چه زمانی جوملا بهترین پلتفرم برای طراحی سایت شما است؟
نوشته شده توسط : alipour

به لطف ترقی دانش به ویژه در مسئله کامپیوتر و برنامه نویسی، امروز طرق مختلفی به‌منظور پباده سازی تارنما پیش روی متقاضیان و برنامه نویسان قرار دارااست .نسبتاً همه ابزارها و تجهیزات جان دار قدرت یکسانی داشته و تعیین آنها بیشتر به ویژگی‌های زمینه حیث و همینطور سلیقه برمی گردد .به تیتر مثال همگان میدانند که بهترین و مناسب‌ترین آیتم برای طراحی وبسایت خبری ، سیستم مدیر محتوای وردپرس است .

جوملا
، انتخابی قوی پیش روی طراحان در این فی مابین می‌توان از جوملا، به تیتر دو‌مین سیستم مدیر محتوای مشهور و دوستداشتنی نزد توسعه دهندگان وب نام پیروزی .به کارگیری از جوملا مضاعف سهل وآسان است، در حالی که می توان پیچیده‌ترین ویژگی‌ها و امکانات زمینه حیث را به وسیله آن در پباده سازی وب تارنما پیاده سازی کرد .
پس داشتن Front – End فن ای به کمک جوملا در کنار داشتن Back – End بی آلایش و روان به خواسته مدیریت سهل و آسان خیس از گزاره ویژگی های کلیدی و اصلی جوملا بشمار می مراحل .در ادامه به محاسبه ویژگی‌هایی که جوملا به ما سفارش مینماید خوا‌هیم پرداخت .

وجود
صدها قالب فراهم رایگان در موضوع استفاده و یا این که عدم به کارگیری از قالب های آماده به خصوص مورد ها مجانی مقاله ها متعددی منتشر کرده و به مزایا و معایب آن ها اشاره کرده‌ایم .
این
مقالات را از دست ندهید: چه
زمانی مجبور به پباده سازی وبسایت با استعمال از قالب آماده هستیم؟
با فرض دانایی بی نقص شما از مزایا و معایب این گونه از پباده سازی اینترنت سایت، باید بیان کرد که جوملا با وجود صدها و احتمالا هزاران قالب آماده که بسیاری را در بین آن ها قالب های فراهم تشکیل می‌دهند، انتخابی مضاعف مطلوب برای رویه اندازی اینترنت وب سایت شما میباشد .
قالب خود را تعیین نموده، متن خویش را ایجاد کرده و عکس‌های خویش را بار گذاری فرمائید و آن‌گاه نشانی وب وبسایت خود را به مشتریان برای بازدید بدهید .
اما غرض ما از این روش، داشتن چیزی زیر عنوان اینترنت تارنما در دنیای مجازی است، چون به طور حتم چنین اینترنت سایتی قابلیت و امکان های ضروری برای رقابت با سایر رقبا را نخواهد داشت .

متناسب
با تمامی دستگاه‌ها درصد فراوان بالایی از قالب‌های جانور برای جوملا پباده سازی ریسپانسیو داشته و بدون توجه به گونه و اندازه دستگاه، به نمایش در می‌آیند .فرقی ندارد که کاربران پباده سازی اینترنت وب سایت شما را بر روی لپتاپ، تبلت، تلفن همراه هم پا و یا هر دسته دستگاه دیگری ببینند، چون طراحی قالب به نوع ای می باشد که گزینه های اینترنت وب سایت بسته به اندازه کاغذ نمایش، در شایسته ترین محل ممکن قرار خواهند گرفت .

سئو در مشهد

responsive
web design پس دیگر تهیدست سپری کردن زمانی طولانی برای کدنویسی نمایش واکنش‌گرای وب وبسایت نخواهید بود .

ویژگی‌های
جوملا جوملا را می توان به عنوان دومی پلتفرم پرکاربرد در دنیای آی تی دانست که به طراحی تارنما قوت بخشیده و سرعت حرکت آن را ارتقا داده است، بطوری که به لطف آن وب تارنما های زیادی طراحی شده و هم حالا هم طراحی می شود .وب وبسایت های ارائه دهنده خدمات مختص ذیل وب، دکان های اینترنتی، طراحی وبسایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی و… تمامی و تمامی قابل پیاده سازی با این ابزار کارکشته می باشند .

joomla platformبسیاری از کمپانی ها، شرکت ها و شرکت های مشهور جهان تاکنون از این ابزار برای توسعه و گسترش وب وبسایت زیبا و خلاقانه خود منفعت برده‌اند که از گزاره پر اسم و رسم ترین آنها می بضاعت و توان به مک‌دونالد، کالج هاروارد (برترین دانشکده کل دنیا)، وب سایت سونی و… صدها موسسه و دانشگاه و همچنین کمپانی تبارک اشاره کرد .

همه پلتفرم متن باز بوده و همچنین از زبان‌های بیشماری پشتیبانی می‌کند، بطوریکه قابلیت انتخاب از فی مابین ۶۴ گویش زنده دنیا برای یوزرها وجود دارد .دقیقا
به برهان همین نوشته گشوده بودن، جوملا به وسیله صدها و احتمالا هزاران توسعه دهنده در کل دنیا پشتیبانی می شود، پس در بازه مواجهه با مشکل می توانید به راحتی به یک عدد از مشاوران و متخصصین در این زمینه مراجعه کرده و خلل خود را برطرف کنید! درحال حاضر در مقایسه با استفاد از سیستم رئیس محتوای منحصر مدت مواجهه با نقص‌ را در حیث بگیرید! در صورتی‌که که به طراح وب وب سایت خود، صرفا فردا آگاه از وب سایت، دسترسی نداشته باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟
مجددا به برهان متن باز بودن، دست شما برای فردی سازی سیستم مدیریت محتوا دوچندان گشوده بوده و می توانید آن را مطابق با تجهیزات مدنظران دستکاری نمائید، بدین تزتیب که می توانید از حدود ۱۰هزار پلاگین مو جود دربرگیرنده بدون‌پول و مبلغی به کارگیری نموده و اینترنت سایتی کامل متعدد و به همپا خصوصیت هایی خاصی طراحی نمائید .در واقع برخی مواقع به دلیل ازدیاد پلاگین های جان دار و حق گزینش های پیش رو، کاربر در مورد استفاده از هرکدام به شک وتردید افتاده و در مسیر تعیین با ایراد مواجه می شود .





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: