببندید

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر وب , ترفندهای کامپیوتر


در حال کار با یک پنجره می‌باشید و احساس نیاز میکنید تا پنجره‌ دیگری را هم زمان گشوده کنید؟ کافی میباشد کلید Alt وTab را برای مرور فی مابین پنجره‌های گشوده بفشارید . در مرورگر اینترنتی خویش نیز می توانید مشابه این فعالیت را با فشردن کلید‌های Ctrl و Tab انجام دهید . قصد بستن پنجره‌‌ای را دارید؟ به جای انتخاب آیتم ضربدر کوچک قرار گرفته در بالا و سمت راست پنجره، کافیست کلید Alt و F4 را گزینش فرمایید . کلید ویندوز به همراه کلید‌های Up و Down مقدار پنجره شما را تغییر تحول می‌دهد، همان‌طور که مشاهده می‌کنید فشار دادن فقط تعدادی کلید به شما امکان مدیر بی نقص پنجره‌های گشوده گردیده در ویندوز را می دهد .

 

۵ .
استعمال از صفحه‌کلید برای تعامل با ایمیل‌ها

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


روزی نمیباشد که سوای سر و عمل داشتن با آدرس اینترنتی شبکه‌های‌اجتماعی شود . شیوه های مختلفی برای مدیریت Inbox وجود دارد، البته یکی از بهترین راه‌ها فراگیری کلید‌های میان‌بر ابزار دریافت کننده آدرس اینترنتی شما نظیر جی‌میل و یاهو می‌باشد . با به کار گیری از کلید‌های ترکیبی میان‌بر سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید، ایمیل‌ها را انتخاب و مدیر خواهید کرد .

 

۴ .
بیشتر کردن روی داد بر روی تقویم، مسیر‌یابی و سایر قابلیت‌ها با به کار گیری از صفحه‌کلید

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


با به خرج دادن یه خرده خلاقیت می توانید کارهای فوق‌العاده‌ای با صفحه‌کلید خویش در مرورگر‌های اینترنتی انجام دهید .
برای این عمل کافیست همان‌طور که در بالا نیز توضیح داده شد کلید Ctrl و L را بفشارید و با واردکردن دستور دلخواه، یک اتفاق افتاد را بر روی تقویم خویش معلوم کرده و یا این که ایمیلی را به فرد به‌ محرمانه ارسال نمایید و هزاران کار خلاقانه دیگر انجام دهید . مثلاً در خدمت روزنگار گوگل تایپ امر cal و آن‌گاه نام قرار و ساعت قادر است قرار ملاقات تنظیم کند، در خدمت نقشه این امر maps، در جی‌میل emtips و در توییتر tweet می‌باشد .

 

۳ .
به سرعت به منوی هر‌ برنامه‌ای با استعمال از صفحه‌کلید دسترسی پیدا کنید

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


ممکن استعمال از کلید Ctrl و S را برای ذخیره‌ کردن فایل‌ها و اقدامات انجام‌شده خاطره گرفته باشید و این که کلید Alt وEnter پنجره فعال شما را به صورت تمام صفحه نمایش خواهد بخشید . اما در‌صورتی‌که به دنبال کلید مناسبی برای گزینش منوی نرم‌افزار دلخواه خویش هستید باید بگوییم که فشردن کلید Alt منجر می گردد تا منوی نرم‌افزار باز گردیده و به امکاناتی مانند ذخیره‌سازی و ویرایش که در منوی نرم‌افزار قرار داده گردیده است، دسترسی پیدا کنید .

 

۲ .
از موس استفاده کنید!

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


بله! حتی با تمامی ترفندهای کیبرد گشوده نیز در برخی مواقع به شما حق می‌دهیم که برای کلیک کردن بر روی یک گزینه مشخص، استفاده از موشواره سریع‌تر هست . ولی در قوانینی که موس شما گم گردیده و یا باتری تمام کرده تکلیف چیست؟ اینجاست که باز هم صفحه‌کلید به امداد شما خواهد آمد . برای به کار گیری از صفحه‌کلید به جای موشواره کافی می باشد تا قابلیت و امکان Ease of Access را از Control Panel ویندوز فعال نمایید، پس از فعال نمودن این امکان به راحتی می‌توانید آرم ماوس را با صفحه‌کلید جنبش دهید . برای فعال کردن امکان Ease of access به راهنمای مربوط به این کار در وبسایت مایکروسافت مراجعه فرمایید .

 

۱ .
قصد دارید کار دیگری با صفحه‌کلید انجام دهید؟

 

خاموش کردن رایانه از صفحه‌کلید , مرورگر اینترنت , ترفندهای کامپیوتر


ترفند‌هایی که ذکر شد برای شما کافی‌ نیست؟ خوشبختانه باید بگوییم که هر عملی را که در حیث دارید انجام دهید به راحتی می توانید در قالب یک میان‌بر (Shortcut) توصیف کرده و آنگاه کلیدهایی را که برای میان‌بر تعریف گردیده خویش تعیین کرده‌اید بفشارید . به یوزرها سیستم‌عامل ویندوز توصیه می‌کنیم برنامه AutoHotKey را ارزیابی کنند، این قابلیت به شما قابلیت میدهد تا کارایی کلید‌های صفحه‌کلید خویش را تغییر‌و تحول داده و آنان را به رخ دلخواه برنامه‌ریزی نمایید . تمام این امکانات در اختیار شما قرار داده شده میباشد تا با ترکیبی از خلاقیت، همت سریع‌تری در هنگام عمل با رایانه داشته باشید .

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour


میزآنلاین
> فضای سایبر - همشهری آنلاین - آیدارزاقی: پروتکل انتقال فرامتن یا این که HTTP پروتکلی برای تبادل داده در شبکه تارگستر جهانی می‌باشد .
به ابلاغ دیگر، HTTP : Hypertext Transfer Protocol پروتکلی برای تبدیل و انتقال فرامتن می‌باشد . فرامتن، متنی است که میان مبدأ و مقصد از نحوه ابرلینک‌ها جابه‌جا می گردد .

پروتکل انتقال فرامتن، یک پروتکل کاربردی برای سیستم‌های اطلاعاتی ابررسانه‌ای، اشتراکی و توزیعی می‌باشد . HTTP مبنا تبادل داده در شبکه تارگستر جهانی هست .


شناخت با کانال تارگستر جهانی وب (www) استاندارد HTTP حاصل همیاری بین کنسرسیوم شبکه تارگستر جهانی (W3C) و کارگروه مهندسی وب (IETF) بوده است و اولی نسخه، HTTP 0 .9 در سال 1992 تولید شد .

در ژوئن 1999 نسخه‌ای از HTTP ارائه شد که امروزه از آن استفاده می شود . این پروتکل به فیس آسنکرون در میان سرور و کاربر کار مینماید . به این معنی که بازه زمانی اخذ درخواست و جواب به آن الزاماً یکسان نیستند . در این پروتکل، کامپیوتر کاربر تنها از سرور درخواست و داده قضیه لحاظ را دریافت می‌کند البته هیچ داده‌ای به سوی سرور نمی‌فرستد . در حالی‌ که هر درخواست ارسالی به سرور از پاسخ درخواست‌های قبلی بی‌‌خبر است .

سیستم‌ها با استفاده از پروتکل انتقال فرامتن قادرند که بدون درنظر به چنگ آوردن مدل دیتا آن را انتقال دهند .

طراحی سایت در مشهد

HTTP

HTTP علاوه‌بر انتقال فرامتن کاربردهای دیگری هم دارد؛ برای مثال در سرورهای اسم دامنه و سیستم‌های رئیس شی ها توزیع‌شده (DOMS) به‌ واسطه توسعه و گسترش متدهای درخواست، کدهای نادرست و هدرها به‌کار می‌رود .

هرگاه در تالیف URL یک تارنما از HTTP استعمال می‌شود، مرورگر وب، URL را به فیس درخواست درآورده و به سرور HTTP می‌فرستد . سرور، درخواست را آنالیز کرده و بعد از آن جواب ذی‌ربط را بازمی‌گرداند که این پاسخ می‌تواند مبداء موضوع نظر و یا کد غلط باشد . آن گاه مرورگر‌ اینترنت جواب را آنالیز کرده و محتویات آن‌را با اعتنا به گونه هدر نشان میدهد .

هدرها مشخص‌کننده محتویات دیتا می‌باشند و انواع مختلفی دارند: متن، آوا، تصویر، اپلیکیشن و غیره .

استاندارد HTTP برای حفظ امنیت جابه‌جایی اطلاعات از هر پروتکلی که انتقال مطمئنی ارائه دهد، به کار گیری مینماید . به‌طور معمول از پروتکلTCP/IP استفاده میگردد . در پروتکل لایه‌ای TCP/IP که برای رابطه دستگاه‌ها در شبکه و مسیریابی به ‌وجود آمده‌است؛ باید آدرسIP یا این که نام‌ صاحب خانه و شماره درگاه را داشته باشیم .

 طراحی اپلیکیشن در مشهد

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

آیا شما هم در بحث سئو (SEO) نو فعالیت هستید؟ آیا به طراوت با مضمون‌ باصرفه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر آشنا گردیده اید؟ آیا عشق و علاقه دارید دانش و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید؟ راهنمای سئو برای افراد تازه کار بیش از سه میلیون بار بوسیله خوا‌نندگان سایت Moz مسئله مطالعه قرار گرفته می باشد و داده ها کاملی را برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو در اختیار شما قرار خواهد اعطا کرد . پیشنهاد می کنم حتماً این مطلب 10 فصلی را مطالعه کنید .

سئو در مشهد

سئو
چیست؟ سئو یا این که بهینه سازی برای موتورهای کاوش یک راهکار بازاریابی میباشد که بر روی چشم شدن اینترنت سایت در نتایج طبیعی (غیر پولی) موتورهای کاوشگر تمرکز می کند . سئو در برگیرنده عناصر فنی و خلاقانه میباشد که یک وب وب سایت برای بهبود جايگاه بندی، به دست آوردن ترافیک عمده و افزایش تدبیر در موضوع برند خود به آن ها نیاز خواهد داشت . همان طور که می دانید (شاید نیز نه!) سئو در برگیرنده مفاهم اکثری میباشد . از کلماتی که در سایت خویش قضیه استفاده قرار می دهید تا جور لینک و پیوند هایی که دیگر اینترنت سایت ها به تارنما شما می دهند، همگی بر روی سئو تاثیرگذار میباشند . در بعضا موارد، سئو تنها روشی می باشد که از طریق آن، موتورهای جستجو گر می توانند ساختار وبسایت شما را ادراک کنند .

سئو یا این که بهینه سازی تارنما تنها برای ایجاد سایت هایی که موتور کاوش پسند باشند، به فعالیت نمی رود . از سئو در اصل، برای خوب تر کردن تجربه کاربری بازدید کنندگان یک وب تارنما هم به کارگیری می شود . در نوین، ما معتقد هستیم که همگی این جوانب بایستی به خیر و خوبی در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا وب تارنما شما بتواند بهترین کارایی را از نظر سئو داشته باشد .

تقریباً همۀ کارداران کلیدی در سئو، در این راهنما بیان گردیده هست . از یافتن عبارات اساسی قابل قبولی که ترافیک بیشتری را به سمت تارنما شما روانه می کند تا فراگیری های حتمی برای پیوند بیلدینگ و در نهایت، بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجوگر! همۀ این موردها به گویش ساده، در این راهنما ابلاغ خواهند شد . در صورتی‌که تاءمل می فرمائید هیچ کدام از این مورد ها را به خوبی شعور نمی فرمایید یا این که اطلاعاتی در موضوع آنها ندارید نگران نباشید، شما صرفا نیستید . بسیاری از وبمسترها و صاحبان وب سایت ها، اطلاعات چندانی دربارۀ سئو ندارند و ما قصد داریم در این راهنما به شما یوزرها عزیز امداد کنیم .

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

برای تشخیص اصل یا قاچاق بودن موبایل حتمی هست خریدار ابتدا شناسه ۱۵ رقمی (IMEI) روی باکس دستگاه را به شماره‌ی ۷۷۷۷ اس ام اس نماید . همینطور می تواند با استعمال از کد دستوری #۷۷۷۷* و تعیین گزینه استعلام اصالت، قبلی از خرید و پرداخت هزینه، از اصالت تلفن همراه مطمئن شود .

بعد از آن موبایل یا تبلت خریداری گردیده باید در شبکه اپراتوری نیز فعال شود؛ بر این شالوده واجب می باشد خریدار کد فعال سازی (Activation Code) را هنگام خرید از فروشنده اخذ کند؛ به خریداران پیشنهاد می‌شود برای پیشگیری از هرگونه سوء به کارگیری احتمالی، کد فعال سازی را فورا به کارگیری و دستگاه را فعال کنند .

طراحی سایت در مشهد
سامانه همتا یا رجیستری تلفن همراه های هوشمند چه گونه استفاده کنیم برای راه‌اندازی نیز خریدار می بایست کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری کرده و عدد مربوط به مورد فعال سازی را گزینش کند . پس از آن شناسه بین‌المللی ۱۵ رقمی (IMEI) گوشی، کد فعال سازی مربوط به آن و شماره سیم‌کارتی را که می‌خواهد از آن به کارگیری نماید به ترتیب وارد ‌کند . پس از تائید داده ها وارد شده، پیام موفقیت‌آمیز بودن فرآیند، روی کاغذ موبایل قابل مشاهده است .

توجه: خریداران بایستی تمامی روند استعلام را خودشان انجام دهند و پس از اطمینان از اصالت گوشی زمینه نظر و رسمی و استاندارد بودن آن، تلفن یار قضیه نظر خود خریداری کنند .

تطبیق
شناسه گوشی با شناسه جعبه یک عدد دیگر از روند تشخیص اصل بودن موبایل تطبیق شناسه‌ی گوشی با کد درج گردیده روی جعبه‌ی دستگاه میباشد . بر این شالوده واجب هست خریدار کد دستوری #۰۶#* را شماره‌گری کرده و شناسه‌ی ۱۵ رقمی (IMEI) گوشی را دریافت کند . این کد بایستی با شناسه‌ی ثبت شده روی باکس دستگاه یک عدد باشد .

توجه: گوشی‌های دو سیم‌کارته دارنده دو شناسه IMEI و گوشی‌های یک‌سری سیم کارته دارنده یک سری IMEI هستند .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

 روش شناسایی گوشی های رجیستر شده از سوی دیگر کاربران می بایست به این نکته دقت نمایند که پس از فعال سازی، تلفن هم پا صرفا روی سیم‌کارت فعال شده، قابلیت استعمال از شبکه را خواهد داشت و در صورتی که دارنده موبایل یا تجهیز بخواهد از سیم‌کارت دیگری به کار گیری کند بایستی مراحل انتقال بهره‌بردار را با شماره گیری کد دستوری #۷۷۷۷* و ارسال عدد مربوط به مورد انتقال بهره‌بردار انجام دهند؛ در غیر این‌صورت گوشی تلفن هم پا روی سیم‌کارت نو صرفا به بازه ۳۰ روز قابل استعمال خواهد بود .

درهمین حال گوشی‌های اپل که در هم اکنون حاضر در کانال اپراتورها فعال هستند، درصورت بده بستان سیم‌کارت می بایست فرایند انتقال مالکیت را انجام دهند .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

لپ تاپ (Laptop) ها، یا این که همان کامپیوترهای کیفی _ که اما از نظر چگونگی تاشویی، اکثر کتابچه (Notebook) هستند- کامپیوترهایی میباشند فراوان برنا که عمر آن‌ها به زحمت به سه دهه می برسد . با این حال رشد کمی و کیفی آن‌ها تاکنون عجله متعددی داشته میباشد و اسمان روشن تری هم برای این صنعت پیش بینی می شود .

نگاهی به قبلی آلن کای (Alan Kay) از شرکت زیراکس، احتمالاً او‌لین کسی بود که در دهه ۱۹۷۰ طرح یک کامپیوتر قابل حمل دستی را به طور اصولی پایه ریزی کرد . او در این طرح رویایی، کامپیوتر هایی به مقدار یک دفترچه یادداشت را با اسم پیشنهادی داینابوک (Dynabook) ترسیم کرد که به راحتی قابل حمل بوده و بضاعت حفظ و حفظ تمام اطلاعات زمینه نیاز هر شخص را داشته باشند .
کای معتقد بود چنین کامپیوترهای قابل حملی باید چنان ساخته شوند که هر فرد بتواند یک عدد از آن‌ها را از آن خود داشته باشد و حتی برای داینابوک، تجهیزات و امکان های کانال بی سیم را نیز در نظر گرفت . با این هم اکنون خیر او و خیر کمپانی متبوعش، هیچکدام بخشی از اولین سازندگان کامپیوترهای کوچک قابل حمل نبودند، بلکه اولی لپ تاپ را یک انگلیسی به اسم ویلیام مگریج برای شرکت گرید سیستمز، در سال ۱۹۷۹ تولید . این کامپیوتر دارنده ۳۴۰ کیلوبایت حافظه از نوع حبابی (bubble) و نمایشگری از گونه اکترولومینسنت بود . ابتکار گرید بیش از یک پنجم وزن سبک ترین کامپیوترهای کاربردی آن مقطع را نداشت و ناسا آن را برای برنامه شاتل فضایی در اوایل دهه ۱۹۸۰ به عمل گرفت .
با این اکنون تا یکسری سال بعد از آن لپ تاپ ها به طور دورازشوخی برای بازار طراحی نشدند تا این‌که در سال ۱۹۸۳ کمپانی کامپیوتری گاویلان لپ تاپی ساخت که ۶۴ کیلوبایت یاد با دسترسی تصادفی (random access memory) یاRAM داشت و از یک ریزپردازنده ۸۰۸۸ به علاوه یک موشواره لمسی فایده می برد . این لپ تاپ سیستم عامل مخصوص به خود داشت و یک چاپگر قابل حمل هم آن را ملازمت می کرد که ۴ کیلوگرم وزن لپ تاپ و ۴/۶ کیلوگرم وزن چاپگر بود . درایو فلاپی نیز برای آن در نظر گرفته گردیده بود البته با دیگر کامپیوترها همساز کمبود .
با
تمام این مزایا گاویلان در این پروژه شکست خورد! سال بعد، غول صنعت کامپیوتر «اپل» Apple IIc را روانه بازار کرد، که اگرچه کامپیوتری در ابعاد یک نوت بوک بود اما به راستی یک لپ تاپ محسوب نمی شد . Apple IIc دارنده ۱۲۸ کیلوبایت حافظه، درایو فلاپی ۲۵/۵ اینچی، دو درگاه سریال، یک درگاه برای ماوس، کارت مودم، مبداء تغذیه خارجی و به صورت تاشونده بود .۵ کیلوگرم وزن داشت البته نمایشگر ۹ اینچی مونوکرومی آن انقطاع و سنگین وزن خیس بود . با این وجود کل این کامپیوتر قابلیت و امکان حمل تقریبا آسانی داشت و هر چند در مقایسه با لپ تاپ های امروزی شاید غیرقابل تحمل به لحاظ آید ولی در آن مقطع برای کار در منازل و مغازه ها استقبال خیر و خوبی از آن شد و تا پنج سال آنگاه هم کماکان در اوج ماند .
در سال ۱۹۸۶ هم IBM کامپیوتر فردی چندکاربردی خویش (IBM PC Convertible) را به بازار فرستاد که برخلاف Apple IIc یک لپ تاپ حقیقی وواقعی بود . این لپ تاپ همچون لپ تاپ گاویلان از یک ریزپردازنده مدل۸۰۸۸ استعمال می کرد ولی دارنده ۲۵۶ کیلوبایت حافظه، یک درایو فلاپی ۵/۳ اینچی، نمایشگر LCD، درگاه های موازی و محرمانه چاپگر و فضایی برای نصب مودم داخلی بود . کامپیوتر شخصی چندکاربردی IBM همراه با یک سری از نرم افزارهایی که ویژه آن پباده سازی شده بودند، نظیر ویرایشگر متن، تقویم، اتومبیل حساب و دفترچه تلفن عرضه می شد . وزنی حدود ۴/۵ کیلوگرم داشت و ۳۵۰۰ دلار فروخته می شد . موفقیت این دستگاه بی مثل بود و طلیعه دار تجارتی نو در عرصه لپ تاپ ها شد به طوری که توشیبا به زودی دنباله رو IBM شد و به دنبال آن شرکت های متعددی با حامی های توانا علمی و مالی به این قافله پیوستند .
از آن دوران تا به امروز سازندگان اکثری به این عرصه وارد گردیده و هر کدام در حد خود به بهبود لپ تاپ ها امداد کرده اند . لپ تاپ های امروزی پیچیده تر، سبک تر، شکیل خیس و خلاصه به آنچه که «کای» در نظر داشت نزدیکترند .
•آناتومی
لپ تاپ ها لپ تاپ ها مانند کلیه کامپیوترها از ریزپردازنده که در حکم راءس فرماندهی کامپیوتر است، فرمان می گیرند . پردازنده لپ تاپ از نوعی گزینش و یا این که طراحی می شود که کمترین مقدار مصرف برق را داشته باشد . امروزه وجود نرم افزار و دشوار افزاری که در فواصل عدم کار با ریزپردازنده لپ تاپ، آن را اصطلاحاً «به خواب ببرد»، واجب می کند .
آنها دارای صفحه نمایشی ای هستند که عموماً از نوع LCD هست و موشواره آن‌ها به رخ لمسی و مسطح است، اگر چه که همواره برای شغل های دقیق خیس و یا این که افرادی که موس های معمولی دارند، درگاه موس در نظر گرفته می شود . لپ تاپ ها از برق AC و یا این که باتری به تیتر مبداء تغذیه استعمال می کنند که هر چقدر مصرف آنها کمتر و نیز بضاعت ذخیره انرژی در باتری بخش اعظم باشد، این برای یک لپ تاپ مزیت محسوب می شود .
امروزه درگاه های متعددی به خواسته اتصال لپ تاپ به شبکه محلی (LAN)، خط تلفن، چاپگر و دیگر ابزار انتقال داده در لپ تاپ ها قرار داده می شوند . علاوه بر دیسک سخت که جز در بعضا لپ تاپ های ویژه زیاد کوچک، در داخل هر لپ تاپی قرار دارد، درایوهای جانبی سازگار با بقیه کامپیوترها، مانند درایو فلاپی (۵/۳ اینچی)، درایوCD و DVD (فقط برای قرائت داده ها و یا تلاوت ونوشتن، بسته به نوع نیاز) به رخ مضاعف فشرده (از نظر فیزیکی) بر روی لپ تاپ قرار داده می شوند . اما برخی لپ تاپ ها تنها دارنده یک درایو جانبی میباشند البته قابلیت طولانی تر کردن یا این که ردوبدل آن درایو با نوعی دیگر (در برخی موارد چه بسا سوای روشن و خاموش کردن لپ تاپ)، پیش بینی شده می باشد . دیسک سخت، RAM و سایر اجزای درونی لپ تاپ ها به طور کلی جز در اندازه ظاهری (که کوچکتر و سبک ترند) از حیث طرز عمل تفاوتی با اجزای مشابه در بقیه کامپیوترها ندارند .

طراحی سایت در مشهد

ورقه کلید لپ تاپ ها معمولاً شبیه بقیه ورقه کلید ها و بعضا موارد به رخ لمسی (لمس تصویر هر کلید بر روی نمایشگر و ذخیره برابر ارگان آن کلید مجازی در حافظه و در سود شبیه سازی عمل تایپ به وسیله یک ورقه کلید واقعی) میباشد . صورت همگانی لپ تاپ ها هم به صورت تاشو می‌باشد که در یک طرف نمایشگر و در پیش‌رو آن صفحه کلید و ماوس قرار دارند . بقیه اجزا مثل بلندگو ها و درایوهای جانبی هم بسته به پباده سازی سازندگان در طرفین جاسازی می شوند . حجم یک لپ تاپ عموماً با اندازه نمایشگر آن معقول می شود . وزن سبکتر نیز مزیت مهمی می‌باشد که به شدت مورد دقت خریداران می‌باشد .
امروزه لپ تاپ ها طوری ساخته می شوند که قابلیت و امکان upgrade کردن آن ها به آسانی امکان پذیر باشد .

سازندگان شرکت های چندملیتی با محوریت ایالات متحده و ژاپن در تولید اشکال لپ تاپ ها پیشگام اند و نصیب اعظم این بازار را در اختیار خود دارا‌هستند . از این جمله می بضاعت به شرکت های، اپل، کامپک، دل، اچ پی، آی بی ام، سونی و توشیبا اشاره کرد .
با این درحال حاضر بعضی کمپانی های آسیایی نیز در این حوزه وارد گردیده و هرچند محصول ها آنان هنوز به کیفیت تولیدات شرکت های معروف نرسیده است، ولی حضور آنان هر روز پررنگتر می شود که از این دربین نیز ال جی، سامسونگ و مگزونت قابل اشاره اند . نکته ای که در این میان قابل ذکر میباشد آن می باشد که عموماً یک لپ تاپ از یک کامپیوتر شخصی همسان کیفیت بهتری دارد . چرا که هر لپ تاپ به طور بدون نقص در شرکت سازنده، با اسباب و اثاث حساس ساخته شده و نرم افزار ارژینال هم روی آن نصب می شود؛ اما در زمینه کامپیوترهای شخصی - به خصوص در کشورهای دنیا سوم - اینگونه نیست .
قاعدتاً نظر به پیشرفتگی و پیچیدگی ایجاد لپ تاپ نمی توانایی از کشوری زیرا ایران توقع داشت در صف سازندگان قرار داشته باشد ولی اخیراً در قضیه مونتاژ بعضی لپ تاپ های ارزان قیمت، اقداماتی در میهن چهره گرفته می باشد .

طراحی اپلیکیشن در مشهد



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در نگاه اولیه به این شیء برنزی در نمایشگاه CES 2018، احتمالا فکر فرمایید با یک نوع تحت دریایی مواجه شده‌اید . ولی این ابزار جدید که Sensio Air نام دارد، به اشخاص یاری می نماید که به صورت معجزه‌آسایی از عامل ها حساسیت‌زا در محیط بیرون از خانه مطلع شوند و راهکاری برای پرهیز از بروز آلرژی در خویش بیابند . حساسیت‌های متفاوت تنفسی یا پوستی امروزه از عواملی هست که به صورت گسترده سلامت اشخاص را تهدید می‌کند یا این که باعث بروز علائمی آزار‌دهنده می‌شود . این ابزار که قابلیت نصب در سطح ها شهر‌های مختلف را دارد، با یاری سنسور‌های خود، عامل ها حساسیت‌زا در محیط را شناسایی مینماید و از طریق نرم افزار منحصر به فرد به خود، کاربر را با خبر می‌سازد .

سئو در مشهد

روش کارایی Sensio Air به این شکل هست که با قرارگیری در منزل کاربران، دستگاه آغاز به اندازه‌گیری و پایش ذرات هوا نظیر گردوغبار، گرده گیاهان و هاگ قارچ‌ها می‌کند . هنگامی علامت ها آلرژی در استفاده کننده ظاهر شد، او به‌راحتی می‌تواند ذرات جان دار در هوا را از روش اپلیکیشن اندروید یا این که آی‌او‌اس رؤیت نماید . این اپلیکیشن با ۲۲۰ سنسور دیگر در سر‌تا‌سر عالم در رابطه می باشد که برای میزان گیری آلودگی هوا و موقعیت جوی تعبیه شده‌اند . بعد نرم افزار با داده‌های جمع‌آوری شده حاذق هست به محض کشف ذرات یا این که شرایط حساسیت‌زا در محفظه اطراف کاربر، اخطاری برای وی ارسال کند . Sensio Air در دو سایز مختلف در آمریکا عرضه می‌گردد که ارزش سایز کوچکتر ۲۹۹ دلار و بها برای بعد ها بزرگ‌تر آن هزار دلار خواهد بود .

 



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour
هدایای شب یلدا عروس در آتلیه عروس و فیلمبرداری عروسی پوپک شرح داده می شود.

آتلیه عروس پوپک: در شب یلدا مرسوم است که خانواده داماد هدایای شب یلدا عروس را که از قبل تزیین کرده اند در سینی بزرگ و یا سبدهای زیبا بگذارند و با تعدای از بزرگان فامیل به منزل عروس ببرند. شب یلدا برای نوعروسان یکی از شب های خاطره انگیز می باشد. آنها تمام سعی خود را می کنند که میهمانی شب یلدا به بهترین شکل برگزار شود. بعضی از عروس و داماد ها برای شب یلدا از آتلیه عروس می خواهند که برای زنده نگه داشتن خاطره اولین شب یلدای مشترک عکس هایی به یادگار بگیرد.

هدایای شب یلدا عروس

برای عروس شب یلدا چه هدایایی می برند

از زمان های بسیار قدیم مرسوم بوده است که خانواده داماد در شب یلدا به منزل تازه عروس خود بروند و هدایایی را به عروس خانم تقدیم کنند. این رسم هم مانند رسم خلعتی جهت هدیه دادن است. هدایای شب یلدا عروس در بین اقوام مختلف ایرانی به آداب و رسوم آنها بستگی دارد. ولی معمولا هدایای شب یلدا عروس شامل مورد زیر می باشد:

  • انواع میوه ها (انار، موز، هندوانه، انگور، آناناس و …) که به بهترین شکل تزیین شده اند .
  • آجیل های رنگارنک (گردو، بادام، کشمش، تخمه و …) در ظروف شیک
  • نقل، شیرینی و کله قند که با روبان قرمز تزیین شده است.
  • لباس زمستانی برای عروس (پالتو، شال، شلوار، کفش زمستانی و …)، پارچه لباس مجلسی و چادر
  • طلا ( النگو، انگشتر، گردنبند، سکه و …) که بستگی به توان مالی خانواده ها دارد.

البته بعضی از خانواده های به دلیل این که سلیقه عروس خانم را نمی دانند به جای هدایای شب یلدا عروس، پول نقد به عروس خانم به عنوان هدیه می دهند.

هدایای شب یلدا برای داماد

عروس خانم ها علاوه بر دغدغه مراسم عروسی مانند انتخاب بهترین آتلیه فیلمبرداری عروسی، انتخاب لباس عروس، آرایشگاه و … نیز دغدغه پذیرایی باشکوه از خانواده داماد، در شب یلدا را دارند. آنها با تمام تلاش خود سعی می کنند که میوه ها، آجیل و شیرینی شب یلدا را به بهترین شکل تزیین کنند، در شب یلدا خانواده عروس هدایایی را که از قبل تهیه کرده اند به آقا داماد تقدیم می کنند، اصولا این هدایا شامل موارد زیر می باشد:

  • ساعت مچی
  • لباس زمستانی (بافت، شال گردن، شلوار، کفش و …)، پارچه پیراهن و شلوار

خیلی از خانواده برای برگزاری مراسم باشکوه شب یلدا، تزیین هدایای شب یلدا عروس و داماد را در بیرون انجام می دهند،همچنین از آتلیه عروس می خواهند که به منزل عروس بیاید و از این شب به یاد ماندنی عکس هایی به یادگار بگیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

آیا به مرورگر خاصی عشق و علاقه دارید؟ در شرای پاسخ این سؤال مثبت است، چرا چنین نظری دارید؟ برای بعضا از کاربران، تنوع افزونه‌ها اهمیت دوچندان متعددی دارااست و بعضا دیگر به دنبال مرورگری هستند که بهتر از رقبا، از اطراف سری آنان نگهداری نماید . با این حال، موضوعی که برای اکثری از یوزرها بیشترین اهمیت را دارد، سرعت مرورگر مذکور می‌باشد . ولی چرا بعضا مرورگرها سریع‌تر از رقبای خود هستند؟ میتوانیم این مسئله را در دو بخش فنی و بخش‌های مربوط به کاربر، توضیح بدهیم . در ادامه یار ما باشید .

سئو در مشهد

جنبه‌های
فنی هر یک از مرورگرها به نحو خاصی توسعه و گسترش پیدا کرده‌اند . رویکردهای مختلف در زمینه‌ی برنامه‌نویسی، نقش مهمی در سرعت لود صفحه ها وب ایفا میکند . در این مسئله باید به دو مشخصه مهم بپردازیم: موتور مرورگر و موتور جاوا اسکریپت .

موتور
مرورگر موتور مرورگر، مهم‌ترین عنصر هر مرورگری محسوب می‌شود . وظایفی مانند اجرای کدهای HTML و CSS و مورد ها امنیتی بر عهده‌ی این موتور می‌باشد . چنین موتورهایی لااقل باید بتوانند کدهای HTML و XML و عکس‌ها را سناریو دهند و فونت، رنگ و سایز متون را به نحوی که از قبلی مشخص و معلوم شده، نشان دهند . اکثری از موتورها از پس سناریو فایل‌های PDF و دیگر اسناد نیز برمی‌آیند .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

براي عروس شب يلدا چه هدايايي مي برند

از زمان هاي بسيار قديم مرسوم بوده است كه خانواده داماد در شب يلدا به منزل تازه عروس خود بروند و هدايايي را به عروس خانم تقديم كنند. اين رسم هم مانند رسم خلعتي جهت هديه دادن است. هداياي شب يلدا عروس در بين اقوام مختلف ايراني به آداب و رسوم آنها بستگي دارد. ولي معمولا هداياي شب يلدا عروس شامل مورد زير مي باشد:

  • انواع ميوه ها (انار، موز، هندوانه، انگور، آناناس و …) كه به بهترين شكل تزيين شده اند .
  • آجيل هاي رنگارنك (گردو، بادام، كشمش، تخمه و …) در ظروف شيك
  • نقل، شيريني و كله قند كه با روبان قرمز تزيين شده است.
  • لباس زمستاني براي عروس (پالتو، شال، شلوار، كفش زمستاني و …)، پارچه لباس مجلسي و چادر
  • طلا ( النگو، انگشتر، گردنبند، سكه و …) كه بستگي به توان مالي خانواده ها دارد.

البته بعضي از خانواده هاي به دليل اين كه سليقه عروس خانم را نمي دانند به جاي هداياي شب يلدا عروس، پول نقد به عروس خانم به عنوان هديه مي دهند.

هداياي شب يلدا براي داماد

عروس خانم ها علاوه بر دغدغه مراسم عروسي مانند انتخاب بهترين آتليه فيلمبرداري عروسي، انتخاب لباس عروس، آرايشگاه و … نيز دغدغه پذيرايي باشكوه از خانواده داماد، در شب يلدا را دارند. آنها با تمام تلاش خود سعي مي كنند كه ميوه ها، آجيل و شيريني شب يلدا را به بهترين شكل تزيين كنند، در شب يلدا خانواده عروس هدايايي را كه از قبل تهيه كرده اند به آقا داماد تقديم مي كنند، اصولا اين هدايا شامل موارد زير مي باشد:

هداياي شب يلدا عروس

  • ساعت مچي
  • لباس زمستاني (بافت، شال گردن، شلوار، كفش و …)، پارچه پيراهن و شلوار

خيلي از خانواده براي برگزاري مراسم باشكوه شب يلدا، تزيين هداياي شب يلدا عروس و داماد را در بيرون انجام مي دهند،همچنين از آتليه عروس مي خواهند كه به منزل عروس بيايد و از اين شب به ياد ماندني عكس هايي به يادگار بگيرد.

 
 

 



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

این چیز جدیدی نمی‌باشد که بگوییم اینستاگرام باز نیز به سراغ ویژگی‌های اسنپ چت رفته و آن ها را با یه خرده تغییر به پلتفرم جذاب خود آورده . مثلا همین استوری‌های محبوبی که این روزها همه ما درگیرشان هستیم، در اصل برای اسنپ چت بودند و بعدا پایشان به اینستاگرام باز شد .

حال این موضوعی که برایتان گفتم باز نیز واقعه افتاده و اینستاگرام با الهام از خصوصیت اسنپ کد اسنپ چت،‌ خصوصیت نیم تگ را در اختیار کاربرانش قرار داده که با آن می‌شود خیلی راحت لیست دوستان خوب را بسط بخشید .

طراحی سایت در مشهد

به لطف این ویژگی، یک کد دیجیتالی یگانه و منحصر به فرد در اختیار هر استفاده کننده قرار می‌گیرد که کاربران دیگر با نسخه برداری آن می‌توانند خیلی سریع خیس یک شخص را به دایره دوستانشان بیشتر نمایند . ولی نیم تگ اینستاگرام نسبت به اسنپ کد پیشرفت‌هایی داشته و دست کاربر برای تغییر و فردی سازی کدهای دیجیتالی گشوده خواهد بود .

برای هر کد دیجیتالی سه تم رنگی، اموجی و سلفی وجود دارد که کاربر قادر است از بین این سه یک عدد را انتخاب کند . جالب‌ تر این که هر یک از این تم‌ها را هم می‌شود شخصی سازی کرد . برای مثال می‌توان اموجی‌های تم اموجی را تغییر و تحول داد و ظاهر متفاوتی به کدهای دیجیتالی داد .

نیم
تگ های اینستاگرام
برای دسترسی به نیم تگ و فردی سازی آن، آغاز می بایست به صفحه پروفایل خود بروید . هم اکنون درصورتی که تلفن همراه اندرویدی دارید کافیست آیکون نیم تگ که بالای صفحه قرار گرفته را لمس فرمائید . البته در حالتی که استفاده کننده موبایل‌های شرکت اپل هستید برای دسترسی به این آیکون بایستی ابتدا به سراغ آیکون سه خط افقی بروید و منوی کشویی آن را خارج بکشید . آن وقت در‌صورتی‌که به این منو خوب نگاه نمایید آیکون نیم تگ را خواهید روءیت کرد .

نیم
تگ های اینستاگرام
با فشردن آیکون نیم تگ یک راست به کاغذ شخصی سازی آن ارجاع داده می‌شوید و حال می توانید هر طور که میخواهید ظاهر کد دیجیتالی خود را تغییر تحول دهید . برای تغییر و تحول تم‌ها هم تنها کافیست اسم آنها را لمس فرمائید تا تم بعدی در در مقابلتان ظواهر شود . وقتی که به تم بعدی برده شدید میتوانید با لمس صفحه، رنگ یا این که اموجی‌های آن تم را تغییر و تحول دهید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

کارتان که با فردی سازی نیم تگتان تمام شد نوبت به این می رسد که یاد بگیرید چطور نیم تگ بقیه افراد را سریعا نسخه برداری فرمایید و آن ها را به توده دوستان عزیز مجازی خود بیاورید . برای این عمل بهترین روش این هست که به ورقه اکسپلور بروید و از نوار بالایی، آیکون نیم تگ را بفشارید .

با این کار دوربین موبایلتان فعال میگردد و آن وقت فراهم اید که نیم تگ دیگرافراد را نسخه برداری کنید . به محض اسکن نیم تگ یک شخص، پروفایل آن طرف در اختیارتان قرار می‌گیرد و می توانید او را دنبال فرمایید .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد , طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

برای ذخیره‌سازی تصاویر می بایست حجم داده ها را تا جایی که ممکن می باشد کاهش اعطا کرد و اساس تمام روش‌های فشرده‌سازی کنار گذاردن بخش‌هایی از اطلاعات و داده‌ها میباشد .
ضریب یا نسبت فشرده‌سازی می‌باشد که میزان و در صد کنار گذاشتن داده ها را مشخص و معلوم مینماید . این خط مش ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات را آسان‌تر میکند و پهنای‌باند و فرکانس زمینه نیاز کاهش می یابد .

امروزه روش‌هایی متفاوت و پیشرفته برای فشرده‌سازی وجود دارد . فشرده‌سازی تصویر از این اصل اصلی تبعیت می نماید که چشم انسان حد فاصل دو عنصر چهره‌ای نزدیک به هم را یکسان چشم و تمایز آنها را نمی‌تواند تشخیص دهد . همینطور اثر نور و روشنایی و تصویر برای زمان مدت معینی در چشم باقی ما‌نده و از بین نمی‌رود که این ویژگی در ایجاد تصاویر متحرک قضیه توجه بوده میباشد .

سئو در مشهد

رویه
JPEG نام این فرمت در واقع مخفف عبارات JOINT PHOTOGRAPHIC EXPERT GROUP می باشد . از این رویکرد در فشرده‌سازی عکس و تصاویر گرافیکی بومی استفاده میگردد JPEG اولی و ساده‌ترین رویکرد در فشرده‌سازی تصویر هست به همین ادله در ابتدا همت شد برای فشرده‌سازی تصاویر متحرک زمینه به کارگیری قرار گیرد . برای این مراد تصاویر به فیس قاب به کادر نظیر عکس فشرده می‌شدند وبا ابتکار روش MOTION JPEG برای رابطه دادن این عکس‌ها به هم همت شد که با مشکلاتی همپا بود .

راه و روش
MPEG نام این فرمت مخفف عبارت MOVING PICTURE EXOERT GROUP می‌باشد . این شیوه در اولِ سال 90 اختراع شد و در آن اطلاعات تصویر با سرعت حدود 5/1 مگابیت بر ثانیه انتقال پیدا میکرد که در تهیه تصاویر ویدئویی به کارگیری می شد . با این خط مش امکان ذخیره حدود 650 مگابایت اطلاعات مساوی حدود 70 دقیقه تصویر متحرک در یک دیسک به وجود آمد . در MPEG بیت‌های داده ها به رخ سریال ارسال می گردند و به یاور آن ها بیت‌های کنترل و هماهنگ‌کننده هم ارسال میگردند که حالت و نحوه قرارگیری بیت‌های اطلاعاتی را برای انتقال و تصویب داده ها صدا و تصویر انتخاب می‌کند .

شیوه
MP3 MP3 هم روشی برای فشرده سازی داده ها صوتی به ویژه موسیقی است که از نحوه آن حجم زیادی از اطلاعات صوتی در فضای تقریبا کوچکی ذخیره میشود .

منش
MPEG2 در رویه MPEG2 از ضریب فشرده‌سازی بالاتری به کارگیری می‌شود و قابلیت و امکان دسترسی به اطلاعات 3 تا 15 مگابیت بر ثانیه هست از این روش در دی‌وی‌دی‌های امروزی استعمال می‌شود در اینجا هم هر کادر چهره ای مشتمل بر یکسری سطر از اطلاعات دیجیتالی است .

خط مش
MPEG 4

از این خط مش برای تجهیزاتی که با انتقال سرعت بالا یا نماید داده ها سرو فعالیت دارا هستند استفاده میگردد . این رویه بضاعت و توان جبران غلط و ارائه تصویر با کیفیت بالا را داراست . قضیه اشتباه و جبران آن در مسئله تلفن‌های همپا و کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها و شبکه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هست .

در کانال های کامپیوتری باید تصویر برای کاربرانی که از مودم‌های پرسرعت یا نماید استعمال می‌نمایند به نیکی سناریو داده شود، در چنین حالتی منش MPEG 4 مناسب می‌باشد . از این رویکرد در دوربین‌های تلویزیونی نیز به کار گیری میشود .

ایده مهم این رویکرد تقسیم یک قاب ویدئویی به یک یا این که چندین موضوع می‌باشد که مطابق قاعده خاصی کنار نیز قرار می گیرند مثل درختی که از روی برگ‌های آن بتوان به شاخه تنه یا ریشه آن دست یافت .

هر برگ می‌تواند مشتمل بر یک قضیه صوتی یا چهره‌ای باشد . هر کدام از این اجزا به چهره جداازهم و غیروابسته قابل کپی و یا انتقال می‌باشند . این تکنیک را با فراگیری زبان می‌توان مقایسه کرد . همان‌طوری‌که در فراگیری لهجه عبارات به رخ جدا از هم و غیروابسته قرار داده می گردند و ما با تروتمیز کردن آن جمله‌ها خاصی می‌سازیم و میتوانیم در یک‌سری جمله، لغات مشترک را فقط یک‌بار بنویسیم و هنگام مرتب کردن آنها به لغات مشترک رجوع و برگشت کنیم، در اینجا نیز هر یک از این اجزا یک مسئله مختص را مشخص و معلوم می‌نماید و ما می‌توانیم اجزا مشترک را فقط یک‌بار به کار ببریم و هنگام ساختن موضوع به آن‌ها بازگشت کنیم . هر یک از موضوعات هم می توانند با موضوعات دیگر ادغام و مجموعه جدیدی را به وجود آورند .

این موضوع باعث انعطاف‌پذیری و کاربرد مضاعف رویکرد MPEG4 می گردد . برای مثال به صحنه بازی تنیس اعتنا فرمائید . در یک بازی تنیس میتوان صحنه را به دو مسئله بازیکن و زمین بازی تقسیم کرد زمین بازی همواره ثابت می باشد بنا بر این بعنوان یک موضوع ثابت همواره تکرار می‌شود ولی بازیکن همواره در درحال حاضر تکان می‌باشد و چندین مسئله مختلف خواهد بود .

این قضیه باعث کاهش پهنای باند اشغالی به وسیله تصاویر دیجیتالی می گردد . اعتنا داشته باشید که علاوه بر سیگنال‌های مربوط به این موضوعات سیگنال های هماهنگ کننده‌ای نیز وجود دارا‌هستند که طریق ادغام و قرارگیری صحیح موضوعات را معین میکند .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

در قصه علمی تخیلی راهنمای مسافر به کهکشان، یک بابل فیش زردرنگ (یک گونه ماهی کوچک) را در گوش خویش قرار می‌دهید تا ترجمه‌ها را تخت گاز دریافت فرمایید . در دنیای واقعی، گوگل یک راه‌ حل موقتا ارائه داده است . یک جفت ایرباد ۱۵۹ دلاری به نام پیکسل بادز . این وسیله هم خوانی با تلفن‌های هوشمند پیکسل و نرم افزار گوگل ترنسلیت، به ترجمه‌ی کاربردی زمان واقعی می‌پردازد .

طراحی سایت در مشهد

بابل
فیش
در یک طرف شخص ایرباد را در گوش خویش قرار میدهد و مخاطب او ترجمه را دریافت میکند . کاربر ایرباد به گویش ساکن خود، برای مثال انگلیسی پیش‌فرض صحبت می‌کند و اپلیکیشن، صحبت‌های او را ترجمه و روی تلفن پخش می کند . مخاطب در آن طرف خط تلفن جواب می‌دهد، این پاسخ ترجمه و از طرز ایرباد پخش می گردد .

گوگل ترنسلیت در درحال حاضر حاضر ویژگی مکالمه را دارااست و اپلیکیشن‌های iOS و اندروید آن قابلیت و امکان کلام دو استفاده کننده را ارائه می دهند و به‌صورت مداد به محاسبه‌ی زبان و بعد ترجمه‌ی آن می پردازد . البته نویز پس‌زمینه قادر است ادراک گفته‌های اشخاص و همچنین تشخیص بازه توقف مکالمه و شروع ترجمه را سخت سازد .

طراحی اپلیکیشن

پیکسل بادز این مشکل را برطرف کرده است، زیرا استفاده کننده قادر است در حین حرف انگشت خود را در سمت راست ایرباد جنبش دهد . تقسیم تعامل بین تلفن و ایرباد امکان کنترل میکروفون را برای هر فرد آماده می‌کند و به نگهداری تماس چشمی گوینده ها هم کمک میکند و دیگر نیازی به جابه‌جایی تلفن نخواهند داشت .

پیکسل بادز ظاهر مسخره‌ای دارااست و ممکن می‌باشد به‌خوبی در گوش شما جای نگیرد . تهیه و تنظیم و تطبیق آنها با تلفن نیز طاقت فرسا می‌باشد . اما می‌توان سخت‌افزار آن را تصحیح کرد . پیکسل بادز عهدوپیمان رابطه قابل شعور در میان زبان‌ها را در بازه زمانی حقیقی و واقعی داده است .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

کسانی را که از اینترنت استفاده می کنند، می توانایی به دو گونه تقسیم کرد؛ برخی از افراد گذشته از وارد شدن به اینترنت، انگیزه خویش را مشخص می نمایند و به محض برطرف شدن آن، از اینترنت بیرون می شوند . تیم دیگری که وارد اینترنت می شوند، سوای آن که انگیزه خاصی داشته باشند، به اینترنت روی می آوردند؛ تا ممکن است بتوانند از مشکل ها خود رهایی پیدا کنند . این جور استفاده، سبب ساز می شود که ارتباط شخص با اطرافیانش به تدریج اندک شود .

بعضی از اشخاص آشنا با فضای رسانه معتقدند که در جامعه دینی، می بایست تمدن دینی، رسانه های کارآمد و جدید (مانند اینترنت) را به خدمت خویش درآورد و از آن به تیتر وسیله انتشار معارف و فرهنگ و تمدن خویش به کار گیری کند؛ ولی یک چک مختصر بر روی جامعه اینترنتی ایران، نشان می دهد که موقعیت به نوع ای دیگر است . در حالا حاضر، روز به روز شاهد برنده شدن سبک معاش اینترنتی بر شهروندان اینترنتی هستیم؛ به نوع ای که بعضا از کارشناسان از آن به «گارد گشوده جامعه ایرانی در پیش‌روی اینترنت» تعبیروتفسیر می نمایند .

به طور کلی، کسانی که برای استفاده از رسانه ای نظیر اینترنت، برنامه و آشنایی صحت نداشته باشند، مقهور آن خواهند شد و زیر تأثیر آن، سبک معاش شان هم دستخوش تغییر‌و تحول خواهد شد؛ زیرا ماهواره، اینترنت و وسایل رابطه جمعی در زمان حرفه آوری، کارایی می کنند سبک زندگی و نوع پوشش و کردار مردمان در دهکدة جهانی را تا حد زیادی مشابه هم سازند؛ اما هیچ کس فارغ از پذیرفتن نام و نشان حقیقی و واقعی خود که تحت تأثیر دین، سنت و رسوم کشورش می باشد، نمی تواند به سبک صحیحی از زندگی دست یابد .

طراحی سئو در مشهد

 

ارتقاء کیفیت و کمیت پژوهش ها علمی، نزدیک شدن مردم به یکدیگر، برقراری رابطه صوتی و چهره یی با اقتصادی ترین روش، صرفه جویی در وقت و هزینه و قابلیت دسترسی به جدیدترین مباحث علمی روز، از گزاره مزایای استفاده از اینترنت می باشند .

1 .
تبدیل عالم به دهکده جهانی
تولید تغییرات گسترده جهانی بعد از آن از صورت گیری اینترنت، بسیاری را به این اعتقاد رسانده که اینترنت، برهان بخش اعظمی از تغییرات فرهنگی و فنی در حوزه های متعدد زندگی روزمره میباشد .

2 .
آموزش و پژوهش اینترنتی شکی نمی باشد که وب با ظرفیت های مو جود در آن، با کنار گذاشتن محدودیت های زمانی و مکانی و با امکان به کار گیری از تمام قالب های سمعی و بصری موجود، می تواند نظام یادگیری را متحول سازد .

امروزه یکی از رایج ترین کاربردهای اینترنت، استعمال از آن جهت فراگیری و پژوهش می باشد . تعداد بسیار مدارس و مرکزها عالی آموزشی، دانش کده ها و دانشگاه های اینترنتی در کنار پژوهشکده ها و پژوهشگاه ها و مرکز ها تحقیقاتی، ابلاغ گر این مورد می‌باشد .

3 .
شهروند الکترونیکی «ارائه خدمات ارتباطی»، کارکرد پرمصرف و کلیدی اینترنت میباشد و یک عدد یکی، از دست اندرکاران اساسی جذب و عشق و علاقه مند شدن اشخاص به اینترنت می‌باشد .

4 .
دولت الکترونیک مفهوم دیگری که در تعیین سبک معاش تأثیر مهمی دارد، «دولت الکترونیک» است که به کارگیری از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی، به خواسته ارائه سرویس ها دولتی، به چهره به هنگام و مستقیم به شهروندان می باشد . دولت الکترونیک به اشخاص وام ها لازم را جهت دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی و زمان های گسترده خیس را برای مشارکت در برنامه ها در اختیار اشخاص قرار می دهد .

5 .
اقتصاد و تجارت الکترونیک اینترنت هزاران شغل برای کارکنان صنعت های رسانه ای آماده ساخته و به فیس غیرمستقیم برای میلیون ها خانواده دیگر، شرایطی را فراهم کرده است؛ تا معاش خودشان را از روش عمل های مربوط به اینترنت، تأمین نمایند .

ب .
اثرات منفی وب بر سبک زندگی وب توانسته میباشد بعد ها جدید ای به سبک زندگی بدهد . هر یکسری به کارگیری از آن توانسته هست بسیاری از مشکلات جان دار در زندگی را حل نماید، اما نسل بشر را مبتلا مشکلات متعددی کرده است؛ اما تأثیر حرفه آوری اینترنت در این زمینه، بدون واسطه نیست و بیشتر تابع جور به کار گیری از آن و هم بسته به متغیرهای سن، جنس، تحصیلات و غیره است؛ مشکلاتی مثل استفاده تفریحی و غیرعلمی، دسترسی به مسائل غیر اخلاقی، عدم وجود محدودیت در به کار گیری برای قشرهای گوناگون و . . . .

1 .
تبدیل وب به ارزش امروزه با تعابیری همچون «اینترنت، بخشی از لاینفک معاش بشر است» و «به کسی که وب بلد نباشد، بی سواد می گویند» و «دنیا، دنیای اینترنت و کامپیوتر است» روبه رو هستیم . هر یک سری این کلمه ها به نوعی بیان گر عمومی شدن اینترنت می باشند، البته اجباری جامعه را به سمتی سوق می دهند که عاقبت ابزاری همچون وب را به تیتر یک قیمت بپذیرد .

این جور کردار با اینترنت، به جای این که شخص مستمند به آن را با آن مشغول سازد، نوعی احساس نیاز کاذب در وی به وجود می آورد . بنابراین، کسانی که شاید مخاطب حقیقی وواقعی این رسانه نباشند هم جذب حواشی آن می شوند و در سود . به شخصیت و ساختار فکری و رفتارها و کنش های اجتماعی آن‌ها لطمه وارد می شود .

2 .
قبض و بسط باورها پژوهش ها مؤید نظرها کارشناسان مذهبی در خصوص تأثیر منفی اینترنت بر باورها و نام و نشان فرهنگی جوانان جامعه می باشد .

این مورد نشان دهنده این است که تأثیر نهادهایی چون آیین در نام و نشان دادن به جوانان، در اینترنت، اندک رنگ گردیده است؛ اما نشان دهندة این نیز میباشد که مؤلفه های نام‌و‌نشان یابی جوان ها در رسانه اینترنت، بیرون از ارزیابی مراجع فقهی و ساختارهای قانونی متولی چک بر آن می‌باشد و بی شک تداوم این اندک رنگ بودن تأثیر مراجع فقهی در اینترنت، منجر به شکل گیری نسلی از جوان ها خواهد شد که دین در معاش آن‌ها کمترین نقش را خواهد داشت .

متأسفانه اکثر وقت ها برنامه های اجرا گردیده در اینترنت، به ویژه در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، بدون مطالعه مخاطبین و سوای توجه به موقعیت علمی و فرهنگی آن ها تدارک چشم شده می‌باشد .

3 .
افشای اسرار شخصی محققان براین باورند که یکی از کارکردهای دیوانه اینترنت، این میباشد که هراس های معمول در تعاملات اجتماعی را از بین می پیروزی و به همین دلیل، اشخاص در ارتباطات اینترنتی به عدم بازداری شخصی و خودافشاگری برای ایجاد صمیمیت در گیر می شوند . گمنام بودن کاربر اینترنت، یک عدد دیگر از دلایلی می باشد که قابلیت خودافشاگری را در اینترنت، ارتقا می دهد؛ ولی حقیقت این می‌باشد که همواره کسانی هستند که قصد دارند با به دست آوردن اطلاعات شخصی، از این اسرار سوء به کارگیری می نمایند . با یک جست وجوی مختصر در اینترنت، متوجه حجم فراوان زیادی از افراد می شویم که به علت اعتماد به سایر افراد و افشای اسرار فردی شان، خیر صرفا در معاش مجازی، بلکه در فضای حقیقی وواقعی هم در گیر مشکل ها فراوانی گردیده اند .

4 .
بعد از آن خانوادگی نتایج یک تحقیق انجام شده بر روی عده ای از دانشجو یان نشان می دهد که مقدار به کارگیری از وب بر متغیرهای کاهش عمل روزانه، بی اعتمادی والدین نسبت به فرزندان، کاهش ارتباطات فیس به چهره، کناره گیری و کاهش کار های اجتماعی آنان، تأثیر داشته می باشد . علاوه بر این مسئله، استعمال اشتباه از اینترنت، موجب صورت گیری پدیده های ناخوشایندی در زندگی خانواده ها شده میباشد .

5 .
مشکل‌ها فردی در
بُعد فردی، تحولات منفی اینترنت را می بضاعت از جنبة اثرات جسمانی و اثرات کم عقل زیر مورد نظارت قرار داد:
5 .1 .
اثرات جسمی
استفاده مداوم از اینترنت و به اصطلاح نشستن مستمر پشت میز رایانه، موجب ساخت اختلالات جسمانی در اشخاص می شود .

5 .1 .1 .
خلل ها بینایی
فعالیت مداوم با رایانه، سبب تولید پیرچشمی زودرس می شود . 70 درصد گران قدر سالانی که درگیر کار با رایانه هستند، به استدلال نگاه ممتد به ورقه مانیتور و کار طولانی بازه زمانی با رایانه، به علامت ها سندرم بصیرت مبتلا می‌باشند و ولی خردسال ها به دلایل عدم اعتنا به مساله بهداشتی و بی توجهی به پباده سازی صندلی های کامپیوتر جهت آنها، برای ابتلا به این سندرم، مستعدترند .

5 .1 .2 .
صدمات سیستم اسکلتی
60% افرادی که با رایانه فعالیت می کنند، به علت نشستن نامطلوب پشت میز رایانه و عدم استفاده از میز مناسب، دچار مشکل‌ها اسکلتی و عضلانی می شوند .

5 .1 .3 .
چاقی
ارتقا ساعاتی که اشخاص پای تلویزیون و وب صرف می کنند، به ویژه وقتی که بدون توجه، همپا با آن چیزی می خورند، باعث بروز چاقی در آنان می شود .

5 .2 .
اثرات روانی
بخش اعظم مشکل‌ها به وجود آمده با آن گاه خل وچل در کاربران اینترنت، در کاربرانی گزارش شده که به کار گیری جنون آمیزی از این رسانه داشته اند؛ یعنی کاربرانی که حد و مرزی برای به کار گیری از این ابزار نداشته و بدون هیچ برنامه خاصی از آن استعمال کرده اند .

5 .2 .1 .
اعتیاد اینترنتی
تغییر تحول سبک زندگی، به مراد مصرف بازه اکثر در اینترنت، پرهیز از عمل های اساسی زندگی به خواسته صرف وقت اکثر در اینترنت، کاهش روابط اجتماعی، نادیده گرفتن خانواده و دوستان و مشکلات مالی و تحصیلی، بعضی از پیامدهایی هستند که در انتظار معتادان اینترنتی می باشند .

همینطور اشخاص معتاد به اینترنت، اندک رو، خجالتی، دارای مشکل‌ها خواب، تحصیلی، تنهایی و جسمی، دارنده اضطراب و افسردگی و در گیر به خودبیمارپنداری، آلرژی شخصی و پرخاش گری می باشند .



:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

یکی از حیاتی ترین و کاربردی ترین ابزار کسب و فعالیت و کار در جامعه مدرن سوای شک وتردید طراحی وب سایت می باشد . Web Design یا این که طراحی تارنما به مجموعه ای از برگه های وب گفته می شود که مشتمل بر تصاویر و ویدئوها و متون و بقیه پوشه های دیجیتالی هست . داده ها و اطلاعاتی که در طراحی تارنما از آن به کار گیری می شود از طریق اینترنت بر روی سرورهایی که بر روی دیتا سنتر وجود دارد قرار گرفته می باشد . هنگامی که شما کار طراحی وب سایت خویش را به نقطه پايان برسانید آن را به سرور انتقال می دهید و دامنه یا این که نام سایت خود را که می بایست از قبلی خریداری فرمایید را به آن اختصاص داده و حالا در هر نقطه ای از عالم قابل مشاهده خواهید بود . در این نوشتار بر آن شدیم که مواقعی را در جهت شرح اهمیت پباده سازی تارنما بیان کنیم .

طراحی سایت در مشهد

اهمیت
طراحی سایت بازاریابی
دیجیتال و ارتباط آن با پباده سازی سایت در موضوع دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در بخش مقاله‌ها فراگیری پباده سازی وب سایت مطالب مختلفی را ارائه دادیم . رابطه پباده سازی وبسایت با بازاریابی نیز ارتباطی نزدیک و دو سویه می باشد که هر کدام می توانند بر موفقیت یا این که عدم پیروزی دیگری تأثیر گذار باشند . حضور تمام وقت شما در تمامی نقاط دنیا سوای هیچ محدودیت زمانی و مکانی و خرید و فروش فرآورده و یا این که سرویس ها و هم دسترسی به اطلاعات از موارد مهمی هست که پباده سازی تارنما در اختیار بازاریابان قرار می دهد و این در حالی می باشد که پباده سازی وب سایت به نسبت دیگر منش های تبلیغاتی هزینه دوچندان کمتری را نیاز داراست .

اهمیت
پباده سازی سایت طراحی
تارنما و ارائه خدمات یکی از خدمات اساسی که در پباده سازی تارنما برای مشتریان کالاهای شما قابل ارائه می شود آموزش به کار گیری از کالاهای شما به صورت؛ متن، تصویر و ویدئو می باشد که می توانید حجم زیادی از مراجعات حضوری را کاهش داده و به مشتریان هم امداد نماید سوای اختصاص دوران زیاد و یا این که گاهاً هزینه، فراگیری استعمال از متاع را بر روی اینترنت وبسایت مشاهده کنند . اهمیت طراحی سایت در مشاجره فراگیری فقط به فراگیری به کار گیری از کالاها محدود نمی شود و بخش اعظمی از فراگیری های علمی و تخصصی با رویکرد اندازی طراحی وب سایت آموزشی قابلیت و امکان پذیر می باشد . این نوع یادگرفتن علاوه بر آسوده بودن ارزان نیز تمام می شود از هزینه های بالای اجاره یا این که خرید محل مناسب و تجهیز آن برای یادگرفتن خبری نخواهد بود .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

اهمیت
پباده سازی سایت مبحث
تعامل با مشتری با طراحی سایت ولی احتمالا با جرأت بتوان اعلام کرد یک عدد از کلیدی ترین دلایل اهمیت طراحی سایت نقشی می باشد که پباده سازی وب سایت در ساخت تعامل مثبت در بین یوزرها و مشتریان سابق و تازه با مدیران و صاحبان کسب و کار دارااست و به چهره دو طرفه می توانند منظور ها انتظارات و تبلیغات خود را اطلاع رسانی نمایند و یا این که با انجام نظر سنجی ها محصولات خود را از روءیت کرد مشتریان چک نمایند . قابلیت تعامل مشتری با مدیران کمپانی ها و کسب و امور به وسیله بخش های ارتباط با ما و نظرات و پیشنهادات فراهم می گردد و حتی می توانایی فروم ها و انجمن هایی را در وب سایت در حیث گرفت .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour

این
جمله به این مفهوم می باشد که مالک اینترنت وب سایت از طراحی و ایجاد اینترنت تارنما چه خواسته و انتظاری داراست و این که قرار می باشد با داشتن یک سایت عالی به چه نتیجه ای رسد ؟
هر کسی از ساخت و پباده سازی وب وبسایت منظوری مختص را دنبال می نماید ، بعضی به دنبال شناخته شدن کسب و کار و تجارت شان میباشند و برخی از اشخاص دیگر نیز به دنبال فروش محصولات خود به فیس اینترنتی می باشند چون این گونه معتقد میباشند که از شیوه وب سهل تر می بضاعت به فروش تولیدات و سرویس ها پرداخت و دیگر نیاز به مکان و مقطع خاصی نمیباشد .

پباده سازی سایت برای هر فردی با هر نیتی که داراست یک مورد کلیدی و مهم میباشد و اشخاص با داشتن یک برنامه ریزی درست و ظریف می توانند از این مورد به کار گیری نموده و ان را به شایسته ترین نحو پیش ببرند . تمام این عمل ها به خاطر پیشرفت کردن در فعالیت ها می باشد برای مثال درصورتی که شخصی در موضوع ی فروش کالا و یا خدمات خاصی عمل می نماید تمایل دارد تا به هر صورتی که گردیده بازدید کنندگان از سایت خویش را افزایش دهد و بیش تر از قبل محصول ها خود را بفروشد .

علاوه بر داشتن سایت باید روش به کار گیری درست از آن را هم بدانید و اقتدار و بضاعت این را داشته باشید که با امداد روش های گوناگون ترافیک وب وب سایت تان را ارتقاء داده و بالا ببرید به تیتر نمونه برای وبسایت محتوای نو و تازه بگذارید و یا از مطالب مطلوب و عکس های جالب به کار گیری فرمائید و در کل کاری فرمایید که پباده سازی اینترنت وب سایت خوب و استفاده کننده پسند داشته باشید .

 

 

هر چه ترافیک اینترنت وبسایت خود را به نحوی ارتقا دهید از آن طرف منجر می شود تا مشتری ها یتان نیز دوچندان تر شوند و این برای شما مفید و مطلوب خواهد بود چون فیض زیادی را نسیب تان خواهد کرد .

کارایی نمائید تا اشخاصی را پیدا نمائید که با زمینه کاری شما هماهنگ باشند و مرتبط با مسئله کاری شما کار کنند ، این استارت خیر برای شما خواهد شد و می توانید بر روی این اشخاص سرمایه گذاری فرمایید . شما می توانید با اسانی با این افراد تعامل کرده و از آن ها بخواهید تا اندک کم آن‌گاه از مدتی محتوای تارنما تان را در وبلاگ و یا وب وب سایت خویش شان منتشر نمایند و هم چنین در صورتی‌که در کانال ها و رسانه های اجتماعی هم فعال می باشند در آن جا نیز صفحه منحصر داشته و متن ها و مطالب حیاتی را ان جا به اشتراک بگذارند و تمام مطالب را منتشر کنند .

طراحی سایت در مشهد

تکثیر مطالب به مرور بازه زمانی مشتری های بیش تری را به سمت تان می کشاند و این برای شما یعنی نتیجه بیش تر و بهره بسیار .

این نکته را بدانید که اکثر افراد و کسانی که شما را می شناسند و عضو اینترنت لاگ و یا این که وب تارنما شما می شوند به طریقی به شما عشق و علاقه ‌مند بوده که این کار را کردند پس می توانید در ادامه فعالیت هایتان از آن ها یاری بگیرید و به یاری ان ها خدمات و تولیدات تان را بفروشید و توسعه دهید .

مطالبی که در وبسایت می گذارید را در دست گرفتن کنید و اذن منتشر شدن هر متنی را ندهید ، شما مدیر یک اینترنت وب سایت و میزبان هستید و باید بدانید بیش خیس چه مطلبی تماشاچی و ماربر شما را شادمان می کند و بعد از آن روی ان زوم نمائید . یوزرها پس از ورود به سایت شما مهمانان شما خواهند شد پس به انان توجه نمایید و منظور ها یشان را دور از شوخی بگیرید .

طراحی اپلیکیشن در مشهد

به این نکته دقت نمایید که تنها نوشتن محتوای جدید کافی نمیباشد و شما باید محتوایی را بسازید که خواننده آن را به اشتراک‌ با اشخاص دیگر گذارده و معمولی از کنار متن شما رد نشود .

بایستی در موضوع موضوعی مقاله داشته باشید که کاربر و خواننده ی شما را تشویق و ترغیب کند تا بر دکمه اشتراک کلیک کند و مطلب را تکثیر دهد و بیش خیس به موضوعات جذاب اندیشه نمائید که برای افراد دارای اهمیت بوده و بیش تر زمینه دقت آن‌ ها است .



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن , رایا پردازش ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alipour
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد